تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :ثبت نام صرافی بینگ ایکس

  • کد خبر : 2637417
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۰۲
لورس :ثبت نام صرافی بینگ ایکس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :بدون‌شک سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی جهانی، جذابیت بالایی دارد؛ اما اگر قصد دارید سودی مستمر و پایدار از آن به‌دست آورید، باید یک اکسچنج مناسب انتخاب کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید بدون دغدغه از بلوکه شدن پول یا نبودن نقدینگی کافی، معاملات خود را انجام […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بدون‌شک سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی جهانی، جذابیت بالایی دارد؛ اما اگر قصد دارید سودی مستمر و پایدار از آن به‌دست آورید، باید یک اکسچنج مناسب انتخاب کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید بدون دغدغه از بلوکه شدن پول یا نبودن نقدینگی کافی، معاملات خود را انجام دهید. در این مقاله، صرافی bingx را به‌عنوان یک پلتفرم بین‌المللی معتبر که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد را معرفی کرده و روش ثبت‌نام در آن را به شما آموزش دهیم. به شما توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه کار این پلتفرم و مزایای استفاده از بیگ ایکس آشنا شوید.

معرفی صرافی بینگ ایکس

Bingx جزو معدود صرافی‌های بین‌المللی است که کاربران با ملیت ایرانی می‌توانند با استفاده از مدارک خود در آن ثبت‌نام کنند. با مراجعه به بخش قوانین وب‌سایت این مجموعه، متوجه می‌شوید که هیچ محدودیتی برای معامله‌گران کشورمان در نظر گرفته نشده است.

جالب است بدانید که صرافی bingx فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ با نام Bingbon آغاز کرد و در حال‌حاضر در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی و اروپایی نیز شعبه دارد. اگر قصد فعالیت در بازار رمز ارزها و فارکس را داشته باشید، با افتتاح حساب در این اکسچنج می‌توانید خرید و فروش بیش از ۲۵۰ کریپتوکارنسی و ده‌ها جفت ارز را انجام دهید.

بدون‌شک در حال‌حاضر bingx یکی از معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد؛ زیرا توسط نهادهای مختلف تایید شده و نام آن در بین برترین‌ها در بازار مشتقه و اسپات وب‌سایت کوین مارک کپ دیده می‌شود.

راهنمای ثبت‌نام صرافی bingx

برای استفاده از خدمات بینگ ایکس، کافیست در وب‌سایت این مجموعه ثبت‌نام کنید. برای این کار فیلتر شکن خود را روشن کرده و وارد صفحه اصلی شوید. سپس از بالا سمت راست روی گزینه Register کلیک کنید و طبق مراحل زیر افتتاح حساب خود را انجام دهید:

  1. ابتدا باید مشخص کرد که برای ثبت‌نام از ایمیل استفاده می‌کنید یا شماره تلفن

  2. رمز عبوری که حداقل ۸ رقم طول داشته باشد را انتخاب کنید. بهتر است پسورد مورد نظر شامل حروف و کاراکترهای مختلف باشد تا امنیت آن دوچندان شود.

  3. تیک توافق‌نامه مشتری و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی را زده و روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.

  4. در ادامه کد تایید به شماره ثبت شده یا پست الکترونیکی شما ارسال می‌شود. برای فعال شدن حساب در صرافی bingx، آن را وارد کرده و دکمه تایید را بزنید.

  5. حال برای ورود و معامله به حساب کاربری خود، کافیست رمز عبور و نام کاربری را وارد کرده و حسابتان را به کمک ارزهای فیات یا کریپتوکارنسی‌ها شارژ کنید.

ثبت نام صرافی بینگ ایکس

مزایای استفاده از خدمات بینگ ایکس

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که باوجود پلتفرم‌های معاملاتی مختلف ایرانی که به کاربران خدمات ارائه می‌دهند، چرا باید از این اکسچنج برای انجام معاملات استفاده کرد؟ اولین مزیت خرید و فروش دارایی‌های مختلف در صرافی بینگ ایکس، امکان دسترسی آسان به بازارهای جهانی است. البته استفاده از خدمات این مجموعه، مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

امنیت بالا

بدون‌شک محافظت از سرمایه، اولویت اصلی تمام فعالان بازارهای مالی است. تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم از جدیدترین روش‌ها برای افزیش امنیت دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاران استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید روش تایید هویت دو مرحله‌ای در صرافی bingx را فعال کرده تا قبل از هر بار ورود، کدی برایتان ارسال شود. علاوه‌براین، استفاده از سخت‌افزارهای به‌روز نیز موجب شده تا خیال کاربران از بابت امنیت آسوده باشد.

پشتیبانی از زبان فارسی

در حال‌حاضر کمتر پلتفرم بین‌المللی در بازارهای مالی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل و داشتن سوال با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به پرسش شما پاسخ می‌دهند تا بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای سرمایه‌گذاری خود را انجام داده و از بازار سود کسب کنید.

کارمزد مناسب

کارمزد دریافتی در برخی از پلتفرم‌ها به حدی زیاد است که کاربران بخش عمده‌ای از سود معاملات انجام شده را از دست می‌دهند. با افتتاح حساب در صرافی بینگ ایکس، لازم نیست از این بابت دغدغه‌ای داشته باشید؛ زیرا هزینه‌ای که برای هر خرید و فروش پرداخت می‌کنید، بسیار ناچیز است.

احراز هویت آسان صرافی bingx

در حال‌حاضر لازم نیست برای استفاده از خدمات این پلتفرم، احراز هویت انجام دهید. کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و درخواست‌های خود را ثبت کنید. تا سقف ۵۰ هزار دلار هیچ محدودیتی برای شما در نظر گرفته نشده است؛ اما اگر قصد دارید با مبالغ بیشتری سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی را انجام دهید، لازم است تا مدارک ایرانی خود را در وب‌سایت بارگذاری کنید تا در کمتر از ۴۸ ساعت توسط کارشناسان تایید شود.

ثبت نام صرافی بینگ ایکس

انجام معاملات آزمایشی

بسیاری از کاربران تجربه کافی برای فعالیت با حساب‌های واقعی را ندارند یا می‌خواهند استراتژی‌های خود را بررسی کنند. بینگ ایکس این امکان را فراهم کرده تا معامله‌گران بتوانند در شرایطی شبیه‌سازی‌شده خرید و فروش‌های خود را انجام داده و دغدغه‌ای از بابت ضرر نداشته باشند.

پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف

مهم نیست از تلفن همراه یا کامپیوتر استفاده می‌کنید. شما در هر لحظه از شبانه‌روز قادر هستید بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای معاملات خود را مدیریت کنید. کافیست نرم‌افزار صرافی bingx را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده یا وارد وب‌سایت این مجموعه شوید.

اهرم ۱۵۰ برابری

اگر سرمایه زیادی در بازارهای بین‌المللی نداشته باشید، کسب سود کار بسیاری دشواری است؛ به‌همین دلیل صرافی بینگ ایکس این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا با استفاده از اهرم بتوانند سودهای خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند. البته به این موضوع توجه داشته باشید که در صورت نداشتن مهارت و تجربه کافی، ممکن است استفاده از این قابلیت، زیان‌های سنگینی به شما وارد کند.

اتصال به تریدینگ ویو

یکی از وب‌سایت‌های معتبر و شناخته‌شده که بیشتر تحلیلگرها و تریدرها برای بررسی وضعیت نمودار از آن استفاده می‌کنند، تریدینگ ویو است. صرافی bingx این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا حسابشان را به tradin View متصل و به‌راحتی پس از بررسی وضعیت بازار، اقدام به خرید و فروش دارایی مدنظر کنند.

حجم نقدینگی قابل قبول

در حال‌حاضر این پلتفرم به کاربران از ۱۰۰ کشور مختلف خدمات ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا تعداد سرمایه‌گذارانی که به‌صورت روزانه در این صرافی فعالیت می‌کنند، به میزان چشمگیری افزیش پیدا کند. درنتیجه شما هیچگاه دغدغه‌ای از بابت نقدشوندگی دارایی‌های خریداری شده نخواهید داشت. ویژگی که به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی سود ذخیره کنید و از فعالیت در بازارهای مالی لذت ببرید.

جمع‌بندی

مهم نیست مهارت و دانش شما در چه سطحی قرار دارد. درصورتی‌که یک اکسچنج مناسب برای انجام فعالیت‌های خود انتخاب نکنید، به‌زودی تمام داراییتان را از دست می‌دهید. برای جلوگیری از بروز چنین حادثه دردناکی، در این مقاله صرافی bingx را به شما معرفی و مزایای استفاده از آن را بررسی کردیم و راهنمایی در اختیارتان قرار دادیم تا به‌راحتی در آن افتتاح حساب کنید. اگر می‌خواهید بدون دغدغه در بازارهای مالی فعالیت کنید، به شما توصیه می‌کنیم حتما از خدمات این مجموعه معتبر بهره ببرید.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها