تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :ثبت یک درخواست جدید برای راه‌اندازی ETF آپشن بیت‌کوین

  • کد خبر : 2627984
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :ثبت یک درخواست جدید برای راه‌اندازی ETF آپشن بیت‌کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ثبت یک درخواست جدید برای راه‌اندازی ETF آپشن بیت‌کوین بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : همزمان با تلاش شرکت‌های بزرگ برای راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله بورسی اسپات بیت‌کوین (ETF) در آمریکا، شرکت راندهیل اینوستمنتس (Roundhill Investments) درخواست خود برای راه‌اندازی یک ETF آپشن خرید پوشش‌داده‌شده بیت‌کوین (Bitcoin Covered Call ETF) را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کرد. به نقل از کوین‌گیپ، شرکت راندهیل یکی از شرکت‌های مشاوره سرمایه‌گذاری ثبت‌شده در کمیسیون بورس آمریکاست و در راه‌اندازی ETF تخصص دارد. بر اساس درخواست ارسال‌شده به SEC، این شرکت به دنبال راه‌اندازی یک صندوق ETF خرید پوشش‌داده‌شده است که شامل یک ETF فیوچرز بیت‌کوین بوده و با خریدوفروش قراردادهای اختیار (آپشن) پوت و کال درآمد ایجاد می‌کند. اریک بالکوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ نیز این خبر را منتشر کرد. به نظر می‌رسد شرکت‌های مختلف در حال بررسی راه‌های مختلفی برای ارائه بیت‌کوین به سرمایه‌گذاران سازمانی هستند. در واکنش به این تلاش‌ها، علاقه‌مندان به بازار کریپتو معتقدند کمیسیون بورس باید قو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ثبت یک درخواست جدید برای راه‌اندازی ETF آپشن بیت‌کوین بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : همزمان با تلاش شرکت‌های بزرگ برای راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله بورسی اسپات بیت‌کوین (ETF) در آمریکا، شرکت راندهیل اینوستمنتس (Roundhill Investments) درخواست خود برای راه‌اندازی یک ETF آپشن خرید پوشش‌داده‌شده بیت‌کوین (Bitcoin Covered Call ETF) را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کرد.

به نقل از کوین‌گیپ، شرکت راندهیل یکی از شرکت‌های مشاوره سرمایه‌گذاری ثبت‌شده در کمیسیون بورس آمریکاست و در راه‌اندازی ETF تخصص دارد. بر اساس درخواست ارسال‌شده به SEC، این شرکت به دنبال راه‌اندازی یک صندوق ETF خرید پوشش‌داده‌شده است که شامل یک ETF فیوچرز بیت‌کوین بوده و با خریدوفروش قراردادهای اختیار (آپشن) پوت و کال درآمد ایجاد می‌کند. اریک بالکوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ نیز این خبر را منتشر کرد. به نظر می‌رسد شرکت‌های مختلف در حال بررسی راه‌های مختلفی برای ارائه بیت‌کوین به سرمایه‌گذاران سازمانی هستند. در واکنش به این تلاش‌ها، علاقه‌مندان به بازار کریپتو معتقدند کمیسیون بورس باید قوانین مشخصی ارائه کند و در نهایت امکان سرمایه‌گذاری مستقیم روی بیت‌کوین را برای همه فراهم کند.

در میان تحولات مثبت پیرامون تایید ETFهای بیت کوین که طی چند ماه آینده مورد انتظار است، قیمت بیت‌کوین به ۳۵هزار دلار افزایش یافت. با وجود اصلاح جزئی، قیمت بیت‌کوین همچنان در محدوده ۳۴هزار دلار حفظ شده است. بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند کمیسیون بورس درنهایت طی ماه‌های آتی با درخواست‌های ETF اسپات موافقت کند. خوش‌بینی ناشی از تایید احتمالی این صندوق‌ها یکی از دلایل اصلی رالی اخیر بیت‌کوین تا ۳۵هزار دلار بوده است. گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC به تازگی اعلام کرد این کمیسیون در حال بررسی دقیق ۸ تا ۱۰درخواست برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌کوین است. تعدد این درخواست‌ها به همراه روند صعودی اخیر بیت‌کوین نشان می‌دهد انتظارات زیادی در بازار برای راه‌اندازی ETF اسپات وجود دارد. تحلیلگران پیش‌بینی‌های مختلفی در رابطه با واکنش قیمت بیت‌کوین به تایید ETF اسپات دارند. برخی معتقدند تاثیر این اتفاق پیش از این در قیمت بیت‌کوین اعمال شده است. برخی دیگر نیز معتقدند پس از راه‌اندازی ETF اسپات، جریان پول از طلا به سمت بیت‌کوین سرازیر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها