تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :ثبت ATH جدید توسط لایه ۲های اتریوم

  • کد خبر : 2627978
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مجموع ارزش قفل‌شده در راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم به عدد تاریخی ۱۲ میلیارد دلار تاریخی می‌رسد که ۱۱۴% در ۱۲ ماه افزایش یافته است و توسط شبکه‌ی اصلی OP و Arbitrum هدایت می‌شود.
خلاصه‌ی خبر برای اولین بار، ارزش کل قفل شده‌ی خالص در چندین پروتکل L2 در اتریوم (ETH) از ۱۲ میلیارد دلار گذشت. در هفته‌ی گذشته، لایه ۲ها شاهد افزایش ۱۰٫۳۶ درصدی در ارزش کل مبتنی بر دلار خود بودند. شبکه‌ی اصلی آربیتروم و OP بیش از ۹۰ درصد از ارزش کل اکوسیستم را تشکیل می‌دهند. TVL لایه ۲های اتریوم به رقم بی‌سابقه‌ی ۱۲ میلیارد دلار رسید راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم به ارزش کل قفل شده‌ی ۱۲ میلیارد دلاری دست یافته و روندهای بازار را به چالش می‌کشد. در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳، ارزش کل قفل شده در تمام پلتفرم‌های لایه ۲ اتریوم به بالاترین حد خود رسید و برای مدت کوتاهی به ۱۲ میلیارد دلار رسید و در نهایت حوالی ۱۱٫۸۷ میلیارد دلار تثبیت شد. این نقطه‌ی عطف قابل توجه از بالاترین رکورد قبلی ۱۱٫۸۵ میلیارد دلاری که در ۱۷ آوریل ثبت شده بود، فراتر رفت. در چهار ماه گذشته، TVL در ۳۰ پلتفرم پیشرو لایه ۲ تا ۳۲% افزایش یافته است. در ۱۲ ماه گذشته، ارزش ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مجموع ارزش قفل‌شده در راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم به عدد تاریخی ۱۲ میلیارد دلار تاریخی می‌رسد که ۱۱۴% در ۱۲ ماه افزایش یافته است و توسط شبکه‌ی اصلی OP و Arbitrum هدایت می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • برای اولین بار، ارزش کل قفل شده‌ی خالص در چندین پروتکل L2 در اتریوم (ETH) از ۱۲ میلیارد دلار گذشت.
  • در هفته‌ی گذشته، لایه ۲ها شاهد افزایش ۱۰٫۳۶ درصدی در ارزش کل مبتنی بر دلار خود بودند.
  • شبکه‌ی اصلی آربیتروم و OP بیش از ۹۰ درصد از ارزش کل اکوسیستم را تشکیل می‌دهند.

TVL لایه ۲های اتریوم به رقم بی‌سابقه‌ی ۱۲ میلیارد دلار رسید

راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم به ارزش کل قفل شده‌ی ۱۲ میلیارد دلاری دست یافته و روندهای بازار را به چالش می‌کشد. در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳، ارزش کل قفل شده در تمام پلتفرم‌های لایه ۲ اتریوم به بالاترین حد خود رسید و برای مدت کوتاهی به ۱۲ میلیارد دلار رسید و در نهایت حوالی ۱۱٫۸۷ میلیارد دلار تثبیت شد. این نقطه‌ی عطف قابل توجه از بالاترین رکورد قبلی ۱۱٫۸۵ میلیارد دلاری که در ۱۷ آوریل ثبت شده بود، فراتر رفت. در چهار ماه گذشته، TVL در ۳۰ پلتفرم پیشرو لایه ۲ تا ۳۲% افزایش یافته است. در ۱۲ ماه گذشته، ارزش دلاری اکوسیستم بیش از ۱۱۴% افزایش یافته که نشان‌دهنده‌ی رشد قوی در لایه ۲های اتریوم است.

رکوردهای اتر و بازیکنان برجسته

از نظر ارزش اتر، رکورد جدیدی در ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ با ۶٫۷۲ میلیون اتر (ETH) قفل شده که یک جهش قابل توجه از ۳٫۵ میلیون اتر (ETH) قفل شده یک سال پیش بود، به دست آمد.

در هفته‌ی گذشته، اکوسیستم‌های لایه ۲ اتریوم شاهد افزایش ۱۰٫۳۶ درصدی در TVL دلاری بود. چندین راه حل اصلی لایه ۲، از جمله Arbitrum، OP Mainnet (سابق Optimism)، Starknet، ImmutableX، و Loopring رشد چشمگیری را نشان دادند.

Arbitrum و OP Mainnet پیشرو هستند

فضای L2 اتریوم تا حد زیادی تحت تسلط “نهنگ‌ها” است. دو شبکه‌ی بزرگ، Arbitrum و OP Mainnet، مجموعا بیش از ۹۰% از TVL در اکوسیستم را تشکیل می‌دهند.

Base، سریع‌ترین L2 از نظر رشد، جایگاه خود را به‌عنوان رتبه‌‌ی سوم با ۴٫۸۳% از سهم TVL حفظ کرده است. پس از آن zkSync Era و dYdX به ترتیب ۳٫۸% و ۳% سهم دارند.

یک پیشرفت قابل توجه در چشم‌انداز L2، انتقال dYdX از مدل L2 و تبدیل شدن به یک لایه ۱ مستقل مبتنی بر Tendermint است که نشان‌دهنده‌ی تغییری قابل توجه در پویایی رقابتی در اکوسیستم اتریوم Layer-2 است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها