تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :جایزه ۴۰۰ هزار دلاری بنیاد سولانا برای پیدا کردن آسیب‌پذیری شبکه

  • کد خبر : 2624349
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بنیاد سولانا برای کشف کدی که بلاک‌چین سولانا را از کار می‌اندازد، ۴۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است. این حرکت بخشی از برنامه‌ی پاداش باگ سولانا است.
خلاصه‌ی خبر برنامه‌ی پاداش باگ بنیاد سولانا به یافتن آسیب‌پذیری‌ها در بلاک‌چین سولانا پاداش می‌دهد. Jacob Creech، رئیس روابط توسعه‌دهندگان در این بنیاد، ۴۰۰۰۰۰ دلار جایزه برای کشف کدی که می‌تواند سولانا را غیرفعال کند، اعلام کرد. این جایزه شناسایی آسیب‌پذیری‌هایی را هدف قرار می‌دهد که می‌توانند حملات از راه دور را فعال کنند و به طور بالقوه باعث پارتیشن‌بندی شبکه شوند. جایزه‌ی ۴۰۰۰۰۰ دلاری بنیاد سولانا بنیاد سولانا برای کشف کدی که می‌تواند بلاک‌چین سولانا را غیرفعال کند، ۴۰۰۰۰۰ دلار جایزه ارائه می‌دهد. این انگیزه، بخشی از برنامه‌ی بزرگ‌تر پاداش باگ امنیتی آن‌ها است که هکرهای کلاه سفید را تشویق می‌کند تا آسیب‌پذیری‌ها‌ی سولانا را بررسی کنند.
پاداش برای غیرفعال کردن سولانا Jacob Creech، رئیس روابط توسعه‌دهندگان در این بنیاد، اخیراً برای یافتن کدی که سولانا را خاموش کند، ۴۰۰۰۰۰ دلار جایزه تعیین کرده است. او در توییتی نوشت:
هر کسی که بتواند..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بنیاد سولانا برای کشف کدی که بلاک‌چین سولانا را از کار می‌اندازد، ۴۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است. این حرکت بخشی از برنامه‌ی پاداش باگ سولانا است.

خلاصه‌ی خبر

  • برنامه‌ی پاداش باگ بنیاد سولانا به یافتن آسیب‌پذیری‌ها در بلاک‌چین سولانا پاداش می‌دهد.
  • Jacob Creech، رئیس روابط توسعه‌دهندگان در این بنیاد، ۴۰۰۰۰۰ دلار جایزه برای کشف کدی که می‌تواند سولانا را غیرفعال کند، اعلام کرد.
  • این جایزه شناسایی آسیب‌پذیری‌هایی را هدف قرار می‌دهد که می‌توانند حملات از راه دور را فعال کنند و به طور بالقوه باعث پارتیشن‌بندی شبکه شوند.

جایزه‌ی ۴۰۰۰۰۰ دلاری بنیاد سولانا

بنیاد سولانا برای کشف کدی که می‌تواند بلاک‌چین سولانا را غیرفعال کند، ۴۰۰۰۰۰ دلار جایزه ارائه می‌دهد. این انگیزه، بخشی از برنامه‌ی بزرگ‌تر پاداش باگ امنیتی آن‌ها است که هکرهای کلاه سفید را تشویق می‌کند تا آسیب‌پذیری‌ها‌ی سولانا را بررسی کنند.

پاداش برای غیرفعال کردن سولانا

Jacob Creech، رئیس روابط توسعه‌دهندگان در این بنیاد، اخیراً برای یافتن کدی که سولانا را خاموش کند، ۴۰۰۰۰۰ دلار جایزه تعیین کرده است. او در توییتی نوشت:

هر کسی که بتواند کدی را که می‌تواند سولانا را خاموش کند پیدا کند، ۴۰۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهد کرد. لطفاً ادامه دهید و آن را پیدا کنید.

برنامه‌ی پاداش باگ سولانا

سولانا برای کشف آسیب‌پذیری‌هایی مانند سرقت وجوه بدون امضای کاربر، انتقال غیرمجاز وجوه، و سوء استفاده‌های برنامه‌ی رأی‌گیری که سهام واگذارشده را کاهش می‌دهد، جوایزی از جمله ۲ میلیون دلار توکن SOL قفل‌شده ارائه می‌کند.

یک جایزه‌ی استثنایی ۱ میلیون دلاری برای کشف نقض توافق یا مسائل ایمنی در شبکه‌ی سولانا در نظر گرفته شده است. یک جایزه‌ی ۴۰۰۰۰۰ دلاری نیز با هدف ایجاد انگیزه در هکرها برای یافتن آسیب‌پذیری‌هایی که ممکن است باعث حملات از راه دور شوند تعیین شده است.

کاهش قیمت SOL

کاهش قیمت ۸٫۴ درصدی اخیر SOL به ۲۱٫۳۶ دلار به دادگاه Sam Bankman-Fried مرتبط است. وکیل او در مورد علاقه‌ی او به SOL، که به عنوان ارز برای تراکنش‌ها در بلاک‌چین Solana عمل می‌کند، صحبت کرده است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624349

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها