تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :جایگاه ارز ترون در دنیای بلاکچین چیست؟

  • کد خبر : 2629150
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۲۳
لورس :جایگاه ارز ترون در دنیای بلاکچین چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :جایگاه ارز ترون در دنیای بلاکچین چیست؟ ترون یک پروژه مبتنی بر بلاکچین است که در سال ۲۰۱۷ به وجود آمد. ترون در آن زمان از این نظر خاص بود که روی هیچ‌گونه بهبود خاصی در زمینه طراحی شبکه یا رمزنگاری در کمپین‌های تبلیغاتی خود مانور نداد. اجزای مختلفی که در آن […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

جایگاه ارز ترون در دنیای بلاکچین چیست؟

ترون یک پروژه مبتنی بر بلاکچین است که در سال ۲۰۱۷ به وجود آمد. ترون در آن زمان از این نظر خاص بود که روی هیچ‌گونه بهبود خاصی در زمینه طراحی شبکه یا رمزنگاری در کمپین‌های تبلیغاتی خود مانور نداد. اجزای مختلفی که در آن دیده می‌شود، مانند قراردادهای هوشمند، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، توکن‌ها و الگوریتم اثبات سهامش همه برای اولین بار توسط پروژه‌های دیگر به وجود آمده‌اند و خود ترون در هیچ‌کدام از این‌ها پیشگام نبوده است. چیزی که این پروژه را از پروژه‌های دیگر متمایز می‌کند، استراتژی آن است که به لطف سازنده‌اش، یعنی جاستین سان بیشتر بر بازار آسیا تمرکز دارد. با داشتن جامعه‌ای حمایتگر، جای تعجبی ندارد که تا کنون ترون به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل ترون پرداخته و جایگاه آن در بازار رمزارزها را بررسی کنیم. پس اگر قصد خرید ترون را دارید تا پایان همراه ما باشید.

ترون چطور کار می‌کند؟

درست است که در حال حاضر ترون یک رمزارز مستقل است و بلاکچین مخصوص به خود را دارد؛ اما زمانی این رمزارز بر بستر شبکه ERC-20 اتریوم کار می‌کرد. شبکه آن که ترونیکس نام دارد، بر اساس چند اصل کار می‌کند که اولین آن‌ها غیرمتمرکز بودن است. تمامی داده‌های روی بلاکچین آزاد هستند و در دسترس همه قرار دارند. ترون در اصل برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است، تولیدکنندگان محتوا با قراردادن محتوای خود در شبکه ترون، توکن TRX به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند توکن مخصوص به خود را در شبکه ترون درست کنند. کاربر می‌تواند از این توکن‌ها در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز خود استفاده کند.

بخش آخر شبکه ترون مربوط به پشتیبانی از بازی‌هاست. این بازی‌ها غیرمتمرکز بوده و کاربران می‌توانند به سازندگان بازی به صورت مستقیم پاداش دهند. ترون بر اساس مکانیزم اجماع اثبات سهام کار می‌کند. هنگام خرید و فروش آن تراکنش‌ها توسط ۲۷ نماینده ویژه که وظیفه حفظ تاریخچه تراکنش‌ها را بر عهده دارند، اعتبارسنجی می‌شوند. این نمایندگان برای شش ساعت انتخاب می‌شوند و پس از پایان کار در قبال خدمات خود، توکن ترون به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این بلاکچین هر سه ثانیه یک بلاکچین جدید اضافه می‌کند و آن‌هایی که آن بلاک را اضافه کرده‌اند، ۳۲ توکن پاداش می‌گیرند.

خالق ترون چه کسی است؟

اگر امروز می‌توانیم برای خرید ترون اقدام کنیم و از قابلیت‌های بی‌شمار شبکه آن استفاده کنیم، آن را مدیون جاستین سان هستیم. ترون توسط فردی به نام سان یوچن که بیشتر با نام جاستین سان شناخته می‌شود، به وجود آمد. سان تابه‌حال دو مرتبه در لیست ۳۰ فرد موفق زیر ۳۰ سال آسیا در نشریه معتبر فوربز قرار گرفته است.

پیش از ترون، سان یک اپلیکیشن محتوای صوتی به نام Peiwo را تاسیس کرده بود. در سال ۲۰۱۵ نیز او نماینده یک رمزارز دیگر به نام ریپل بود؛ البته پس از تاسیس بنیاد ترون، این سمت را ترک کرد. در ابتدای کار سوابق تجاری و اقتصادی سان مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت؛ از این سرمایه‌گذاران می‌توان به تانگ بینسن خالق کلش آف کینگز و دای وی مدیرعامل استارت‌آپ اشتراک دوچرخه OFO اشاره کرد.

چه چیزی ترون را منحصربه‌فرد می‌کند؟

ترون یک ارز دیجیتال خاص است؛ زیرا دیدگاه‌ها و اهداف متفاوتی نسبت به دیگر رقبایش دارد. برای خرید ترون و فروش آن هیچ تراکنشی از طرف شبکه وجود ندارد که بی‌نظیر است. علاوه بر این، ترونیکس توان اجرای ۲۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه را دارد.

جایگاه ارز ترون در دنیای بلاکچین چیست؟

جمع‌ کردن توکن ترون به شما این امکان را می‌دهد تا در انتخاب نمایندگان ویژه مشارکت کنید. یکی دیگر از مزایای این شبکه دریافت پاداش توسط تولیدکنندگان محتواست؛ بدون اینکه مالکیت خود بر محتواهایشان را از دست بدهند.

چه چیزی ترون را ارزشمند می‌کند؟

بزرگ‌ترین مزیتی که خرید ترون را منطقی می‌کند، این است که هنرمندان و تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان اکنون این امکان را دارند که مالکیت کامل محتوایی که می‌سازند را داشته باشند. توانایی ایجاد محتوا و به اشتراک گذاشتن آن بدون نگرانی درباره کارمزد تراکنش‌ها، یکی دیگر از مزایای بزرگ ترون است. این ارز یکی از پروژه‌های پیشرو است که دیگران آن را Web 3.0 می‌نامند. تمرکز اصلی وب نسل سوم این است که همه بتوانند از اینترنت غیرمتمرکز و آزاد استفاده کنند و این یک ارزش واقعی و مهم است که می‌تواند در آینده باعث رشد قیمت ترون شود.

از نقطه نظر توسعه‌دهندگان، ترون خاص است؛ زیرا ساخته شده تا امکان استفاده از زبان سطح بالا را در قراردادهای هوشمند فراهم کند. توسعه‌دهندگان در آینده قادر خواهند بود از هر زبان برنامه‌نویسی برای طراحی برنامه‌های مبتنی بر این شبکه استفاده کنند. یکی دیگر از اقدامات مهم پروژه ترون خریداری پروژه بیت تورنت بود. بیت تورنت هم پروژه‌ای بود که مانند ترون در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کرد. جاستین سان این پروژه را به مبلغ ۱۴۰ میلیون دلار خریداری کرد تا توانایی‌های این پروژه را بیش‌ازپیش گسترش دهد که این مسئله هم روی قیمت ترون اثر خواهد گذاشت.

مقدار کل ترون‌های در حال گردش چقدر است؟

به‌طورکلی مقدار هر چیزی بر ارزش آن مستقیما تاثیر می‌گذارد و اگر قصد خرید ترون را داشته باشیم، اهمیت دارد که بدانیم آیا این رمزارز هم مانند بعضی دیگر از ارزهای دیجیتال سقف مشخصی دارد یا نه و اگر دارد، آن سقف چقدر است؟ هر چه مقدار آن کمتر باشد، قیمت ترون پتانسیل بیشتری برای صعود دارد. این ارز برای اولین بار از طریق یک عرضه اولیه توانست حدود ۶۰ میلیون دلار جمع‌آوری کند. توکن اصلی شبکه TRX یعنی ترون با حداکثر عرضه ۱۰۰,۸۵۰,۷۴۳,۸۱۲ به وجود آمد و در حال حاضر تعداد توکن‌های استخراج شده ۷۱,۶۵۹,۶۵۷,۳۶۹ است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تحلیل ترون مارکت کپ آن است. در زمان نگارش این مقاله قیمت ترون حدود ۰٫۰۹۶ دلار بوده و مارکت کپ آن حدود ۸٫۵ میلیارد دلار است و در جایگاه دهم ارزهای دیجیتال قرار دارد.

جایگاه ارز ترون در دنیای بلاکچین چیست؟

ترون؛ پروژه آینده‌دار دنیای رمزارزها

ترون یکی از پروژه‌های موفق دنیای رمزارزهاست که ارزش‌های منحصربه‌فردی داشته و برنامه دقیقی برای توسعه دارد. به خاطر داشته باشید که خرید ارز دیجیتال کاری پرریسک بوده و نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. ما شما را تشویق به خرید ترون نمی‌کنیم و این تصمیمی است که باید خودتان با آگاهی کامل بگیرید. اگر تجربه کافی را ندارید و قصد خرید رمزارز از صرافی ارز دیجیتال را دارید، بهتر است با یک فرد متخصص مشورت کنید تا در بهترین قیمت ارز دیجیتال ترون را خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها