تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :جا به جایی تریلیون‌ها شیبا چه ارتباطی با شیباریوم دارد؟

  • کد خبر : 2608619
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نقل و انتقالات عظیم ارز شیبا پس از اعلام شیتوشی کوساما در مورد آمادگی شیباریوم افزایش یافت. تراکنش‌های روزانه شیباریوم در حال افزایش است و ۱٫۲۳ میلیون دلار در آن قفل شده است. SHIB با لیست شدن در صرافی‌های جدید گسترش می‌یابد.
خلاصه‌ی خبر
تعداد ۴,۶۴۲,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB (38,057,145 دلار) از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول ناشناخته‌ی دیگر منتقل شد. Shibarium Explorer روزانه ۷۳۶۵۰ تراکنش و نزدیک به ۹۰۰۰۰۰ آدرس را در شبکه نشان می‌دهد. BitMEX با لیست کردن SHIB، امکان معامله با اهرم تا ۳۳ برابر را فراهم می‌کند. نهنگ‌های شیبا اینو تریلیون‌ها SHIB را جابه‌جا می‌کنند به گفته‌ی ناظر بازار Whale Alert، حجم عظیمی از SHIB، توکن بومی Shiba Inu، جابه‌جا شده است. “۴,۶۴۲,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB (38,057,145 دلار) از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول ناشناخته‌ی دیگر منتقل شد.” این حرکت به دنبال پست وبلاگی چند روز پیش شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده‌ی مستعار شیبا اینو است.
فعالیت رو به رشد شیباریوم در این پست، کوساما تاکید کرد که شیبا اینو اکنون آماده و امن است. پس از راه‌اندازی رسمی شیباریوم و مشکلات فنی پس از آن، ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نقل و انتقالات عظیم ارز شیبا پس از اعلام شیتوشی کوساما در مورد آمادگی شیباریوم افزایش یافت. تراکنش‌های روزانه شیباریوم در حال افزایش است و ۱٫۲۳ میلیون دلار در آن قفل شده است. SHIB با لیست شدن در صرافی‌های جدید گسترش می‌یابد.

خلاصه‌ی خبر

  • تعداد ۴,۶۴۲,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB (38,057,145 دلار) از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول ناشناخته‌ی دیگر منتقل شد.
  • Shibarium Explorer روزانه ۷۳۶۵۰ تراکنش و نزدیک به ۹۰۰۰۰۰ آدرس را در شبکه نشان می‌دهد.
  • BitMEX با لیست کردن SHIB، امکان معامله با اهرم تا ۳۳ برابر را فراهم می‌کند.

نهنگ‌های شیبا اینو تریلیون‌ها SHIB را جابه‌جا می‌کنند

به گفته‌ی ناظر بازار Whale Alert، حجم عظیمی از SHIB، توکن بومی Shiba Inu، جابه‌جا شده است. “۴,۶۴۲,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB (38,057,145 دلار) از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول ناشناخته‌ی دیگر منتقل شد.” این حرکت به دنبال پست وبلاگی چند روز پیش شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده‌ی مستعار شیبا اینو است.

بخوانید  سقوط PEPE، DOGE و SHIB: بعداً چه سکه‌های میم آماده انفجار هستند؟

فعالیت رو به رشد شیباریوم

در این پست، کوساما تاکید کرد که شیبا اینو اکنون آماده و امن است. پس از راه‌اندازی رسمی شیباریوم و مشکلات فنی پس از آن، این اطلاعیه خیال کاربران را راحت کرد. شیباریوم، با هدف تبدیل شیبا اینو از یک میم‌کوین به شبکه‌ای با کاربردهای عملی، در روز پل با یک مانع ۱٫۷۹ میلیون دلاری اتریوم مواجه شد. کوساما از تیم پالیگان برای حمایت بی‌دریغ آن‌ها در این دوره‌ی چالش‌برانگیز تشکر کرد. او اشاره کرد که برای کمک با آن‌ها تماس گرفت و بدون هیچ تردیدی، تیم منابع اضافی را برای اطمینان از حل بی عیب و نقص وضعیت فراهم کرد. کوساما تأیید کرد که تصمیم آن‌ها برای چرخش و فورک پالیگان تصمیم درستی بود.

پتانسیل رشد شیباریوم

Shibarium Explorer در حال حاضر ۷۳۶۵۰ تراکنش روزانه را با تقریبا ۹۰۰۰۰۰ آدرس شبکه ثبت می‌کند. ترافیک در ۲۵ آگوست با بیش از ۱۳۰۰۰۰ تراکنش ثبت‌شده به اوج خود رسید. با وجود استفاده از تنها ۳۳% از ظرفیت شیباریوم، ارزش کل قفل شده (TVL) شیباریوم ۱٫۲۳ میلیون دلار است. به گفته DeFiLama، اگرچه ممکن است در مقایسه با ۳۷ میلیارد دلار TVL اکوسیستم گسترده‌تر DeFi ناچیز به نظر برسد، اما نشان‌دهنده‌ی این است که Shibarium در مراحل اولیه خود است و در میان نه پروتکل، از جمله DogSwap، Marswap، WoofSwap، Woof Finance و Shibex، به طور پیوسته در حال پیشرفت است.

بخوانید  ۳ سیگنال صعودی شیبا اینو که باید جدی گرفته شوند!
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها