تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :جدیدترین تحلیل و بررسی بیت‌کوین و بازار ارز دیجیتال (۲۱ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2612571
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
لورس :جدیدترین تحلیل و بررسی بیت‌کوین و بازار ارز دیجیتال (۲۱ شهریور ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت‌کوین در آستانه یک سقوط شدید قرار دارد، اما این احتمال وجود دارد که ناحیه ۲۵۰۰۰ دلار، قیمت را حفظ کند.
فهرست مطالبآیا ریزش قیمت بیت‌کوین، یک فرصت خرید است؟آیا شاخص دلار در حال ضعیف شدن است؟تریدرهای بیت‌کوین در ۲۶۰۰۰ دلار کسب سود کنندعلت ریزش شدید آلت‌کوین‌ها چه بود؟بررسی و تحلیل قیمت اتریوم (ETH) و سولانا (SOL)پرسش و پاسخ آیا ریزش قیمت بیت‌کوین، یک فرصت خرید است؟ در ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور)، بیت‌کوین از محدوده بین ۲۵۵۰۰ و ۲۶۵۰۰ دلار خارج شد و به پایین‌ترین قیمت روزانه در ۲۴۹۵۰ دلار رسید. یک بسته شدن کندل روزانه زیر ۲۴۷۵۰ دلار تهدیدی برای افت به محدوده زیر ۲۰۰۰۰ دلار است، اما احتمال کمی وجود دارد که مومنتوم صعودی احیا شود.
بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳ به گفته یک تحلیل‌گر معروف به Horse، بیت‌کوین در ۲۵۰۰۰ دلار فرصت خرید کوتاه‌مدت ارائه می‌دهد، زیرا بهترین ناحیه برای به تله انداختن فروشندگان است و احتمالا بهترین مکان از لحاظ نسبت ریسک به ریوارد بلندمدت خواهد بود.
حرکت قیمت در بازارهای جهانی و شاخص‌های آن‌چین که در پایین‌ترین سطوح تاریخی قرار دارند، ممکن است..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت‌کوین در آستانه یک سقوط شدید قرار دارد، اما این احتمال وجود دارد که ناحیه ۲۵۰۰۰ دلار، قیمت را حفظ کند.

فهرست مطالب

  • آیا ریزش قیمت بیت‌کوین، یک فرصت خرید است؟
  • آیا شاخص دلار در حال ضعیف شدن است؟
  • تریدرهای بیت‌کوین در ۲۶۰۰۰ دلار کسب سود کنند
  • علت ریزش شدید آلت‌کوین‌ها چه بود؟
  • بررسی و تحلیل قیمت اتریوم (ETH) و سولانا (SOL)
  • پرسش و پاسخ

آیا ریزش قیمت بیت‌کوین، یک فرصت خرید است؟

در ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور)، بیت‌کوین از محدوده بین ۲۵۵۰۰ و ۲۶۵۰۰ دلار خارج شد و به پایین‌ترین قیمت روزانه در ۲۴۹۵۰ دلار رسید. یک بسته شدن کندل روزانه زیر ۲۴۷۵۰ دلار تهدیدی برای افت به محدوده زیر ۲۰۰۰۰ دلار است، اما احتمال کمی وجود دارد که مومنتوم صعودی احیا شود.

  • بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳
بخوانید  قیمت بیت کوین پس از هاوینگ چهارم به چند دلار می رسد؟ فقط ۵۰۰۰۰ بلاک باقیست

به گفته یک تحلیل‌گر معروف به Horse، بیت‌کوین در ۲۵۰۰۰ دلار فرصت خرید کوتاه‌مدت ارائه می‌دهد، زیرا بهترین ناحیه برای به تله انداختن فروشندگان است و احتمالا بهترین مکان از لحاظ نسبت ریسک به ریوارد بلندمدت خواهد بود.

حرکت قیمت در بازارهای جهانی و شاخص‌های آن‌چین که در پایین‌ترین سطوح تاریخی قرار دارند، ممکن است امیدواری خریداران را برای رشد یک روند مثبت تقویت کند.

آیا شاخص دلار در حال ضعیف شدن است؟

بیت‌کوین معمولاً واگرایی با دلار آمریکا و همگرایی با سهام دارد.

در ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور)، زمانی که شاخص‌های بازار سهام S&P500 و نزدک در حال معامله در قیمت‌های بالاتر بودند، شاخص دلار آمریکا (DXY) در حال افت بود.

شاخص DXY در حال تست سطوح بالای محدوده بلندمدت خود حدود ۱۰۴٫۸ است، که امکان بازگشت از این سطح است. یک دلار نزولی می‌تواند شرایط رشد را برای قیمت بیت کوین فراهم کند.

نمودار روزانه شاخص دلار

انتشار شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ایالات متحده در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) احتمالا جهت قاطعی به بازارهای جهانی خواهد داد.

بخوانید  تغییرات جدید در سطوح کاربری صرافی اکسیر!

تریدرهای بیت‌کوین در ۲۶۰۰۰ دلار کسب سود کنند

بر اساس آخرین گزارش سایت تحلیل آن‌چین Glassnode، افت قیمت بیت‌کوین طی چند هفته گذشته باعث شده است چندین شاخص به پایین‌ترین سطوح تاریخی برسند.

  • بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است

شرایط فعلی بازار نقدینگی پایین و حجم معاملات کم را نشان می‌دهد. در حالی که این موضوع توانایی خریدارها برای هل دادن قیمت BTC در مقابل چندین سطح مقاومتی را پیچیده می‌کند، اما هولدرهای بلندمدت می‌توانند با پایین آمدن هیجان صعودی شروع به انباشت کنند.

بر اساس گفته Glassnode:

سود و زیان تحقق‌یافته نیز به سطوحی معادل با بازار سال ۲۰۲۰ رسیده است که به نوعی حذف کامل و تمام عیار هیجان ۲۰۲۱ را نشان می دهد.

علاوه بر این، کاهش قیمت بیت کوین از میانه آگوست (مرداد) باعث شده است اکثریت قریب به اتفاق عرضه کوتاه مدت به زیان تحقق نیافته سقوط کند که می‌تواند به عنوان یک سطح برگشت کوتاه مدت بالقوه عمل کند.

بخوانید  آخرالزمان بازار آلت‌کوین‌ها: احتمال سقوط اتریوم به ۱،۰۰۰ دلار وجود دارد؟!
موجودی در سود هولدر‌های کوتاه مدت – ۸۳.۷٪ موجودی‌های کوتاه مدت در زیان تحقق نیافته هستند. منبع: Glassnode
موجودی در سود هولدر‌های کوتاه مدت – ۸۳.۷٪ موجودی‌های کوتاه مدت در زیان تحقق نیافته هستند. منبع: Glassnode

با این حال، Glassnode اشاره کرد که “نوسانات، نقدینگی، حجم معاملات و حجم تسویه آنچین در پایین‌ترین سطوح تاریخی قرار دارند” که بازار را به “بی‌تفاوتی شدید، خستگی و احتمالاً کسالت” کشانده است.

بنابراین، در صورت برگشت صعودی، احتمالاً تعداد زیادی فروشنده، به ویژه نزدیک به سطح سربه‌سر خریداران کوتاه‌مدت در حدود ۲۶۰۰۰ دلار ظاهر خواهند شد.

در مجموع، حرکت قیمت DXY و داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که خریداران ممکن است زودتر از حد انتظار بازگردند، که این حرکت قیمتی فعلی را به فرصتی بالقوه سودآور برای باز کردن موقعیت‌های خرید بیت‌کوین تبدیل می‌کند.

علت ریزش شدید آلت‌کوین‌ها چه بود؟

آلت کوین‌ها عملکرد ضعیف‌تری داشته‌اند که سولانا با بیش از ۸٪ کاهش پیشروی این ریزش بود. تون‌کوین (TON) و آربیتروم (ARB) نیز به میزان مشابهی سقوط کردند و ریپل ۵٪ افت داشت.

این کاهش هنگامی رخ داد که بازیگران بازار در حال هضم امکان تأیید ورشکستگی FTX توسط دادگاه برای فروش دارایی‌ها به ارزش ۳٫۴ میلیارد دلار ارز دیجیتال بودند.

بخوانید  نوبیتکس پرفکت مانی

ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال مستقر در سنگاپور، Matrixport، در گزارش بازار دوشنبه خود اعلام کرد که “سقوط آلت کوین در راه است” زیرا FTX احتمالا همین هفته شروع به فروش توکن‌ها می‌کند.

SOL بیشترین فشار را متحمل می‌شود زیرا FTX ۱.۱۶ میلیارد دلار از این توکن را در اختیار دارد، که این حدود ۱۶٪ از عرضه در دسترس آن است.

این صرافی ورشکسته همچنین ۵۶۰ میلیون دلار در BTC و صدها میلیون در توکن‌های کم‌ ارزش دارد. این شرکت پیشتر برای کمک به فروش‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال Galaxy را به خدمت گرفته است.

بررسی و تحلیل قیمت اتریوم (ETH) و سولانا (SOL)

Matrixport گفت که فروش رمزارزهای FTX می‌تواند بر قیمت آلت‌کوین‌ها برای بقیه سال تأثیر بگذارد.

SOL از سطح ۱۹ دلار با حجم معاملات رو به افزایش شکسته شد که Matrixport آن را “نگران‌کننده” دانست و احتمالاً راه را برای افت بیشتر تا سطوح حمایتی بعدی ۱۵ و سپس ۱۰ دلار باز می‌کند.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

بنا بر گفته این شرکت ETH نیز می‌تواند با توجه به “رشد ناامیدکننده درآمد پروتکل” بیشتر سقوط کند.

Matrixport گفت:

از نظر تکنیکال، شکست ۱۶۵۰ دلار ما را در مورد ETH بسیار محتاط کرده است، و حتی می‌توانیم سناریویی را تصور کنیم که قیمت‌ها تا پایان سال به طور قابل توجهی کاهش یابند. افت زیر ۱۵۰۰ دلار می‌تواند ایده افت ETH تا ۱۰۰۰ دلار را دوباره مطرح کند.

پرسش و پاسخ

بهترین فرصت خرید بیت کوین چه زمانی است؟

بیت‌کوین در ۲۵۰۰۰ دلار فرصت خرید کوتاه‌مدت ارائه می‌دهد، زیرا بهترین ناحیه برای به تله انداختن فروشندگان است و احتمالا بهترین مکان از لحاظ نسبت ریسک به ریوارد بلندمدت خواهد بود.

علت ریزش شدید آلت‌کوین‌ها چه بود؟

ین کاهش هنگامی رخ داد که بازیگران بازار در حال هضم امکان تأیید ورشکستگی FTX توسط دادگاه برای فروش دارایی‌ها به ارزش ۳٫۴ میلیارد دلار ارز دیجیتال بودند.

نوشته جدیدترین تحلیل و بررسی بیت‌کوین و بازار ارز دیجیتال (۲۱ شهریور ۱۴۰۲) اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

بخوانید  علت ریزش قیمت دلار و تتر چه بود؟

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها