تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :جهش ۴۰ درصدی توکن اوردینال‌های بیت‌کوین

  • کد خبر : 2629605
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
لورس :جهش ۴۰ درصدی توکن اوردینال‌های بیت‌کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در روز سه‌شنبه، توکن BRC20 اوردینال (ORDI) بیش از ۴۰٪ در برابر دلار آمریکا افزایش یافت، که با خبرهای بایننس در مورد افزوده شدن این توکن به فهرست ارزهای معامله‌شده در این صرافی تقویت شد.
توکن NFT بیت کوین چیست؟ BTC کارت جدیدی برای بازی کردن دارد ORDI از پایین‌ترین قیمت ۲۴ ساعته‌اش که ۷ دلار بود به اوج ۱۱٫۵۳ دلار رسید و در زمان نگارش به قیمت ۱۰٫۴۸ دلار به ازای هر توکن معامله می‌شود.
فهرست مطالبلیست شدن در بایننس، توکن ORDI را به پرواز درآوردتوکن‌ ORDI چیست؟اوردینال‌ها دوباره زنده شدندسوالات پرتکرار لیست شدن در بایننس، توکن ORDI را به پرواز درآورد اعلام بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، مبنی بر لیست شدن ORDI در این پلتفرم، این توکن را به طور قابل توجهی تقویت کرد. در پی اثر بایننس، توکن BRC20 با ارزش بازاری نزدیک به ۲۱۷ میلیارد دلار شاهد جهش چشمگیر ۴۰٪ نسبت به دلار شد. ORDI با الهام از کمیابی بیت کوین، عرضه حداکثری آن محدود به ۲۱ میلیون کوین است و حجم معاملات روزانه آن برای معاملات ORDI به ۱۶۱ میلیون دلار رسیده است. با وجود این اوج چشمگیر، ارزش ORDI هنوز ۶۱٪ کمتر از اوج تاریخی ۸ ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در روز سه‌شنبه، توکن BRC20 اوردینال (ORDI) بیش از ۴۰٪ در برابر دلار آمریکا افزایش یافت، که با خبرهای بایننس در مورد افزوده شدن این توکن به فهرست ارزهای معامله‌شده در این صرافی تقویت شد.

  • توکن NFT بیت کوین چیست؟ BTC کارت جدیدی برای بازی کردن دارد

ORDI از پایین‌ترین قیمت ۲۴ ساعته‌اش که ۷ دلار بود به اوج ۱۱٫۵۳ دلار رسید و در زمان نگارش به قیمت ۱۰٫۴۸ دلار به ازای هر توکن معامله می‌شود.

فهرست مطالب

  • لیست شدن در بایننس، توکن ORDI را به پرواز درآورد
  • توکن‌ ORDI چیست؟
  • اوردینال‌ها دوباره زنده شدند
  • سوالات پرتکرار

لیست شدن در بایننس، توکن ORDI را به پرواز درآورد

اعلام بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، مبنی بر لیست شدن ORDI در این پلتفرم، این توکن را به طور قابل توجهی تقویت کرد. در پی اثر بایننس، توکن BRC20 با ارزش بازاری نزدیک به ۲۱۷ میلیارد دلار شاهد جهش چشمگیر ۴۰٪ نسبت به دلار شد. ORDI با الهام از کمیابی بیت کوین، عرضه حداکثری آن محدود به ۲۱ میلیون کوین است و حجم معاملات روزانه آن برای معاملات ORDI به ۱۶۱ میلیون دلار رسیده است. با وجود این اوج چشمگیر، ارزش ORDI هنوز ۶۱٪ کمتر از اوج تاریخی ۸ مه ۲۰۲۳ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) خود یعنی ۲۸٫۵۲ دلار است.

نمودار روزانه قیمت ORDI/USDT

توکن‌ ORDI چیست؟

توکن‌های ORDI، که اوردینال‌های قابل معامله و جایگزین‌پذیر هستند، بر روی بلاک‌چین بیت‌کوین ایجاد شده‌اند و از استاندارد توکن BRC20 پیروی می‌کنند. در میان انبوه توکن‌های BRC20 که اخیراً معرفی شده‌اند، اوردینال‌ها (ORDI) به عنوان توکنی با بیشترین ارزش بازار مطرح است.

ORDI به تازگی مشهور نشده و پیش از این نیز توسط صرافی‌های بزرگ دیگری مثل اوکی‌اکس پذیرفته شده بود. اما تأیید بایننس بود که باعث شد در معاملات صبحگاهی به وقت شرق آمریکا، قیمت ORDI از مرز ۱۱ دلار عبور کند.

در بیانیه‌ای بایننس اعلام کرد:

بایننس توکن اوردینال (ORDI) را لیست خواهد کرد و معاملات اسپات این جفت‌ ارزهای معاملاتی را در تاریخ ۱۰:۰۰ UTC 2023-11-07 آغاز خواهد نمود.

اوردینال‌ها دوباره زنده شدند

راه‌اندازی ORDI در حالی رخ می‌دهد که علاقه به کتیبه‌های اوردینال دوباره زنده شده است، خود توکن نیز بیش از ۱۵٫۸۰۴۱۶ BTC در کارمزد ماینر (۵۴۹،۴۷۱ دلار) از تقریباً ۱۰۸،۰۰۰ تراکنش تولید کرده‌ است.

یک آدرس به نام “۱۶G1x” به عنوان سنگین‌وزن مبادلات ORDI ظاهر شده است که ۲،۵۹۴ تراکنش ORDI دارد. پس از آن، آدرس “bc1qa” با ۱،۱۳۳ تراکنش ORDI به نام خود، جایگاه دوم را از آن خود کرده است.

منبع: بخش خبری Bitcoin.com

سوالات پرتکرار

توکن‌ ORDI چیست؟

توکن‌های ORDI، که اوردینال‌های قابل معامله و جایگزین‌پذیر هستند، بر روی بلاک‌چین بیت‌کوین ایجاد شده‌اند و از استاندارد توکن BRC20 پیروی می‌کنند.

چرا لیست شدن در صرافی بایننس باعث افزایش قیمت توکن‌ها می‌شود؟

به این دلیل که بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است. و توکن لیست شده به خریداران گسترده‌تری عرضه می‌شود.

نوشته جهش ۴۰ درصدی توکن اوردینال‌های بیت‌کوین اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها