تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :جهش ۵۳۵ درصدی نرخ سوختن شیبا اینو

  • کد خبر : 2629083
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نرخ سوختن روزانه شیبا اینو با سوزاندن بیش از ۲۵۰ میلیون توکن SHIB حدود ۵۳۵٪ افزایش می‌یابد.
خلاصه‌ی خبر افزایش ۵۳۵ درصدی نرخ سوختن شیبا اینو. بیش از یک چهارم میلیارد توکن SHIB در هفته‌ی گذشته سوزانده شده است. افزایش نرخ سوختن شیبا اینو با ارسال میلیون‌ها توکن SHIB به کیف‌پول‌های غیرفعال، نرخ سوختن شیبا اینو به شدت افزایش می‌یابد.
رکوردشکنی میزان سوختگی طبق داده‌های وب‌سایت Shibburn، شیبا اینو شاهد افزایش شگفت‌انگیز ۵۳۵ درصدی در نرخ سوختن روزانه‌ی خود بود. در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۷۱ توکن SHIB در ۸ تراکنش سوزانده شد. در روز گذشته تنها ۱۲۷۵۰۱۳ توکن SHIB در ۶ تراکنش سوزانده شد که نشان‌دهنده‌ی افزایش قابل توجهی در نرخ سوزاندن SHIB بود. بیش از ۲۵۰ میلیون توکن SHIB در هفته‌ی گذشته سوزانده شده که ۲۵۹,۳۸۳,۵۴۵ توکن SHIB در ۶۶ تراکنش از بین رفته است.
حرکت بازار شیبا اینو: احتیاط و فرصت‌ها حجم معاملات شیبا اینو اخیراً به ۲٫۶۲ تریلیون SHIB کاهش یافته که بخش قابل توجهی از آن به تراکنش‌های بزرگ بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار نسبت داده شده است. این فعالیت‌ها نیز به نهنگ‌ها نسبت داده می‌شود. SH..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نرخ سوختن روزانه شیبا اینو با سوزاندن بیش از ۲۵۰ میلیون توکن SHIB حدود ۵۳۵٪ افزایش می‌یابد.

خلاصه‌ی خبر

  • افزایش ۵۳۵ درصدی نرخ سوختن شیبا اینو.
  • بیش از یک چهارم میلیارد توکن SHIB در هفته‌ی گذشته سوزانده شده است.

افزایش نرخ سوختن شیبا اینو

با ارسال میلیون‌ها توکن SHIB به کیف‌پول‌های غیرفعال، نرخ سوختن شیبا اینو به شدت افزایش می‌یابد.

رکوردشکنی میزان سوختگی

طبق داده‌های وب‌سایت Shibburn، شیبا اینو شاهد افزایش شگفت‌انگیز ۵۳۵ درصدی در نرخ سوختن روزانه‌ی خود بود. در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۷۱ توکن SHIB در ۸ تراکنش سوزانده شد. در روز گذشته تنها ۱۲۷۵۰۱۳ توکن SHIB در ۶ تراکنش سوزانده شد که نشان‌دهنده‌ی افزایش قابل توجهی در نرخ سوزاندن SHIB بود. بیش از ۲۵۰ میلیون توکن SHIB در هفته‌ی گذشته سوزانده شده که ۲۵۹,۳۸۳,۵۴۵ توکن SHIB در ۶۶ تراکنش از بین رفته است.

حرکت بازار شیبا اینو: احتیاط و فرصتها

حجم معاملات شیبا اینو اخیراً به ۲٫۶۲ تریلیون SHIB کاهش یافته که بخش قابل توجهی از آن به تراکنش‌های بزرگ بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار نسبت داده شده است. این فعالیت‌ها نیز به نهنگ‌ها نسبت داده می‌شود. SHIB در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۷% رشد کرد و با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸ دلار معامله شد. حرکت قیمت شیبا اینو بین میانگین‌های متحرک روزانه ۵۰ تا ۲۰۰ است که نشان‌دهنده‌ی یک تغییر قریب‌الوقوع است. در روند صعودی، گاوها امیدوارند که از ۰٫۰۰۰۰۰۸۲۵ دلار عبور کنند و هدفشان ۰٫۰۰۰۰۱۱۳۴ دلار است.

مراقب کلاهبرداری‌ها باشید!

به جامعه‌ی شیبا اینو در مورد گسترش وب‌سایت‌های جعلی و NFTهای نامعتبر که از کاربران می‌خواهند کیف پول‌های خود را برای بازخرید نقدی متصل کنند هشدار داده شده است. از دارندگان Shiba Inu خواسته شده تا قبل از اتصال کیف پول‌های خود به چنین سایت‌هایی، از معتبر بودن URLها اطمینان حاصل کرده و دقت لازم را انجام دهند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها