تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :جیک چروینسکی: همه نشانه ها به تایید SEC برای ETF های بیت کوین ای اشاره دارد

  • کد خبر : 2623764
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
لورس :جیک چروینسکی: همه نشانه ها به تایید SEC برای ETF های بیت کوین ای اشاره دارد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

جیک چروینسکی: همه نشانه ها به تایید SEC برای ETF های بیت کوین ای اشاره دارد. به گزارش زوم ارز،
رقابت برای تایید ارزنده صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال داغ شدن است. جیک چروینسکی، مدیر ارشد سیاست در انجمن بلاک چین، می گوید که “همه نشانه ها به تایید SEC برای ETF های بیت کوین نقطه ای اشاره دارد.”
به‌روزرسانی‌های پرونده ETF ARK طبق پست‌های اخیر اریک بالچوناس، مدیریت سرمایه‌گذاری ARK به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را در دفترچه بیت‌کوین ETF خود انجام داده است. SEC، چند هفته قبل، بازخوردهای خود را با صادرکنندگان مختلف در مورد پرونده های S-1 به اشتراک گذاشته بود که باعث تجدید نظر شد. به نظر می‌رسد که ARK به این نگرانی‌ها، به ویژه در مورد محاسبات ارزش خالص دارایی (NAV) که SEC درباره آن اظهار نظر کرده بود، پرداخته است.
به‌خصوص، دفترچه به‌روزرسانی شده نشان می‌دهد که محاسبه NAV با اصول پذیرفته‌شده حسابداری (GAAP) مطابقت ندارد. علاوه بر این، ARK تصریح کرده است که دارایی‌های Trust با نگهبان آن‌ها در حساب‌های جداشده بلاک چین بیت‌کوین یا ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

جیک چروینسکی: همه نشانه ها به تایید SEC برای ETF های بیت کوین ای اشاره دارد.

به گزارش زوم ارز،

رقابت برای تایید ارزنده صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال داغ شدن است. جیک چروینسکی، مدیر ارشد سیاست در انجمن بلاک چین، می گوید که “همه نشانه ها به تایید SEC برای ETF های بیت کوین نقطه ای اشاره دارد.”

به‌روزرسانی‌های پرونده ETF ARK

طبق پست‌های اخیر اریک بالچوناس، مدیریت سرمایه‌گذاری ARK به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را در دفترچه بیت‌کوین ETF خود انجام داده است. SEC، چند هفته قبل، بازخوردهای خود را با صادرکنندگان مختلف در مورد پرونده های S-1 به اشتراک گذاشته بود که باعث تجدید نظر شد. به نظر می‌رسد که ARK به این نگرانی‌ها، به ویژه در مورد محاسبات ارزش خالص دارایی (NAV) که SEC درباره آن اظهار نظر کرده بود، پرداخته است.

به‌خصوص، دفترچه به‌روزرسانی شده نشان می‌دهد که محاسبه NAV با اصول پذیرفته‌شده حسابداری (GAAP) مطابقت ندارد. علاوه بر این، ARK تصریح کرده است که دارایی‌های Trust با نگهبان آن‌ها در حساب‌های جداشده بلاک چین بیت‌کوین یا «کیف پول» ذخیره می‌شوند و اطمینان حاصل می‌کنند که با دارایی‌های شرکت یا سایر مشتریان ترکیب نمی‌شوند.

این تجدید نظرها به عنوان یک گام مثبت به سوی تأیید SEC تلقی می شود، بالچوناس تأکید کرد که ممکن است بحث های بیشتری با SEC در مورد این جزئیات پیچیده مورد نیاز باشد.

شانس ETF افزایش یافته

حکم دادگاه اخیر به نفع Grayscale در مقابل SEC، خوش‌بینی را برای تأییدیه‌های بیت‌کوین ETF تقویت کرده است، به طوری که تحلیلگران احتمال ۷۵ درصدی را در سال جاری و ۹۵ درصدی را تا پایان سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کنند.

BlackRock، بزرگترین مدیر دارایی جهان، و همچنین دیگر غول‌های مالی مانند Fidelity، WisdomTree، VanEck، و Invesco/Galaxy نیز برای ETF مربوطه خود فشار می‌آورند و علاقه و رقابت بسیار زیادی را در این فضا نشان می‌دهند.

با این حال، احتیاط باقی می ماند زیرا کمیسیون SEC همچنان این قدرت را دارد که تصمیم خود را به تاخیر بیندازد، به ویژه با توجه به ماهیت اخیر پیروزی قانونی Grayscale.

منبع: u.today

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها