تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد

  • کد خبر : 2611046
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
لورس :جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار اقتصادی » جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸ سپتامبر ۲۰۲۳ گزارش شده است که جی پی مورگان در حال بررسی راه اندازی یک ارز دیجیتال جدید برای تسهیل پرداخت ها و تسویه حساب های بین المللی است. گفته می شود این بانک در حال بررسی یک توکن سپرده مبتنی بر بلاک چین است که نشان دهنده یک ارز دیجیتال قابل انتقال است که توسط JPMorgan پشتیبانی می شود. این بانک قبلاً بسیاری از زیرساخت‌ های لازم را برای سیستم پرداخت جدید ایجاد کرده است، اما قبل از اقدام به تأیید قانون‌گذاران ایالات متحده نیاز دارد. این ابتکار در راستای تلاش برای توسعه تلاش‌ های بلاک چین موجود جی پی مورگان از جمله سیستم JPM Coin آن است. این سیستم به مشتریان سازمان اجازه می ‌دهد دلار و یورو را در بانک منتقل کنند. توکن سپرده، تراکنش های فوری را با استفاده از فناوری بلاک چین امکان پذیر می کند و با حذف واسطه ها، هزینه های تراکنش را کاهش می دهد.
درباره ی دلار بیشتر بخوانید
اعضای بریکس دلارهای خود را..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار اقتصادی » جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

  • ۰۸ سپتامبر ۲۰۲۳

گزارش شده است که جی پی مورگان در حال بررسی راه اندازی یک ارز دیجیتال جدید برای تسهیل پرداخت ها و تسویه حساب های بین المللی است. گفته می شود این بانک در حال بررسی یک توکن سپرده مبتنی بر بلاک چین است که نشان دهنده یک ارز دیجیتال قابل انتقال است که توسط JPMorgan پشتیبانی می شود. این بانک قبلاً بسیاری از زیرساخت‌ های لازم را برای سیستم پرداخت جدید ایجاد کرده است، اما قبل از اقدام به تأیید قانون‌گذاران ایالات متحده نیاز دارد. این ابتکار در راستای تلاش برای توسعه تلاش‌ های بلاک چین موجود جی پی مورگان از جمله سیستم JPM Coin آن است. این سیستم به مشتریان سازمان اجازه می ‌دهد دلار و یورو را در بانک منتقل کنند. توکن سپرده، تراکنش های فوری را با استفاده از فناوری بلاک چین امکان پذیر می کند و با حذف واسطه ها، هزینه های تراکنش را کاهش می دهد.

بخوانید  کارمزد صرافی های ایرانی – مقایسه کارمزدها و معرفی کم کارمزدترین صرافی ایرانی

درباره ی دلار بیشتر بخوانید

  • اعضای بریکس دلارهای خود را از خزانه داری آمریکا تخلیه می کنند
  • هند، عضو بریکس، به دلار آمریکا پشت کرد و با روپیه نفت خرید!
  • اجلاس رهبران بریکس در آفریقای جنوبی با موضوع دلارزدایی

جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه چالش جدید شیبا اینو؛ شیباریوم با خطر کلاهبرداری روبروست! حساب توییتری ویتالیک بوترین هک شد و ۶۹۱ هزار دلار از دست رفت! سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد! یازده هزار سال زندان برای کلاهبرداری مدیر عامل صرافی تادکس ترکیه! پیش بینی جاستین سان از چرخه صعودی بعدی ارز دیجیتال هشدار کلاهبرداری به کاربران دوج کوین؛ فورا آیفون های خود را به روز کنید!

بخوانید  جولان خرس‌ها در بازار اتریوم! روند نزولی ETH تا کجا ادامه دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611046

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها