تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :حجم معاملات صرافی‌های کریپتو به پایین‌ترین حد در ۳ سال گذشته رسید

  • کد خبر : 2625728
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حجم معاملات صرافی کریپتو با کاهش ۱۹٫۳ درصدی در ماه سپتامبر به کمترین میزان در ۳ سال گذشته رسید. صرافی‌های بزرگی مانند KuCoin و Crypto.com شاهد زیان ۳۲ و ۳۱ درصدی بودند. معاملات فیوچرز نیز ۱۵% کاهش یافت.
خلاصه‌ی خبر صرافی‌های متمرکز ارز‌های دیجیتال شاهد کاهش ۱۹٫۳ درصدی حجم معاملات از آگوست تا سپتامبر هستند. حجم معاملات ماهانه معاملات فیوچرز نیز حدود ۱۵% کاهش یافت. ترافیک وب به صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال در ماه سپتامبر با کاهش متوسط ۱۷٫۴ درصدی کاهش یافت. حجم تبادل کریپتو به پایین‌ترین حد خود در ۳ سال گذشته رسید حجم معاملات نقطه‌ای در صرافی‌های متمرکز کریپتو به شدت کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح در سه سال اخیر رسیده است. معاملات از آگوست تا سپتامبر ۱۹٫۳% کاهش یافت که مشابه سطوحی بود که آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۰ مشاهده شده بود.
افت شدید در صرافی‌های عظیم KuCoin و Crypto.com بار عمده‌ی این رکود را متحمل شدند و شاهد کاهش خیره‌کننده‌ی ۳۲% و ۳۱% در حجم معاملات ماهانه خود بودند. بایننس نیز نزدیک به ۳۰% افت را تجربه کرد و در ماه سپتامبر از ۱۸۹ میلیارد دلار به ۱۳۳ میلیارد دلار رسید. Huobi نیز ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حجم معاملات صرافی کریپتو با کاهش ۱۹٫۳ درصدی در ماه سپتامبر به کمترین میزان در ۳ سال گذشته رسید. صرافی‌های بزرگی مانند KuCoin و Crypto.com شاهد زیان ۳۲ و ۳۱ درصدی بودند. معاملات فیوچرز نیز ۱۵% کاهش یافت.

خلاصه‌ی خبر

  • صرافی‌های متمرکز ارز‌های دیجیتال شاهد کاهش ۱۹٫۳ درصدی حجم معاملات از آگوست تا سپتامبر هستند.
  • حجم معاملات ماهانه معاملات فیوچرز نیز حدود ۱۵% کاهش یافت.
  • ترافیک وب به صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال در ماه سپتامبر با کاهش متوسط ۱۷٫۴ درصدی کاهش یافت.

حجم تبادل کریپتو به پایین‌ترین حد خود در ۳ سال گذشته رسید

حجم معاملات نقطه‌ای در صرافی‌های متمرکز کریپتو به شدت کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح در سه سال اخیر رسیده است. معاملات از آگوست تا سپتامبر ۱۹٫۳% کاهش یافت که مشابه سطوحی بود که آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۰ مشاهده شده بود.

افت شدید در صرافی‌های عظیم

KuCoin و Crypto.com بار عمده‌ی این رکود را متحمل شدند و شاهد کاهش خیره‌کننده‌ی ۳۲% و ۳۱% در حجم معاملات ماهانه خود بودند. بایننس نیز نزدیک به ۳۰% افت را تجربه کرد و در ماه سپتامبر از ۱۸۹ میلیارد دلار به ۱۳۳ میلیارد دلار رسید. Huobi نیز با ۲۵٪ ضرر، از ۳۱ میلیارد دلار به ۲۳ میلیارد دلار کاهش یافت. حجم معاملاتOKex نیز ۲۱٪ کاهش یافت. حتی کوین‌بیس هم از این رکود در امان نماند و ۲۰% از معاملات خود را از دست داد. در مجموع، این مبادلات با کاهش قابل توجه ۱۹٫۳ درصدی مواجه شدند و از ۴۰۶ میلیارد دلار در ماه اوت به ۳۲۸ میلیارد دلار در سپتامبر رسید.

کاهش در معاملات مشتقه و ترافیک وب

بازار معاملات مشتقه‌ی کریپتو نیز با کاهش ۱۵ درصدی، از ۱٫۹ میلیارد دلار به ۱٫۶ میلیارد دلار در ماه سپتامبر رسید. قابل ذکر است که Crypto.com، KuCoin و Bitget بیشترین کاهش را در معاملات مشتقه مشاهده کردند.

ترافیک وب به صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال در ماه سپتامبر با کاهش متوسط ۱۷٫۴ درصدی کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. از آنجایی که خرس‌ها بر صحنه‌ی کریپتو تسلط دارند، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در حالی با چالش‌های گوناگون مواجه می‌شوند که HODLerها در حاشیه هستند و سفر پرفراز و نشیب بازار را مشاهده می‌کنند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625728

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها