تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :حذف استیبل‌کوین‌ها از اتحادیه اروپا: مدیرعامل بایننس در این مورد پاسخ می‌دهد

  • کد خبر : 2618896
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
لورس :حذف استیبل‌کوین‌ها از اتحادیه اروپا: مدیرعامل بایننس در این مورد پاسخ می‌دهد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حذف استیبل‌کوین‌ها از اتحادیه اروپا: مدیرعامل بایننس در این مورد پاسخ می‌دهد مدیر حقوقی بایننس از حذف استیبل‌کوین‌ها در اروپا به دلیل وضع قوانین MiCA خبر داد. به همین منظور، مدیر عامل بایننس بیانیه‌ای را در این مورد در توییتر ارائه کرد.
مارینا پارسوئیست، مدیر حقوقی بایننس، اظهار داشت که به دلیل وضع لایحه MiCA که هنوز هیچ استیبل کوینی را تایید نکرده است، بایننس در حال برنامه‌ریزی برای حذف تمام این چنین دارایی‌هایی، در اروپا، در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ است.
توضیحات تکمیلی در مورد حذف استیبل‌کوین‌ها به گفته پارسوئیست، مقررات جدید اتحادیه اروپا که قرار است در چند ماه آینده اجرا شود، می‌تواند منجر به حذف قابل توجهی از استیبل‌کوین‌ها شود. مقامات سازمان بانکداری اروپا (EBA) تاکید کرده‌اند که هیچ دوره مهلتی برای کوین‌های موجود در بازار وجود نخواهد داشت.
MiCA در ژوئن نهایی شد و آماده است تا اتحادیه اروپا را به عنوان اولین حوزه قضایی که مقررات جامع کریپتویی وضع کرده است، معرفی کند. این به صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان کیف پول اجازه می‌دهد تا با یک مجوز مشخص در سراسر اتحادیه اروپا فعالیت کنند. مقررات مربوط به..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حذف استیبل‌کوین‌ها از اتحادیه اروپا: مدیرعامل بایننس در این مورد پاسخ می‌دهد

مدیر حقوقی بایننس از حذف استیبل‌کوین‌ها در اروپا به دلیل وضع قوانین MiCA خبر داد. به همین منظور، مدیر عامل بایننس بیانیه‌ای را در این مورد در توییتر ارائه کرد.

مارینا پارسوئیست، مدیر حقوقی بایننس، اظهار داشت که به دلیل وضع لایحه MiCA که هنوز هیچ استیبل کوینی را تایید نکرده است، بایننس در حال برنامه‌ریزی برای حذف تمام این چنین دارایی‌هایی، در اروپا، در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ است.

توضیحات تکمیلی در مورد حذف استیبل‌کوین‌ها

به گفته پارسوئیست، مقررات جدید اتحادیه اروپا که قرار است در چند ماه آینده اجرا شود، می‌تواند منجر به حذف قابل توجهی از استیبل‌کوین‌ها شود. مقامات سازمان بانکداری اروپا (EBA) تاکید کرده‌اند که هیچ دوره مهلتی برای کوین‌های موجود در بازار وجود نخواهد داشت.

بخوانید  اتریوم در جنگ بزرگ آتی استیبل کوین‌ها چه نقشی خواهد داشت؟

MiCA در ژوئن نهایی شد و آماده است تا اتحادیه اروپا را به عنوان اولین حوزه قضایی که مقررات جامع کریپتویی وضع کرده است، معرفی کند. این به صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان کیف پول اجازه می‌دهد تا با یک مجوز مشخص در سراسر اتحادیه اروپا فعالیت کنند. مقررات مربوط به استیبل‌کوین‌ها، قرار است در ژوئن ۲۰۲۴ اجرایی شوند.

پارسوئیست قبلاً در یک جلسه استماع آنلاین که توسط EBA برگزار شد، اشاره کرد که آنها در ۳۰ ژوئن به سمت حذف تمام استیبل‌کوین‌های از لیست اروپایی خود می‌روند، زیرا هنوز هیچ پروژه‌ای تأیید نشده است. وی خاطرنشان کرد که این امر می‌تواند به طور قابل توجهی بر بازار اروپا در مقایسه با سایر نقاط جهان تأثیر بگذارد.

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

مبارزه صادرکنندگان استیبل کوین برای انطباق

در حالی که ژائو قوانین شفاف معرفی شده توسط MiCA را ستایش کرد، اما فشارهای نظارتی باعث شده است این صرافی از چندین حوزه قضایی اروپایی خارج شود. سایر ذینفعان در این صنعت نیز با مقرراتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که ناشران را ملزم می‌کند که شرکت‌های مستقر در اتحادیه اروپا باشند. این اصطلاح به طور بالقوه می‌تواند مدل‌های حاکمیتی نوآوری را که توسط بسیاری از بلاک چین‌ها ترجیح داده می‌شود، حذف کند.

بخوانید  همکاری سولانا و متامسک: یکپارچگی بیشتر شبکه‌های بلاکچینی!

توماس ووگل، شریک شرکت حقوقی Latham & Watkins، این را چالشی برای صادرکنندگان استیبل کوین دانست که قصد دارند کاملاً غیرمتمرکز کار کنند. این می‌تواند مشکلاتی را در برآوردن الزامات MiCA ایجاد کند، و فقدان راهنمایی روشن در مورد این موضوع وجود دارد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها