تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :حذف موقت اپلیکیشن متامسک از اپ‌استور اپل

  • کد خبر : 2625314
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
لورس :حذف موقت اپلیکیشن متامسک از اپ‌استور اپل
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حذف موقت اپلیکیشن متامسک از اپ‌استور اپل بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : کیف پول متامسک (MetaMask) در ۱۴اکتبر(۲۲ مهر) به مدت چند ساعت از اپ استور (App Store) اپل حذف شد. انتشار این خبر، با توجه به اینکه این کیف پول به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز زیادی متصل است و بیش از ۳۰میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، فعالان بازار کریپتو را به‌شدت نگران کرد. خوشبختانه، این کیف پول پس از چند ساعت دوباره به اپ‌استور بازگشت. به نقل از کوین‌تلگراف، اخبار منتشرشده در ۱۴اکتبر (۲۲مهر) حکایت از آن داشت که متامسک‌ از اپ‌استور حذف شده است. همچنین کاربران تلفن‌های همراه اپل حتی نمی‌توانستند متامسک را از وب‌سایت این کیف پول دانلود کنند. سخنگوی متامسک پس از مدتی اعلام کرد: ما می‌دانیم که در حال حاضر نمی‌توان متامسک را از اپ استور دانلود کرد. این اتفاق به هیچ‌گونه فعالیت مخربی ارتباط ندارد. تیم ما تمام تلاشش را می‌کند تا این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. مهم این است که هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد و نیازی نیست کاربران کاری انجام بدهند. علاوه بر این، این اتفاق به عملکرد اپلیکیشن متامسک نیز هیچ ارتباطی ندارد.
ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حذف موقت اپلیکیشن متامسک از اپ‌استور اپل بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : کیف پول متامسک (MetaMask) در ۱۴اکتبر(۲۲ مهر) به مدت چند ساعت از اپ استور (App Store) اپل حذف شد. انتشار این خبر، با توجه به اینکه این کیف پول به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز زیادی متصل است و بیش از ۳۰میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، فعالان بازار کریپتو را به‌شدت نگران کرد. خوشبختانه، این کیف پول پس از چند ساعت دوباره به اپ‌استور بازگشت.

به نقل از کوین‌تلگراف، اخبار منتشرشده در ۱۴اکتبر (۲۲مهر) حکایت از آن داشت که متامسک‌ از اپ‌استور حذف شده است. همچنین کاربران تلفن‌های همراه اپل حتی نمی‌توانستند متامسک را از وب‌سایت این کیف پول دانلود کنند. سخنگوی متامسک پس از مدتی اعلام کرد: ما می‌دانیم که در حال حاضر نمی‌توان متامسک را از اپ استور دانلود کرد. این اتفاق به هیچ‌گونه فعالیت مخربی ارتباط ندارد. تیم ما تمام تلاشش را می‌کند تا این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. مهم این است که هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد و نیازی نیست کاربران کاری انجام بدهند. علاوه بر این، این اتفاق به عملکرد اپلیکیشن متامسک نیز هیچ ارتباطی ندارد.

به نظر می‌رسد سیاست‌های شرکت اپل در حذف اپلیکیشن متامسک تاثیرگذار بوده است. طبق دستورالعمل‌های اپ استور، برنامه‌های عرضه‌شده در این فروشگاه نمی‌توانند به فعالیت‌های نامرتبطی مثل استخراج رمزارزها بپردازند. البته حذف متامسک از اپ استور موقتی بود و یکی از سخنگویان این شرکت دقایقی قبل از برگشت این اپلیکیشن اعلام کرده بود متامسک‌ به زودی به این فروشگاه آنلاین برمی‌گردد. علاوه بر این، وی از کاربران خواسته بود در صورت مشاهده هر اپلیکیشن جعلی مرتبط با متامسک‌ در اپ استور فورا آن را گزارش دهند. این دومین باری است که متامسک با چنین چالش‌هایی در بازارهای آنلاین مواجه می‌شود. متامسک در دسامبر۲۰۱۹ (آذر۱۳۹۸) هم به‌خاطر نقض دستورالعمل‌های شرکت گوگل از گوگل پلی (Google Play) حذف شده بود. گوگل در آن زمان اعلام کرد استخراج رمزارزها از طریق اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های همراه‌ مرتبط با آن ممنوع است و بلافاصله هم درخواست متامسک برای لغو این ممنوعیت را رد کرد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها