تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :حذف ۶ رمزارز از صرافی کوین بیس! علت چیست؟

  • کد خبر : 2603105
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
لورس :حذف ۶ رمزارز از صرافی کوین بیس! علت چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدر یک اطلاعیه غافل‌گیرکننده، کوین بیس در مورد تعلیق معاملات شش ارز دیجیتال در صرافی خود از تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ خبر داد. این حرکت منعکس‌کننده موج اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال است، جایی که صرافی‌ها به طور فعال رمزارزها را از فهرست معاملات خود حذف یا تعلیق می‌کنند تا از انطباق با معیارهای فهرست‌بندی دقیق و افزایش کیفیت کلی دارایی‌های موجود برای معاملات اطمینان حاصل کنند.
شش رمزارزی که تحت تاثیر این تعلیق قرار خواهند گرفت عبارتند از BOND ،DDX ،JUP ،MULTI ،OOKI و VGX. کاربران کوین ‌بیس دیگر نمی‌توانند با استفاده از خدماتی مانند معاملات ساده و پیشرفته، کوین ‌بیس پرو، کوین ‌بیس اکسچنج و کوی ن‌بیس پرایم، این رمزارزها را در این صرافی معامله کنند.
این تصمیم پس از بررسی کاملی که توسط تیم کوین بیس انجام شده، اتخاذ گشته است که نشان داد این رمزارزها معیارهای کافی و مورد نیاز را ندارند. این حرکت نشان‌دهنده تعهد کوین بیس به حفظ یکپارچگی صرافی خود و تضمین ایمنی و اعتماد پایگاه کاربران خود است. این تعلیق به طور رسمی از ۷ سپتامبر اعمال می‌شود و تقریباً دو هفته به کاربران فرصت می‌دهد ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در یک اطلاعیه غافل‌گیرکننده، کوین بیس در مورد تعلیق معاملات شش ارز دیجیتال در صرافی خود از تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ خبر داد. این حرکت منعکس‌کننده موج اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال است، جایی که صرافی‌ها به طور فعال رمزارزها را از فهرست معاملات خود حذف یا تعلیق می‌کنند تا از انطباق با معیارهای فهرست‌بندی دقیق و افزایش کیفیت کلی دارایی‌های موجود برای معاملات اطمینان حاصل کنند.
شش رمزارزی که تحت تاثیر این تعلیق قرار خواهند گرفت عبارتند از BOND ،DDX ،JUP ،MULTI ،OOKI و VGX. کاربران کوین ‌بیس دیگر نمی‌توانند با استفاده از خدماتی مانند معاملات ساده و پیشرفته، کوین ‌بیس پرو، کوین ‌بیس اکسچنج و کوی ن‌بیس پرایم، این رمزارزها را در این صرافی معامله کنند.

این تصمیم پس از بررسی کاملی که توسط تیم کوین بیس انجام شده، اتخاذ گشته است که نشان داد این رمزارزها معیارهای کافی و مورد نیاز را ندارند. این حرکت نشان‌دهنده تعهد کوین بیس به حفظ یکپارچگی صرافی خود و تضمین ایمنی و اعتماد پایگاه کاربران خود است. این تعلیق به طور رسمی از ۷ سپتامبر اعمال می‌شود و تقریباً دو هفته به کاربران فرصت می‌دهد تا تنظیمات لازم را در پرتفوی خود انجام دهند.
پس از اعلام این خبر، رمزارزهای مذکور کاهش قیمت را تجربه کردند و BOND ،DDX ،JUP ،MULTI ،OOKI و VGX به ترتیب با ۵.۱، ۲۴، ۱۶، ۰.۷، ۰.۵ و ۶ درصد کاهش یافتند. شایان ذکر است که تعلیق معاملات MULTI در بحبوحه یک سری مشکلات برای این پروژه، از جمله دستگیری مدیرعامل آن و بسته شدن پل آن به دنبال سقوط بازار ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد. در نتیجه، بسیاری از جامعه رمزارزها نسبت به آینده Multichain تردید دارند.

بخوانید  کوین بیس به تیم رقیب تتر پیوست! چه تغییراتی برای استیبل کوین USDC در راه است؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته حذف ۶ رمزارز از صرافی کوین بیس! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها