تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :حرکت بیت کوین به سمت ۲۸ هزار دلار؛ این ۴ آلت کوین نیز چنین روندی را دنبال می‌کنند؟

  • کد خبر : 2625164
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
لورس :حرکت بیت کوین به سمت ۲۸ هزار دلار؛ این ۴ آلت کوین نیز چنین روندی را دنبال می‌کنند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حرکت بیت کوین به سمت ۲۸ هزار دلار؛ این ۴ آلت کوین نیز چنین روندی را دنبال می‌کنند؟ بیت‌ کوین خود را در بالای ۲۶،۵۰۰ دلار نگه داشته و پایداری قیمت ممکن است دوباره توجه معامله‌گران را به آلت کوین‌های SOL ،LDO ،ICP و VET جلب کند. در این مطلب به بررسی نمودارهای روزانه و ۴ ساعته این رمزارزها می‌پردازیم.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، شاخص S&P 500 به مقدار ۰/۴۵٪ افزایش یافت و دومین هفته مثبت خود را ثبت کرد. در حالی که بازارهای سهام ایالات متحده حرکت چندانی نداشتند، اما طلا یک رشد عظیم را تجربه کرد و قیمت آن بیش از ۵٪ در این هفته رشد کرد. رالی ۳/۱۱ درصدی طلا در روز شنبه بهترین عملکرد یک روزه‌ آن از ۱ دسامبر سال گذشته محسوب می‌شد. با این حال، گاوهای بیت‌ کوین از این اقبال بهره‌ای نبردند و پادشاه ارزهای دیجیتال احتمالاً این هفته را با افت بیش از ۳ درصدی به پایان خواهد رساند.
ضعف بیت‌ کوین و مشکلات نظارتی باعث شده تا سرمایه‌گذاران رمزارزی از آلت کوین‌های بازار دوری کنند. این امر سبب شده که دامیننس بازار بیت‌ کوین طی چند روز گذشته در نزدیکی سطح ۵۰٪ باقی بماند.
ناظران بازار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حرکت بیت کوین به سمت ۲۸ هزار دلار؛ این ۴ آلت کوین نیز چنین روندی را دنبال می‌کنند؟

بیت‌ کوین خود را در بالای ۲۶،۵۰۰ دلار نگه داشته و پایداری قیمت ممکن است دوباره توجه معامله‌گران را به آلت کوین‌های SOL ،LDO ،ICP و VET جلب کند. در این مطلب به بررسی نمودارهای روزانه و ۴ ساعته این رمزارزها می‌پردازیم.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، شاخص S&P 500 به مقدار ۰/۴۵٪ افزایش یافت و دومین هفته مثبت خود را ثبت کرد. در حالی که بازارهای سهام ایالات متحده حرکت چندانی نداشتند، اما طلا یک رشد عظیم را تجربه کرد و قیمت آن بیش از ۵٪ در این هفته رشد کرد. رالی ۳/۱۱ درصدی طلا در روز شنبه بهترین عملکرد یک روزه‌ آن از ۱ دسامبر سال گذشته محسوب می‌شد. با این حال، گاوهای بیت‌ کوین از این اقبال بهره‌ای نبردند و پادشاه ارزهای دیجیتال احتمالاً این هفته را با افت بیش از ۳ درصدی به پایان خواهد رساند.

ضعف بیت‌ کوین و مشکلات نظارتی باعث شده تا سرمایه‌گذاران رمزارزی از آلت کوین‌های بازار دوری کنند. این امر سبب شده که دامیننس بازار بیت‌ کوین طی چند روز گذشته در نزدیکی سطح ۵۰٪ باقی بماند.

ناظران بازار احتمالاً تا چند روز آینده همچنان تمرکز خود را روی بیت‌ کوین می‌گذارند. هر چه گاوها مدت زمانی بیشتری قیمت بیت‌ کوین را در بالای ۲۵ هزار دلار حفظ کنند، احتمال اینکه حرکت بعدی قیمت را دستخوش تغییرات بهتری کند افزایش می‌یابد. حرکت صعودی بیت‌ کوین احتمالاً سرمایه‌گذاران رمزارزی را برای خرید آلت کوین‌های انتخاب شده در این مطالب تحریک خواهد کرد، زیرا آنها در این صورت به دنبال یک بازار گاوی خواهند بود.

در این آلت کوین‌ها نشانه‌هایی از ایجاد یک پایه قیمتی دیده شده است. اگر شکست نواحی آنها به سمت بالا باشد، ممکن است حرکت صعودی جدیدی را آغاز کنند. در این مطلب نمودار پنج ارز دیجیتال برتر را که ممکن است در کوتاه‌مدت بهترین عملکرد را از خود نشان دهند مورد مطالعه قرار می‌دهیم.

تحلیل قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت‌ کوین طی چند روز گذشته بین میانگین‌های متحرک خود جابه‌جا شده، که نشان‌دهنده وجود شک و تردید در بین نیروهای خریدار و فروشنده در مورد جهت حرکت بعدی قیمت است.

نمودار روانه بیت کوین
نمودار روانه بیت کوین

یک تثبیت فشرده معمولاً با گسترش محدوده قیمتی دنبال می‌شود. در مورد بیت کوین، اگر خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۷،۱۱۰ دلار نگه دارند، جفت ارز BTC/USDT ممکن است به ۲۸،۱۴۳ دلار برسد. انتظار می‌رود که فروشندگان از این سطح با تمام توان خود محافظت کنند.

در مقابل، اگر قیمت سقوط کند و حتی به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود به نرخ ۲۶،۶۷۱ دلار برسد، به معنای این خواهد بود که خرس‌ها حرف خود را به کرسی نشانده‌اند. این جفت ارز ممکن است ابتدا به ۲۵،۹۹۰ دلار و سپس به حمایت مهم خود در سطح ۲۴،۸۰۰ دلار سقوط کند. احتمالاً این سطح خرید زیادی را از سوی گاوها به خود جلب می‌کند.

نمودار ۴ ساعته بیت کوین
نمودار ۴ ساعته بیت کوین

ریکاوری این جفت ارز با فروش خرس‌ها در مقابل میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای در نمودار ۴ ساعته مواجه شده است، اما نکته مثبت این است که گاوها زمین را به نفع خرس‌ها ترک نکرده‌اند. این امر نشان می‌دهد که خریداران برای خروج عجله‌ای ندارند و فشار خود را حفظ می‌کنند.

اگر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای از پیش‌رو برداشته شود، این جفت ارز ممکن است ابتدا به میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای برسد. این سطح را می‌توانیم به عنوان یک مانع کوچک در نظر بگیریم، اما اگر گاوها آن را پشت سر بگذارند، بیت کوین ممکن است پس از ۲۷،۷۵۰ دلار به ۲۸،۱۴۳ دلار برسد.

به عبارت دیگر، اگر گاوها نتوانند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای نفوذ کنند، فروشندگان فرصت خوبی برای پایین کشیدن قیمت به دست خواهند آورد. یک دامپ قیمتی به زیر ۲۶،۵۰۰ دلار می‌تواند این جفت ارز را به ۲۶ هزار دلار و سپس به ۲۴،۸۰۰ دلار کاهش دهد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۱/۷۷ دلار شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس‌ها بوده است. این امر نشان می‌دهد که خریداران تلاش می‌کنند تا این سطح را به یک حمایت تبدیل کنند.

نمودار روزانه سولانا
نمودار روزانه سولانا

مقاومت کوچکی هم در ۲۲/۵۰ دلار وجود دارد، اما اگر گاوها از این سطح عبور کنند، جفت ارز SOL/USDT ممکن است به خط گردن الگوی سر و شونه معکوس خود برسد. شکست و کلوز قیمت در بالاتر از این مقاومت نشان می‌دهد که آرایش صعودی قیمت تکمیل شده است. خریداران ممکن است با مقاومت سنگینی در ۲۷/۱۲ دلار مواجه شوند، اما اگر از این مانع عبور کنند، این جفت ارز می‌تواند تا هدف مشخص شده خود در سطح ۳۲/۸۱ دلار هم رشد کند.

این دیدگاه مثبت در صورتی که قیمت ریزش داشته باشد و در زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود به نرخ ۲۰/۵۰ دلار تثبیت شود، در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد. این امر می‌تواند به سقوط سولانا تا ۱۸/۵۸ دلار و سپس ۱۵/۳۳ دلار منجر شود.

نمودار ۴ ساعته سولانا
نمودار ۴ ساعته سولانا

بعد از اینکه معامله‌گران مدتی را در بین میانگین‌های متحرک سپری کردند، قیمت با شکست خود به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای تصمیم به یک حرکت نزولی گرفت. این امر نشان می‌دهد که فروشندگان ممکن است کنترل بازار را در دست بگیرند. در این حالت، این جفت ارز می‌تواند ابتدا به ۲۰/۹۳ دلار سقوط کند و اگر این سطح نیز شکسته شود، ممکن است شاهد کاهش قیمت به سطح ۲۰ دلار هم باشیم.

از سوی دیگر، اگر قیمت نتواند خود را در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای حفظ کند، بدان معنا خواهد بود که در سطوح پایین‌تر خرید سنگینی وجود دارد. نخستین نشانه از قدرت‌افزایی گاوها شکست و کلوز قیمت در بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای خواهد بود. چنین چیزی می‌تواند درهایی را برای یک رالی به ۲۳/۵۰ دلار و سپس به خط گردن الگوی سر و شونه معکوس باز کند.

تحلیل سولانا

تحلیل قیمت لیدو دائو

لیدو دائو طی چند روز گذشته در نزدیکی میانگین‌های متحرک خود معامله شده، که نشان‌ می‌دهد فروشندگان ممکن است کنترل بازار را از دست داده باشند.

نمودار روزانه لیدو دائو
نمودار روزانه لیدو دائو

میانگین‌های متحرک به حالت افقی درآمده‌اند و اندیکاتور RSI به منطقه مثبت خود وارد شده است، که نشان می‌دهد گاوها برای بازگشت تلاش می‌کنند. اولین مقاومت در سمت بالا در سطح ۱/۷۳ دلار واقع شده است. اگر خریداران از این سطح عبور کنند، جفت ارز LDO/USDT ممکن است به خط روند نزولی خود برسد. احتمالاً در این سطح دوباره شاهد یک نبرد سخت میان خریداران و فروشندگان خواهیم بود.

در مقابل، اگر قیمت به سمت پایین حرکت کند و زیر میانگین‌های متحرک ساده خود تثبیت شود، بدان معنا خواهد بود که فروشندگان کنترل شرایط را در دست گرفته و در هر رالی کوچکی به فروش دارایی‌های خود می‌پردازند. این جفت ارز سپس ممکن است حمایت مهمی را دوباره در سطح ۱/۳۸ دلار تست کند.

نمودار ۴ ساعته لیدو دائو
نمودار ۴ ساعته لیدو دائو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای در نمودار ۴ ساعته حرکت خود به سمت بالا را آغاز کرده و RSI در منطقه مثبت قرار گرفته است، که نشان می‌دهد گاوها برتری بیشتری دارند. یک مقاومت جزئی هم در سطح ۱/۶۳ دلار وجود دارد، اما احتمالاً گاوها از آن عبور خواهند کرد. در این صورت، قیمت لیدو ممکن است در نهایت به ۱/۷۳ دلار افزایش یابد.

اگر فروشندگان می‌خواهند مومنتوم صعودی را تضعیف کنند، باید به سرعت قیمت را دوباره به زیر میانگین‌های متحرک برسانند. این جفت ارز ممکن است سپس به منطقه حمایت ۱/۴۵ دلار تا ۱/۵۰ دلار سقوط کند.

تحلیل لیدو دائو

تحلیل قیمت اینترنت کامپیوتر

اینترنت کامپیوتر طی چند روز گذشته در یک محدوده باریک بین ۲/۸۶ دلار و ۳/۳۵ دلار تثبیت شده است.

نمودار روزانه اینترنت کامپیوتر
نمودار روزانه اینترنت کامپیوتر

RSI یک واگرایی مثبت شکل داده که نشان می‌دهد فشار فروش کاهش یافته است. جفت ارز ICP/USDT ممکن است بلافاصله به مقاومت سربار خود در سطح ۳/۳۵ دلار برسد. شکست و کلوز قیمت در بالاتر از این سطح بدان معنا خواهد بود که احتمالاً تغییر روندی در حال رخ دادن است. اولین هدف این تغییر روند در سمت بالا ۴ دلار و سپس ۴/۵۰ دلار است.

به عکس این فرض، اگر قیمت از سطح ۳/۳۵ دلار به سمت پایین ریجکت شود، نشان می‌دهد که این جفت ارز ممکن است مدتی بیشتری را در محدوده داخلی خود سپری کند. ریزش قیمت به زیر ۲/۸۶ دلار نشان‌دهنده ادامه روند نزولی خواهد بود.

نمودار ۴ ساعته اینترنت کامپیوتر
نمودار ۴ ساعته اینترنت کامپیوتر

میانگین‌های متحرک یک کراس اور صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI در منطقه اشباع فروش خود در نمودار ۴ ساعته قرار گرفته است. این امر نشان می‌دهد که خریداران برتری بیشتری نسبت به فروشندگان دارند. احتمالاً این جفت ارز به مقاومت سربار خود در سطح ۳/۳۵ دلار می‌رسد و فروشندگان می‌توانند چالش زیادی را برای گاوها ایجاد کنند.

اگر قیمت از سطح ۳/۳۵ دلار کاهش پیدا کند، احتمالاً تثبیت قیمت برای مدت بیشتری ادامه خواهد یافت. از سوی دیگر، اگر خریداران قیمت را به بالاتر از ۳/۳۵ دلار برسانند، نشان می‌دهد که گاوها قدرت بیشتری در بازار دارند. این جفت ارز ممکن است سپس به ۳/۷۴ دلار و در نهایت به هدف الگوی خود در ۳/۸۴ دلار افزایش یابد.

تحلیل قیمت وی‌ چین

وی‌ چین در چند روز گذشته داخل یک مثلث نزولی معامله شده است. اگرچه این یک الگوی منفی محسوب می‌شود، اما قیمت چند روزی است که با خط روند نزولی خود درگیر بوده و این نشانه‌ مثبتی محسوب می‌شود.

نمودار روزانه وی چین
نمودار روزانه وی چین

میانگین‌های متحرک افقی شده‌اند و RSI نزدیک منطقه میانی خود قرار دارد و این امر نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است کاهش داشته باشد. خریداران تلاش می‌کنند قیمت را به بالاتر از خط روند نزولی برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این آرایش نزولی اعتبار خود را از دست خواهد داد. این شرایط می‌تواند سرآغازی برای شروع یک حرکت صعودی به سوی ۰/۰۲۱ دلار باشد.

در‌ عوض، اگر قیمت از سطح فعلی به سمت پایین حرکت کند، بیانگر آن است که فروشندگان به شدت از خط روند نزولی دفاع می‌کنند. فروشندگان سپس دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به حمایت مهم خود در سطح ۰/۰۱۴ دلار کاهش دهند.

نمودار ۴ ساعته وی چین
نمودار ۴ ساعته وی چین

نمودار ۴ ساعته وی چین نشان می‌دهد که قیمت درون یک الگوی کنج نزولی معامله می‌شود. خریداران سعی دارند قیمت را به سمت بالا هدایت کنند و در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای حفظ کنند. اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز VET/USDT ممکن است به خط روند نزولی این کنج برسد. شکست و کلوز قیمت در بالای کنج نزولی ممکن است شروعی برای یک حرکت صعودی باشد.

خرس‌ها احتمالاً به آسانی تسلیم نمی‌شوند. آنها به شدت از منطقه بین میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای و خط روند نزولی محافظت خواهند کرد. اگر قیمت به سرعت کاهش پیدا کند و زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای سقوط کند، بدان معنا خواهد بود که این جفت ارز ممکن است مدت بیشتری درون کنج نزولی باقی بماند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۵ / ۵. مجموع امتیازها: ۴

برچسب هاآلت کوین بیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها