تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :حرکت جسورانه‌ی شیبا اینو با رونمایی از ابتکار “هویت منحصر به فرد SHIB”

  • کد خبر : 2627988
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

;i ;iشیبا اینو با شمارش معکوس ۷۲ ساعته برای “هویت خودحضانتی SHIB”، هیجان بازار را بالا می‌برد. همین مساله باعث افزایش ارزش SHIB می‌شود.
خلاصه‌ی خبر شیبا اینو شمارش معکوس ۷۲ ساعته برای افشای هویت خاص خودحضانتی SHIB آغاز می‌کند و باعث افزایش قیمت SHIB می‌شود. Dhairya با نامیدن آن به عنوان یک تغییر متحول‌کننده‌ی بازی در دنیای بلاک‌چین به هیجان می‌افزاید. آغاز شمارش معکوس توسعه‌دهنده شیبا اینو، Kaal Dhairya، به هویت خودحضانتی در اکوسیستم SHIB اشاره می‌کند. شمارش معکوس ۷۲ ساعته آغاز شده و انتظارات زیادی برای رونمایی از هویت منحصر به فرد SHIB در ۱ نوامبر ۲۰۲۴ ایجاد کرده است. ادعاهای جسورانه Dhairya حاکی از تحولی مهم در دنیای بلاک‌چین است که قیمت SHIB را افزایش خواهد داد.
معرفی شیباریوم شیبا اینو قبلاً “شیباریوم”، یک راه‌حل مقیاس‌بندی لایه ۲ مخصوص SHIB را راه‌اندازی کرده بود. هدف از این بهینه‌سازی، افزایش سرعت تراکنش و کاهش هزینه‌ها در بلاک‌چین SHIB است. آخرین اطلاعیه‌ی منتشر شده با برنامه‌هایی برای ادغام هویت خودمختار (SSI) در تمام پروژه‌های Shiba Inu مطابقت دارد که زمینه را برای ادغام یکپ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

;i ;iشیبا اینو با شمارش معکوس ۷۲ ساعته برای “هویت خودحضانتی SHIB”، هیجان بازار را بالا می‌برد. همین مساله باعث افزایش ارزش SHIB می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • شیبا اینو شمارش معکوس ۷۲ ساعته برای افشای هویت خاص خودحضانتی SHIB آغاز می‌کند و باعث افزایش قیمت SHIB می‌شود.
  • Dhairya با نامیدن آن به عنوان یک تغییر متحول‌کننده‌ی بازی در دنیای بلاک‌چین به هیجان می‌افزاید.

آغاز شمارش معکوس

توسعه‌دهنده شیبا اینو، Kaal Dhairya، به هویت خودحضانتی در اکوسیستم SHIB اشاره می‌کند. شمارش معکوس ۷۲ ساعته آغاز شده و انتظارات زیادی برای رونمایی از هویت منحصر به فرد SHIB در ۱ نوامبر ۲۰۲۴ ایجاد کرده است. ادعاهای جسورانه Dhairya حاکی از تحولی مهم در دنیای بلاک‌چین است که قیمت SHIB را افزایش خواهد داد.

معرفی شیباریوم

شیبا اینو قبلاً “شیباریوم”، یک راه‌حل مقیاس‌بندی لایه ۲ مخصوص SHIB را راه‌اندازی کرده بود. هدف از این بهینه‌سازی، افزایش سرعت تراکنش و کاهش هزینه‌ها در بلاک‌چین SHIB است. آخرین اطلاعیه‌ی منتشر شده با برنامه‌هایی برای ادغام هویت خودمختار (SSI) در تمام پروژه‌های Shiba Inu مطابقت دارد که زمینه را برای ادغام یکپارچه‌ی SSI فراهم می‌کند.

درک هویت خودمختار یا SSI

در دنیای بلاک‌چین، هویت خودمختار یا SSI در حال افزایش است. Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده‌ی اصلی شیبا اینو، چشم‌انداز یکپارچه‌سازی SSI را در سراسر اکوسیستم بیان کرد. SSI به کاربران کنترل هویت دیجیتالی خود را ارائه می‌دهد. این رویکرد، امنیت داده‌های کاربران و کنترل شخصیت دیجیتال را در اولویت قرار می‌دهد و احتمالاً استاندارد جدیدی را در فضای کریپتو ایجاد می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627988

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها