تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :حرکت گسترده شرکت‌های بزرگ جهان به سوی دنیای کریپتو

  • کد خبر : 2627370
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
لورس :حرکت گسترده شرکت‌های بزرگ جهان به سوی دنیای کریپتو
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حرکت گسترده شرکت‌های بزرگ جهان به سوی دنیای کریپتو صنعت بلاک چین چند سال چالش‌برانگیز را پشت سر گذاشته است و «زمستان کریپتو» باعث شد که قیمت‌ها به شدت کاهش پیدا کنند، پروژه‌های زیادی با چالش روبرو شوند و روند توسعه ناامیدکننده‌ای را دنبال کنند. با این حال، با وجود این شرایط ناگوار، رشد علاقه روزافزون به این صنعت، هرگز تا این حد زیاد نبوده است. ما در حال حاضر شاهد هجوم سرمایه‌گذاری‌های عظیم به این صنعت هستیم و شرکت‌های بزرگ جهانی این حرکت را رهبری می‌کنند.
بخش بزرگی از سرمایه در حال انتقال به صنعت، به یک بخش خاص هدایت می‌شود: بازی‌های بلاک چین. در واقع، این بخش از ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است. در کنار حرکت خیره‌کننده در صنعت بازی، رهبران فناوری و مخابرات مانند Sony، NTT Domoco و KDDI نیز نشان داده‌اند که جز حامیان اصلی این بخش هستند.
در این مقاله، به حرکت‌های قابل توجهی که در صنعت بلاک چین رخ می‌دهد، می‌پردازیم، بخش‌های مورد این شرکت‌های پیشرو را ردیابی و تاثیر آن‌ها را بر ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کنیم.
مشارکت‌های هیجان‌انگیز یک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حرکت گسترده شرکت‌های بزرگ جهان به سوی دنیای کریپتو

صنعت بلاک چین چند سال چالش‌برانگیز را پشت سر گذاشته است و «زمستان کریپتو» باعث شد که قیمت‌ها به شدت کاهش پیدا کنند، پروژه‌های زیادی با چالش روبرو شوند و روند توسعه ناامیدکننده‌ای را دنبال کنند. با این حال، با وجود این شرایط ناگوار، رشد علاقه روزافزون به این صنعت، هرگز تا این حد زیاد نبوده است. ما در حال حاضر شاهد هجوم سرمایه‌گذاری‌های عظیم به این صنعت هستیم و شرکت‌های بزرگ جهانی این حرکت را رهبری می‌کنند.

بخش بزرگی از سرمایه در حال انتقال به صنعت، به یک بخش خاص هدایت می‌شود: بازی‌های بلاک چین. در واقع، این بخش از ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است. در کنار حرکت خیره‌کننده در صنعت بازی، رهبران فناوری و مخابرات مانند Sony، NTT Domoco و KDDI نیز نشان داده‌اند که جز حامیان اصلی این بخش هستند.

در این مقاله، به حرکت‌های قابل توجهی که در صنعت بلاک چین رخ می‌دهد، می‌پردازیم، بخش‌های مورد این شرکت‌های پیشرو را ردیابی و تاثیر آن‌ها را بر ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کنیم.

مشارکت‌های هیجان‌انگیز

یکی از مشکلات اساسی که صنعت بلاک چین با آن مواجه است، ناتوانی در جذب عموم مردم بوده است. علی‌رغم توسعه کاربردها و موارد استفاده، اکثر کاربران هنوز حتی نمی‌دانند بلاک چین چیست، چه رسد به اینکه به طور فعال از این فناوری و ابزارهای آن استفاده کنند.

برای غلبه بر این مانع، برندهای پیشرو بلاک چین در سراسر جهان بر همکاری با غول‌های وب ۲، برای ایجاد یک دروازه ورود سریع تمرکز کرده‌اند. یک مثال خارق‌العاده، همکاری اخیر بین Oasys و KDDI ژاپن است. Oasys یک بلاک چین بازی است که از زمان آغاز به کار موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است.

با شراکت با KDDI، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های مخابراتی ژاپن، آن‌ها برای ایجاد موجی بزرگ در وب ۳ صف آرایی می‌کنند. هدف این همکاری ایجاد یک کیف پول “aU” برای KDDI است، یک کیف پول کریپتویی که در آن کاربران می‌توانند NFT ها را معامله و دارایی‌های دیجیتال را مدیریت کنند.

با ساده‌سازی نحوه دسترسی کاربران به ارزهای دیجیتال و تبادل دارایی‌های دیجیتال، Oasys می‌تواند به ایجاد پایگاه مشتریان KDDI در سراسر کشور کمک کند. این نه تنها تعداد شرکت‌کنندگان فعال را افزایش می‌دهد، بلکه باندی را برای کاربران فراهم می‌کند تا با بازی‌های بلاک چین تعامل برقرار کنند.

بازار بازی‌های بلاک چین در حال رونق است و با وجود بازار نزولی فعلی، بیش از ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ سرمایه جذب کرده است. اگرچه این مشارکت می‌تواند به یک محرک اصلی در وب ۳ تبدیل شود، این تنها یک بخش کوچک‌تر از برنامه فعلی است که Oasys در حال اجرای آن است.

بیشتر بخوانید: گیم فای (GameFi) چیست؟ کسب درآمد از بازی های بلاکچینی

این اعلام همکاری، به عنوان بخشی از سرور آلفا یو متاورس و وب ۳ است که Oasys در ماه مارس راه‌اندازی کرد و به هر کاربری امکان می‌دهد، خلق کند. توانایی آنها برای مشارکت با یک شرکت مخابراتی پیشرو، آنها را به عنوان یکی از بازیگران مهم در این فضا تثبیت می‌کند.

Newslatter Vector

مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت‌پین

Please leave this field empty.

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

توسعه بلاک چین‌ها

یکی دیگر از رویدادهای مهم صنعت بلاک چین در چند ماه گذشته، همکاری بین سونی و شبکه استار است. سونی مدت‌هاست که به دلیل استراتژی‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود و توجه زیادی را به این بخش، به دلیل تغییر به سمت اولویت‌بندی توسعه بلاک چین، جلب کرده است.

سونی به همراه شبکه Astar در حال کار بر روی ایجاد یک بلاک چین وب ۳ است. هدف آن ایجاد زیرساخت جهانی برای حفظ نوآوری وب ۳، ایجاد بستری پایه برای خدمات مالی، فناوری تصویربرداری، سرگرمی، موسیقی و موارد دیگر است.

با حمایت عمومی از سونی، این ابتکار می‌تواند توجه رسانه‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، برای ایجاد یک محرک نوآوری در وب ۳ را به خود اختصاص دهد. با شبکه بین‌المللی مشتریان سونی، این مشارکت به طور بالقوه می‌تواند میلیون‌ها نفر را وارد این بخش کند و به افزایش اعتماد جهانی به بلاک چین و افزایش استفاده کمک کند.

در حالی که این همکاری هنوز در روزهای اولیه خود است، نمایندگان Startale Labs، که زیربنای شبکه Astar است، موارد استفاده هیجان‌انگیز و توسعه آینده را به تصویر کشیده‌اند.

حرکت گسترده شرکت‌های بزرگ جهان به سوی دنیای کریپتو

با پیشرفتی مانند این، این فناوری نوظهور می‌تواند به سرعت پیشرفت و بلاک چین را به عنوان یک نوآور پیشرو در فناوری تثبیت کند.

سرمایه‌گذاری در فناوری‌های موجود

سونی تنها رهبر فناوری نیست که هزینه زیادی در بخش بلاک چین کرده است. دوکومو ژاپن اخیراً برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری بیش از ۴ میلیارد دلار در فناوری وب ۳ اعلام کرده است. Docomo پیشروترین اپراتور تلفن همراه ژاپن است که امیدوار است دست بالاتر خود در بازار را، با پذیرش و پرورش فناوری‌های نوظهور تقویت کند.

دوکومو قصد دارد مستقیماً در زیرساخت فناوری بلاک چین سرمایه‌گذاری کند و به بهبود صدور ارزهای دیجیتال، تبادل و کیف پول دیجیتال کمک کند. مانند سونی، دوکومو نیز شبکه Astar را به عنوان سرپرست این سرمایه‌گذاری انتخاب کرده است، به این امید که توسعه سریع معماری بنیادی وب ۳ را تسهیل کند.

در سال ۲۰۲۲، شبکه استار با Oasys شریک شد. این مشارکت با هدف ایجاد یک همکاری چند زنجیره‌ای، کمک به ساده کردن عملکرد قرارداد هوشمند و کمک به گسترش اکوسیستم بازی بلاک چین بود. با وجود این مشارکت در حال حاضر، مشارکت‌های دیگری با Astar یا Oasys به این توسعه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

چگونه به یک توسعه‌دهنده بازی وب ۳ تبدیل شویم؟

صنعت وب ۳ بدون داشتن کیف پول؛ آیا چنین چیزی امکان‌پذیر است؟

هجوم عظیم سرمایه‌گذاری به زیرساخت‌های بلاک چین، هم از طریق Astar و هم Oasys، جزر و مد بزرگی را در این صنعت نشان می‌دهد. چندین غول مخابراتی و فناوری مستقیماً روی آینده این فناوری نوظهور سرمایه‌گذاری می‌کنند. هر سه شرکت بزرگ مخابراتی در ژاپن، KDDI، Softbank و Docomo، اعتبارسنجی Oasys هستند.

با گرد هم آمدن غول‌های صنعت، رهبران بازار و نوآوران زیرساخت بلاک چین، به نظر می‌رسد این صنعت در آستانه ورود به چند سال باورنکردنی است.

گفتار پایانی

در چند ماه گذشته شاهد تغییر در سرمایه‌گذاری در صنعت بلاک چین بوده‌ایم. با سرازیر شدن میلیاردها دلار به این صنعت، با حمایت مجموعه‌ای بین‌المللی از غول‌های دنیا، احتمالاً در سال آینده شاهد توسعه و نوآوری سریع خواهیم بود. پس از یک زمستان سخت کریپتو، همه نشانه‌ها حاکی از شروع آب‌شدن برف‌ها است.

از آنجایی که برندهای پیشرو بلاک چین مانند Oasys و Astar با شرکت‌های مخابراتی چندملیتی همکاری می‌کنند، بلاک چین می‌تواند برای افزایش پذیرش انبوه آماده باشد. با دسترسی مستقیم به مشتریان جدید و بازارهای نوظهور، این همکاری‌ها می‌تواند موجی باشد که یک بخش برای شروع به صعود، نیاز دارد.

در حالی که اقتصاد جهانی هنوز در وضعیت نامشخصی است، بلاک چین چند ماه باورنکردنی داشته است، با سرمایه‌گذاری در معماری بنیادی که به توسعه فناوری و پایگاه کاربرانی که این صنعت نیاز دارد تا به جریان اصلی تبدیل شود، کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها