تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :حرکت ۵۵ میلیون دلاری نهنگ اتریوم بازار کریپتو را تکان داد

  • کد خبر : 2627395
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یک نهنگ بزرگ اتریوم پس از برداشت سودآور ۴۲۳۱۱ اتریوم، ۵۴٫۹ میلیون دلار به بایننس منتقل کرد. این حرکت او باعث ایجاد سؤالاتی در مورد تأثیر آن بر بازار و تأثیر آن به عنوان یک نهنگ شده است.
خلاصه‌ی خبر یک نهنگ اتریوم ۳۰۷۱۰ ETH به ارزش بیش از ۵۴٫۹ میلیون دلار را به بایننس منتقل کرد. مشخص نیست که آیا این حرکت نهنگ نشان‌دهنده‌ی یک روند جدید است یا خیر. ارزش ETFهای برتر فیوچرز ETH در روز اول کمتر از ۱٫۵ میلیون دلار بود. حرکت ۵۵ میلیون دلاری نهنگ اتریوم یک نهنگ بزرگ اتریوم پس از برداشت سودآور ۴۲۳۱۱ اتریوم، ۵۴٫۹ میلیون دلار به بایننس منتقل کرده است. این حرکت بازار ارزهای دیجیتال را کنجکاو می‌کند.
حرکت‌های بزرگ از نهنگ بزرگ در هفته‌های اخیر، این نهنگ بیش از ۷۵٫۶۷ میلیون دلار برداشت کرده و میانگین قیمت هر ETH حدود ۱۶۶۷ دلار است. این تراکنش‌های قابل توجه استراتژی نهنگ را برای کسب سود با نزدیک شدن ارزش اتریوم به ۱۸۰۰ دلار نشان می‌دهد.
حرکت نهنگ و تاثیر بر بازار چنین تراکنش‌های قابل توجهی اغلب تأثیر عمیقی بر بازار و قیمت اتریوم می‌گذارند و بحث‌هایی را در میان معامله‌گران و کارشناسان به راه می‌اندا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یک نهنگ بزرگ اتریوم پس از برداشت سودآور ۴۲۳۱۱ اتریوم، ۵۴٫۹ میلیون دلار به بایننس منتقل کرد. این حرکت او باعث ایجاد سؤالاتی در مورد تأثیر آن بر بازار و تأثیر آن به عنوان یک نهنگ شده است.

خلاصه‌ی خبر

  • یک نهنگ اتریوم ۳۰۷۱۰ ETH به ارزش بیش از ۵۴٫۹ میلیون دلار را به بایننس منتقل کرد.
  • مشخص نیست که آیا این حرکت نهنگ نشان‌دهنده‌ی یک روند جدید است یا خیر.
  • ارزش ETFهای برتر فیوچرز ETH در روز اول کمتر از ۱٫۵ میلیون دلار بود.

حرکت ۵۵ میلیون دلاری نهنگ اتریوم

یک نهنگ بزرگ اتریوم پس از برداشت سودآور ۴۲۳۱۱ اتریوم، ۵۴٫۹ میلیون دلار به بایننس منتقل کرده است. این حرکت بازار ارزهای دیجیتال را کنجکاو می‌کند.

حرکت‌های بزرگ از نهنگ بزرگ

در هفته‌های اخیر، این نهنگ بیش از ۷۵٫۶۷ میلیون دلار برداشت کرده و میانگین قیمت هر ETH حدود ۱۶۶۷ دلار است. این تراکنش‌های قابل توجه استراتژی نهنگ را برای کسب سود با نزدیک شدن ارزش اتریوم به ۱۸۰۰ دلار نشان می‌دهد.

حرکت نهنگ و تاثیر بر بازار

چنین تراکنش‌های قابل توجهی اغلب تأثیر عمیقی بر بازار و قیمت اتریوم می‌گذارند و بحث‌هایی را در میان معامله‌گران و کارشناسان به راه می‌اندازند. نهنگ‌ها، به عنوان بازیگران تأثیرگذار، به عنوان شاخص های بازار عمل می‌کنند. مشخص نیست که آیا این فعالیت اخیر نهنگ نشان‌دهنده‌ی روند گسترده‌تر بازار است یا فقط یک استراتژی منحصر به فرد مدیریت دارایی است.

ETFهای اتریوم از بیت‌کوین عقب هستند

در حالی که صندوق‌های قابل معامله‌ی اتریوم در بورس اوراق بهادار (ETF) اخیراً در ایالات متحده راه‌اندازی شده‌اند، اما نتوانسته‌اند هیجان و حجم معاملات مشابهی با همتایان بیت‌کوین خود ایجاد کنند. برترین ETFهای فیوچرز ETH، با حجم معاملات بسیار کمتر از اولین ETF فیوچرز BTC یعنی BITO ProShares، که در روز اول بیش از ۱ میلیارد دلار معامله شد، شروعی ضعیف داشتند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها