تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :حساب پرفکت مانی وریفای شده چیست و چگونه؟

  • کد خبر : 2626372
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
لورس :حساب پرفکت مانی وریفای شده چیست و چگونه؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : پرفکت مانی چیست؟ سایت پرفکت مانی که یک روش پرداخت به صورت آنلاین می باشد که در اواخر سال ۲۰۰۷ در کشور پاناما تاسیس شده و دفتر مرکزی آن هم در آنجا می باشد. این شرکت در سال های  گذشته بسیار محبوبیت شده است. استفاده از سایت […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حساب پرفکت مانی وریفای شده چیست و چگونه؟

پرفکت مانی چیست؟

سایت پرفکت مانی که یک روش پرداخت به صورت آنلاین می باشد که در اواخر سال ۲۰۰۷ در کشور پاناما تاسیس شده و دفتر مرکزی آن هم در آنجا می باشد. این شرکت در سال های  گذشته بسیار محبوبیت شده است. استفاده از سایت پرفکت مانی بسیار آسان می باشد.
بخاطر موارد امنیتی موجود در سایت پرفکت مانی مانند شناسایی آیپی و کد ورود دومرحله ای یا ورود با پیامک این وبسایت از امنیت مناسبی برخودار می باشد.

خوشبختانه  کاربران ایرانی به صورت مستقیم میتوانند از خدمات پرفکت مانی استفاده کنند و در این زمینه ایران تحریم نیست و همچنین امکان احراز هویت و استفاده از قابلیت های آن برای کاربران ایرانی نیز فراهم می باشد.

کاربرد های پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی بخاطر رابط کاربری آسان و عدم تحریم برخی از کشور های تحت تحریم شرکت های پرداخت بزرگ دنیا مانند پی پال از محبوبیت بالایی برخوردار است و پذیرنده های بسیاری از خدمات این شرکت استفاده می کنند به همین خاطر کاربرد های زیادی دارد که بهخ برخی از مهم ترین های آن اشاره می کنیم.

خرید کالا از سایت های فروشگاهی و آنلاین شاپ  ها

خرید بلیط های مسافرتی هوایی در برخی شرکت های هوایی بین المللی

خرید خدمات از سایت های خدماتی و پژوهشی

شارژ حساب های بروکر در فارکس

نکته مهم : برای خرید ترون بدون احراز هویت به سایت پی ام ایکس چنج مراجعه نمایید.

آشنایی با نحوه کار پرفکت مانی

کار کردن با پرفکت مانی بسیار آسان می باشد و شما به راحتی می توانید کارهای مورد نیاز خود را از طریق آن انجام دهید. بعد از وارد شدن به سایت آن و  با انتخاب زبان مورد نظرفارسی میتوانید از زبان فارسی آن استفاده کنید، بعد از ورود به سایت گزینه Sign up را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید و اطلاعات خود ثبت نامی که از شما درخواست شده را تکمیل کنید. لازم به ذکر است که حتما اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد کنید زیرا اگر اطلاعات اشتباه ثبت کنید هنگام احراز هویت به مشکل خواهید خورد.

مراحل افتتاح حساب پرفکت مانی

هر حساب حساب پرفکت مانی یک باربا مشخصات شما قابلیت احراز دارد. شما می توانید با اطلاعات هر کسی افتتاح حساب و احراز هویت کنید و حتما ملزم به ثبت نام با اطلاعات خود شما نمی باشید. برای افتتاح و وریفای حساب فقط نیاز به پاسپورت و یا مدارک ترجمه شده دارید.

همچنین برای ثبت نام و احراز هویت به یک ایمیل نیز نیاز می باشد. ایمیل قابل تغییر دادن می باشد در نتیجه می توانید هر زمان که خواستید آن را تغییر دهید.

لازم به ذکر است طبق قوانین پرفکت مانی افراد زیر ۱۸ سال نمیتوانند افتتاح حساب و احراز هویت انجام دهند.

همانطور که می دانید افتتاح حساب پرفکت مانی نیاز به فیلترشکن نداشته و به علت اینکه سایت پرفکت مانی به کاربران ایرانی خدمات مستقیم میدهد می توانید با آیپی ایران بدون ایجاد مشکل از خدمات آن استفاده کنید.

چرا باید حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنیم؟

شرکت پرفکت مانی هیچ محدودیت از نظر تراکنشی برای کاربرهای خود اعمال نکرده است. یعنی فرقی بین تعداد تراکنش روزانه و ماهانه در حساب های وریفای شده یا وریفای نشده نیست.

تنها ویژگی مثبتی که حساب های احراز هویت شده نسبت به حساب هایی که احراز هویت نشده اند دارد، هزینه تراکنش انتقال است که هزینه یا فی تراکنش از فرستنده پرفکت مانی کسر می شود. در نتیجه کارمزد انتقال ارز پرفکت مانی در کیف پول های وریفای شده پرفکت مانی برابر با ۰٫۵ درصد است و کارمزد در حساب های وریفای نشده برابر با ۲ درصد می باشد.

منطقی است که اگر مبالغ بالایی با حساب پرفکت مانی شما جا به جا می شود منطقی تر است که ابتدا حساب کاربری خود را احراز هویت کنید تا کارمزد پایین تری برای انتقال پول پردازید.

نکته مهم: بهترین سایت خرید تتر در ایران سایت صرافی  پی ام ایکس چنج می باشد.

از طریق صرافی ایرانی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید

روش های زیادی برای شارز حساب پرفکت مانی وجود ندارد و در این باره شما گزینه های زیادی نخواهید داشت.

صرافی های ارزدیجیتال داخلی که تعداد آنها کم هم نیست یکی از روش های سریع شارژ حساب پرفکت مانی شما می باشند که با پرداخت ریالی میتوانید حساب خود را شارژ کرده و از آن در بازار های مالی مانند فارکس استفاده کرده و حساب بروکر خود را شارژ کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی از طریق پی ام ایکس چنج

یکی از روش های ایمن شارژ حساب کاربری شما در پرفکت مانی خرید پرفکت و خرید ووچر پرفکت مانی از طریق صرافی های  آنلاین معتبر می باشد که صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکس چنج یکی از آن ها می باشد.

کاربران می توانند در صرافی پی ام ایکس چنج با کارمزدی مناسب به صورت اتوماتیک ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی خرید و فروش کنند و بعد از واریز وجه پرفکت مانی به صورت اتوماتیک به حساب آنها واریز شود و یا اگر کاربری قصد فروش دارد ریال را به صورت آنی در حساب بانکی خود دریافت کند.

در بین صرافی های قدیمی و معتبر تعداد اندکی وجود دارند که خدمات آنی به شما ارائه می دهند و صرافی پی ام ایکس چنج یکی از این صرافی ها است.

برای شارژ کیف پول پرفکت مانی خود از طریق صرافی پی ام ایکس چنج از دو روش ووچر پرفکت مانی و ارسال پرفکت مانی به حساب می توانید استفاده کنید.

بعد از ورود به سایت، برای خرید ووچر پرفکت مانی از بالای سایت قسمت خرید و فروش آسان ارز های دیجیتال مقدار ووچر مورد نیاز خود را وارد نمائید و به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد از شما یک شماره تماس که بنام خودتان درخواست می شود و با وارد و تایید آن با پیامک تایید به مرحله بعد بروید.

سپس اطلاعات هویتی شما از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، محل سکونت و کد پستی پرسیده می شود که تمام اطلاعات باید بنام شخص خودتان باشد.

چنانچه تمام اطلاعات وارد شده صحیح باشد سیستم بعد از استعلام اجازه ورود شما به مرحله بعد را می دهد.

در مرحله بعد می توانید کارت بانکی بنام خود را وارد کنید و اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی از طریق درگاه پرداخت نمائید.

حساب پرفکت مانی وریفای شده چیست و چگونه؟

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها