تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر

  • کد خبر : 2612990
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
لورس :حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

این روزها و با نوسان بسیار زیاد موجود در بازار ارز و دلار، بسیاری از افراد دوست دارند که با خرید دلار، ارزش بخشی از اموال خود را حفظ کنند. اما مراجعه به صرافی‌ها، ایستادن در صف و پروسه نه چندان ساده خرید دلار باعث می‌شود تا آن‌ها قید این کار را بزنند. اما باید بدانید که حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر امکان پذیر است. خرید تتر بسیاری از مشکلات خرید دلار را ندارد و به همین دلیل افراد با سادگی و راحتی بیشتری می‌توانند این کار را انجام دهند.
در این مطلب قصد داریم تا در خصوص حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر نکات بیشتری را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

تتر چیست؟ قبل از پرداختن به نکات مهم در خصوص حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر، لازم است در خصوص تتر اطلاعات بیشتری داشته باشید. تتر که با نام (USDT) نیز از آن یاد می‌شود، توسط یک شرکت آمریکایی به نام آیفینکس (iFinex) ارائه شده است. تتر با داشتن مارکت کپ یا ارزش کلی در حدود ۸۰ میلیارد دلار سومین ارز ارزشمند دنیای ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین و اتریوم به حساب می‌آید.
تتر را باید یکی از معتبرترین استیبل کوین‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

این روزها و با نوسان بسیار زیاد موجود در بازار ارز و دلار، بسیاری از افراد دوست دارند که با خرید دلار، ارزش بخشی از اموال خود را حفظ کنند. اما مراجعه به صرافی‌ها، ایستادن در صف و پروسه نه چندان ساده خرید دلار باعث می‌شود تا آن‌ها قید این کار را بزنند. اما باید بدانید که حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر امکان پذیر است. خرید تتر بسیاری از مشکلات خرید دلار را ندارد و به همین دلیل افراد با سادگی و راحتی بیشتری می‌توانند این کار را انجام دهند.

در این مطلب قصد داریم تا در خصوص حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر نکات بیشتری را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

بخوانید  خرید امن ووچر پرفکت مانی

تتر چیست؟

قبل از پرداختن به نکات مهم در خصوص حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر، لازم است در خصوص تتر اطلاعات بیشتری داشته باشید. تتر که با نام (USDT) نیز از آن یاد می‌شود، توسط یک شرکت آمریکایی به نام آیفینکس (iFinex) ارائه شده است. تتر با داشتن مارکت کپ یا ارزش کلی در حدود ۸۰ میلیارد دلار سومین ارز ارزشمند دنیای ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین و اتریوم به حساب می‌آید.

تتر را باید یکی از معتبرترین استیبل کوین‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال دانست. قیمت تتر به دلار تقریباً همیشه ۱ است و این به آن معنی است که هر تتر، ۱ دلار ارزش دارد. خرید و فروش تتر بسیار ساده است و افراد به راحتی می‌توانند آن را خریداری و به عنوان دلار در ولت خود نگهداری کنند.

چرا قیمت تتر ثابت است؟

هدف از ساخت تتر ایجاد یک استیبل کوین به قیمت ثابت و معادل یک دلار است. به همین دلیل هدف اصلی سازنده این کوین ایجاد همبستگی و ثبات میان ارزش دلار و تتر است. از مهم ترین عواملی که سبب شده قیمت تتر تقریباً ثابت بماند این است که در ازای تولید هر واحد تتر، این شرکت یک دلار به عنوان پشتوانه به ذخایر بانکی خود اضافه می‌کند.

بخوانید  استخراج زی کش؛ بهترین راهنمای ماینینگ ZEC در ۲۰۲۳

همین امر سبب می‌شود که بتوان قیمت تتر را کنترل کرد و آن را معادل یک دلار نگه داشت. در زمانی که قیمت تتر به دلایل متفاوت افزایش پیدا می‌کند و اندکی از یک دلار بیشتر می‌شود، این شرکت با عرضه تعدادی تتر به بازار تعادل را به عرضه و تقاضا باز می‌گرداند و اگر قیمت تتر در مقایسه با دلار اندکی کاهش پیدا کند، شرکت تعدادی از تترها را از بازار جمع کرده و باز هم تعادل در بازار به وجود خواهد آمد.

چرا حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر امکان پذیر است؟

تتر ویژگی‌های متفاوتی دارد. همین ویژگی‌ها باعث شده تا بتوان از آن به عنوان راهی مطمئن برای حفظ سرمایه افراد در کشوری مانند ایران دانست که قیمت دلار در آن نوسان زیادی دارد. از مهم ترین ویژگی‌هایی که سبب می‌شوند حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر امکان پذیر باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- قیمت ثابت

همان طور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، قیمت تتر تقریباً همیشه معادل ۱ دلار آمریکا است. البته باید بدانید که نوسانات قیمت تتر آنقدر نیست که نیاز به نگرانی در خصوص آن وجود داشته باشد. در برخی مواقع ممکن است قیمت تتر به ۰٫۹۹ یا ۱٫۰۱ در مقایسه با دلار آمریکا تغییر کند که این امر تغییر زیادی در ارزش پول افراد به وجود نخواهد آورد.

بخوانید  نحوه ارزیابی ارزهای دیجیتال با استفاده از تحلیل بنیادی

این ثبات قیمت باعث خواهد شد که افراد بدون نگرانی در خصوص افزایش یا کاهش ارزش تتر در مقایسه با دلار ارزش بخشی از سرمایه خود را بتوانند در برابر افزایش قیمت دلار حفظ کنند.

خرید رمز ارز تتر

۲- وجود پشتوانه

از دیگر مواردی که سبب می‌شود بگوییم حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر امکان پذیر است، وجود پشتوانه برای تتر است. تتر به دلیل داشتن ذخایر دلاری و فیات ارزهای رایج کشورهای دیگر پشتوانه و ثبات مناسبی دارد و نباید در خصوص مواردی مانند از بین رفتن و ورشکسته شدن آن نگرانی داشت.

۳- تبدیل آسان به پول

تتر را می‌توان به راحتی و با استفاده از صرافی‌های متفاوتی که در ایران وجود دارند، به ریال تبدیل کرد. معمولاً این کار روندی بسیار سریع دارد و افراد در اسرع وقت، پول خود را به شکل ریال در حساب بانکی خود دریافت خواهند کرد.

البته باید بدانید که با توجه به قوانین موجود، خرید ارز دیجیتال تتر بدون احراز هویت از صرافی‌های ایرانی معتبر و دارای مجوز ممکن نیست. قیمت تتر در این صرافی‌ها تفاوت اندکی با قیمت دلار دارد و به همین دلیل باید بگوییم که قیمت تتر به تومان یا قیمت تتر به ریال به قیمت دلار وابسته است و توسط آن تعیین می‌شود.

بخوانید  جهش بزرگ بعدی برای استیکینگ مایع اتریوم

به طور ساده تر باید بگوییم که برای خرید رمز ارز تتر افراد باید معادل ارزش دلار در بازار را به صرافی پرداخت کنند. صرافی‌های بسیاری در ایران وجود دارند که می‌توان توسط آن‌ها اقدام به خرید تتر یا سایر ارزهای دیجیتال برای حفظ سرمایه ریالی خود و یا حتی دریافت سود کرد.

یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران اکسکوینو نام دارد و شما می‌توانید با استفاده از خدمات آن با سرعت بالا و امنیت مناسب اقدام به خرید انواع ارزهای دیجیتال مانند تتر کنید.

۴- امنیت بالا

یکی از مواردی که باعث شده تا تکنولوژی بلاک چین در مدت کوتاهی محبوبیت بالایی میان افراد مختلف پیدا کند، امنیت بالای آن است. تکنولوژی بلاک چین امنیت تتر را تأمین می‌کند و همین امر سبب می‌شود تا افراد نگرانی کمتری در خصوص امنیت داشته باشند.

۵- راحتی در نقل و انتقال

نقل و انتقال تتر بسیار ساده و سریع است و نهایتاً چند دقیقه طول خواهد کشید. همین امر سبب می‌شود که بتوان به راحتی و با سرعت بالا کار انتقال تتر را انجام داد. این سرعت بالا در مقایسه با روند خرید و فروش دلار، راحتی بیشتری را برای افراد به ارمغان آورده است و باعث شده تا بگوییم که حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر نه تنها امکان پذیر است، بلکه آرامش و راحتی بسیار بیشتری در مقایسه با خرید دلار برای حفظ سرمایه دارد.

بخوانید  آموزش اندیکاتور ایچیموکو، اندیکاتور ichimoku چیست؟

حفظ سرمایه با تتر

جمع بندی

  • تتر را باید معتبرترین و معروف ترین استیبل کوین موجود در بازار ارزهای دیجیتال دانست که همیشه تقریباً ۱ دلار ارزش دارد.
  • ایرانیان می‌توانند با خرید تتر به راحتی ارزش سرمایه ریالی خود را حفظ کنند و از آن در برابر افزایش قیمت دلار محافظت کنند.
  • برای خرید ارز دیجیتال تتر یا سایر ارزهای دیجیتال باید در یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی ثبت نام و احراز هویت کنید.
  • با توجه به قوانین موجود صرافی‌های مجاز و معتبر نمی‌توانند به افرادی که احراز هویت نکرده‌ اند خدمات ارائه کنند.
  • در صورتی که شما هم جزو آن افرادی هستید که قصد دارید با خرید تتر از سرمایه ریالی خود محافظت کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات صرافی اکسکوینو استفاده کنید.

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.

بخوانید  نیم نگاهی به بازار: بیت کوین و LINK در حالی که PEPE سقوط می کند افزایش می یابد

منبع خبر حفظ سرمایه ریالی با خرید تتر پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها