تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

لورس :حمایت شرکت پارادایم از صرافی بایننس

  • کد خبر : 2625316
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
لورس :حمایت شرکت پارادایم از صرافی بایننس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حمایت شرکت پارادایم از صرافی بایننس بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : شرکت سرمایه‌گذاری پارادایم (Paradigm) در حمایت از اقدام صرافی بایننس برای رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، طی یک سند حقوقی (Amicus Brief) دیدگاه خود را به دادگاه ارسال کرد. به نقل از کریپتواسلیت و بر اساس متن این سند، شرکت پارادایم به دنبال آن است تا از این موضوع اطمینان حاصل کند که شیوه تفسیر قوانین اوراق بهادار از سوی SEC مانع توسعه فناوری ارزهای دیجیتال در آمریکا نشود. علاوه بر این، پارادایم قصد دارد از هرگونه تاثیر منفی سیاست‌های SEC بر بازارهایی که خارج از حوزه اختیارات این کمیسیون است، جلوگیری کند. در این سند حقوقی عنوان شده است: پارادایم به دنبال مشارکت در این پرونده به‌عنوان یک ارگان بی‌طرف است تا اطمینان حاصل کند فشار نظارتی کمیسیون بورس مانعی برای نوآوری نیست و در کار کنگره برای ایجاد چارچوبی برای قانون‌گذاری معقول و موثر دارایی‌های دیجیتال تداخلی ایجاد نمی‌کند. «Amicus Brief» یک سند حقوقی است که توسط فرد یا ارگانی بی‌طرف که منفعت مستقیمی در نتیجه پرونده ندارد به دادگاه ارائه می‌شود. به ای..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حمایت شرکت پارادایم از صرافی بایننس بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : شرکت سرمایه‌گذاری پارادایم (Paradigm) در حمایت از اقدام صرافی بایننس برای رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، طی یک سند حقوقی (Amicus Brief) دیدگاه خود را به دادگاه ارسال کرد. به نقل از کریپتواسلیت و بر اساس متن این سند، شرکت پارادایم به دنبال آن است تا از این موضوع اطمینان حاصل کند که شیوه تفسیر قوانین اوراق بهادار از سوی SEC مانع توسعه فناوری ارزهای دیجیتال در آمریکا نشود.

علاوه بر این، پارادایم قصد دارد از هرگونه تاثیر منفی سیاست‌های SEC بر بازارهایی که خارج از حوزه اختیارات این کمیسیون است، جلوگیری کند. در این سند حقوقی عنوان شده است: پارادایم به دنبال مشارکت در این پرونده به‌عنوان یک ارگان بی‌طرف است تا اطمینان حاصل کند فشار نظارتی کمیسیون بورس مانعی برای نوآوری نیست و در کار کنگره برای ایجاد چارچوبی برای قانون‌گذاری معقول و موثر دارایی‌های دیجیتال تداخلی ایجاد نمی‌کند. «Amicus Brief» یک سند حقوقی است که توسط فرد یا ارگانی بی‌طرف که منفعت مستقیمی در نتیجه پرونده ندارد به دادگاه ارائه می‌شود. به این ترتیب، اشخاص ثالث می‌توانند نظرات و ادله خود را به دادگاه ارائه دهند.

شرکت پارادایم معتقد است تفسیر SEC از فروش ارزهای دیجیتال در بازار ثانویه به‌عنوان «قرارداد سرمایه‌گذاری» دارای اشکال است. به گفته پارادایم، این تفسیر مبتنی بر یک فرضیه اشتباه است که ارزهای دیجیتال را به‌دلیل پتانسیل سودده بودن آنها به‌صورت خودکار به‌عنوان اوراق بهادار محسوب می‌کند. پارادایم در این رابطه می‌گوید: در هنگام فروش دارایی‌های دیجیتال، به ویژه در بازارهای ثانویه، چیزی جز تحویل دارایی‌های خریداری شده وعده داده نمی‌شود. بر اساس استدلال پارادایم، پذیرش تفسیر کمیسیون بورس توسط دادگاه به این معنی است که یک «قرارداد سرمایه‌گذاری» لزوما نیازی به یک «قرارداد واقعی» ندارد؛ دیدگاهی که می‌تواند دامنه قوانین اوراق بهادار را به معاملات دارایی‌های استاندارد نیز گسترش دهد.

به این ترتیب، پارادایم معتقد است درک ناقص SEC از قراردادهای سرمایه‌گذاری در فضای رمزارزها نشان‌ می‌دهد این کمیسیون اختیارات لازم برای نظارت بر صنعت کریپتو را ندارد: کمیسیون بورس مجوز کامل کنگره را برای تحت سلطه درآوردن صنعت دارایی‌های دیجیتال از طریق رویکرد فعلی خود برای اجرای نامنجسم قوانین ندارد. صرافی بایننس در ماه سپتامبر درخواست رد اتهامات SEC علیه خود را به دادگاه ارسال کرد و مدعی شد ارزهای دیجیتال، اوراق بهادار نبوده و خارج از حوزه اختیارات SEC هستند. بر اساس استدلال بایننس، هیچ قراردادی بین صادرکنندگان ارزهای دیجیتال و خریداران وجود ندارد و سود حاصل، از طریق تلاش جمعی حاصل نمی‌شود.

حمایت شرکت‌های دیگر از بایننس

تا به اینجای کار، شرکت سرکل (Circle)، صادرکننده استیبل کوین USDC و شرکت ICAN نیز مشابه پارادیم، با ارسال Amicus Brief به دادگاه از صرافی بایننس در پرونده آن علیه SEC حمایت کرده‌اند. بر اساس آخرین پرونده‌های ارسالی به دادگاه در ۱۳اکتبر (۲۱ مهر)، قاضی ضیا‌ام فاروقی (Zia M.Faruqui) به بایننس، Binance.US، و مدیر عامل آن CZ و همچنین SEC فرصت بیشتری برای ارائه مدارک و اسناد داده است. قاضی از هر دو طرف خواست تا گزارش وضعیت مشترکی را در ۳۰ اکتبر (۸ آبان) ارائه کنند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها