تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :حکم نهایی دادگاه گری اسکیل و SEC صادر شد

  • کد خبر : 2627355
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
لورس :حکم نهایی دادگاه گری اسکیل و SEC صادر شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حکم نهایی دادگاه گری اسکیل و SEC صادر شد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : دادگاه استیناف آمریکا روز گذشته دستور رسمی برای تایید حکم خود در پرونده شرکت گری اسکیل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را صادر کرد. بر اساس این دستور، SEC لازم است در بررسی درخواست صندوق قابل معامله بورسی اسپات بیت کوین (ETF) شرکت گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق GBTC به یک ETF اسپات بیت‌کوین تجدیدنظر کند. به نقل از کوین‌تلگراف، دادگاه استیناف منطقه کلمبیا روز گذشته حکم دادگاه در تاریخ ۲۹اوت (۷شهریور) مبنی بر بررسی مجدد درخواست ETF شرکت گری اسکیل توسط کمیسیون بورس آمریکا را تایید کرد و آن را به حالت اجرایی درآورد. به این ترتیب، کمیسیون بورس باید درخواست ETF اسپات بیت‌کوین شرکت گری اسکیل را دوباره بررسی و نظر خود را اعلام کند. همان‌طور که پیش از این گزارش دادیم، SEC تا تاریخ ۱۳اکتبر (۲۱مهر) فرصت داشت درخواست تجدیدنظر خود را به دادگاه ارائه کند؛ اما این کار را نکرد. این دستور به معنای تایید قطعی درخواست گری‌اسکیل نیست و تنها به این شرکت فرصت می‌دهد تا صندوق بیت‌کوین خود را به یک ETF اسپات تبدیل کند. تا به این..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حکم نهایی دادگاه گری اسکیل و SEC صادر شد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : دادگاه استیناف آمریکا روز گذشته دستور رسمی برای تایید حکم خود در پرونده شرکت گری اسکیل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را صادر کرد. بر اساس این دستور، SEC لازم است در بررسی درخواست صندوق قابل معامله بورسی اسپات بیت کوین (ETF) شرکت گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق GBTC به یک ETF اسپات بیت‌کوین تجدیدنظر کند. به نقل از کوین‌تلگراف، دادگاه استیناف منطقه کلمبیا روز گذشته حکم دادگاه در تاریخ ۲۹اوت (۷شهریور) مبنی بر بررسی مجدد درخواست ETF شرکت گری اسکیل توسط کمیسیون بورس آمریکا را تایید کرد و آن را به حالت اجرایی درآورد.

به این ترتیب، کمیسیون بورس باید درخواست ETF اسپات بیت‌کوین شرکت گری اسکیل را دوباره بررسی و نظر خود را اعلام کند. همان‌طور که پیش از این گزارش دادیم، SEC تا تاریخ ۱۳اکتبر (۲۱مهر) فرصت داشت درخواست تجدیدنظر خود را به دادگاه ارائه کند؛ اما این کار را نکرد. این دستور به معنای تایید قطعی درخواست گری‌اسکیل نیست و تنها به این شرکت فرصت می‌دهد تا صندوق بیت‌کوین خود را به یک ETF اسپات تبدیل کند. تا به اینجای کار کمیسیون بورس به‌رغم تایید ETFهای آتی بیت کوین و اتریوم، با هیچ کدام از درخواست‌های راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌کوین موافقت نکرده است. در تاریخ ۱۹اکتبر (۲۷مهر) شرکت گری‌اسکیل درخواستی برای اضافه شدن سهام صندوق بیت‌کوین خود با نماد GBTC در بورس نیویورک Acra به کمیسیون بورس ارسال کرد. همچنین، شرکت‌های بزرگی از جمله بلک راک، آرک اینوست، والکری، فیدیلیتی و گری‌اسکیل درخواست ETF اسپات خود را به کمیسیون بورس ارسال کرده‌اند و در انتظار تصمیم این کمیسیون هستند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها