تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :خالق اندیکاتور باندهای بولینگر، سناریوهای پیش روی بیت کوین را اینگونه ارزیابی می‌کند

  • کد خبر : 2617550
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
لورس :خالق اندیکاتور باندهای بولینگر، سناریوهای پیش روی بیت کوین را اینگونه ارزیابی می‌کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

خالق اندیکاتور باندهای بولینگر، سناریوهای پیش روی بیت کوین را اینگونه ارزیابی می‌کند قیمت بیت‌ کوین در دوراهی مهمی قرار گرفته و در این بین باندهای بولینگر توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند، اما تنها زمان است که مشخص می‌کند آیا قیمت قادر به یک شکست رو به بالا خواهد بود یا خیر.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت‌ کوین ممکن است نوسانات جدیدی را برای حرکت رو به بالای خود تجربه کند، چرا که با توجه به یک معیار کلاسیک، قیمت بزودی به سطوح کلیدی خود بازمی‌گردد و آنها را تست خواهد کرد.
جان بولینگر (John Bollinger)، خالق اندیکاتور نوسانات باندهای بولینگر (Bollinger Bands) در پست جدید خود در X (همان توییتر سابق) مورخ ۱۸ سپتامبر، گفت که بیت‌ کوین برای یک شکست قیمتی تصمیم‌گیری خواهد کرد.
تحلیل بیت کوین باندهای بولینگر به شروع یک حرکت پله‌ای رو به بالا چشم دوخته است داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌ کوین پس از دست‌یابی به سقف‌های جدیدی در ماه سپتامبر، از اواسط ماه آگوست تاکنون در حال به چالش کشیدن سطوح مقاومتی بوده که پیش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

خالق اندیکاتور باندهای بولینگر، سناریوهای پیش روی بیت کوین را اینگونه ارزیابی می‌کند

قیمت بیت‌ کوین در دوراهی مهمی قرار گرفته و در این بین باندهای بولینگر توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند، اما تنها زمان است که مشخص می‌کند آیا قیمت قادر به یک شکست رو به بالا خواهد بود یا خیر.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت‌ کوین ممکن است نوسانات جدیدی را برای حرکت رو به بالای خود تجربه کند، چرا که با توجه به یک معیار کلاسیک، قیمت بزودی به سطوح کلیدی خود بازمی‌گردد و آنها را تست خواهد کرد.

جان بولینگر (John Bollinger)، خالق اندیکاتور نوسانات باندهای بولینگر (Bollinger Bands) در پست جدید خود در X (همان توییتر سابق) مورخ ۱۸ سپتامبر، گفت که بیت‌ کوین برای یک شکست قیمتی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بخوانید  جی‌پی‌ مورگان: SEC هیچ گزینه‌ای جز تایید ETF اسپات بیت کوین ندارد

تحلیل بیت کوین

باندهای بولینگر به شروع یک حرکت پله‌ای رو به بالا چشم دوخته است

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌ کوین پس از دست‌یابی به سقف‌های جدیدی در ماه سپتامبر، از اواسط ماه آگوست تاکنون در حال به چالش کشیدن سطوح مقاومتی بوده که پیش از این قابل دسترسی نبوده‌اند.

برای بولینگر، شرایط فعلی بزرگترین ارز دیجیتال بازار و سیگنال‌های آن دلگرم‌کننده است. باندهای بولینگر از انحراف معیاری در اطراف یک میانگین متحرک ساده برای تعیین محدوده‌های قیمتی احتمالی و نوسانات استفاده می‌کند.

در حال حاضر، جفت ارز BTC/USD کندل‌های روزانه را به گونه‌ای ایجاد می‌کند که بتوانند نوار بالایی را لمس کنند. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، می‌تواند نشان‌دهنده یک بازگشت قریب‌الوقوع به باند مرکزی یا به طور برعکس، ورود به شرایطی برای آغاز نوسانات صعودی باشد.

باندهای باریک شده بولینگر به تازگی در بیت‌ کوین دیده شده‌ بوده و این امر امید معامله‌گران برای اینکه احتمالاً سناریوی دوم در حال حاضر اجرا شود را بیشتر می‌کند.

بولینگر در کنار ارائه یک نمودار برای این موضوع توضیح داد:

و این اولین نشانه از رشد به نوار بالایی بولینگر پس از ایجاد یک مجموعه جدید از کندل‌های کنترل‌کننده در نوار پایینی است.

و حالا سوال این است که آیا ما می‌توانیم حرکات پله‌ای برای رسیدن به نوار بالایی داشته باشیم؟ هنوز برای پاسخ به این سوال خیلی زود است.

نمودار بیت کوین
نمودار ۱ روزه BTC/USD با باندهای بولینگر

تنظیم مجدد قیمت بیت‌کوین «بسیار عاقلانه» است

بولینگر حال و هوای کنونی تریدرها و تحلیل‌گران باتجربه بیت‌ کوین را در تایم‌فریم‌های کوتاه توصیف می‌کند.

بخوانید  نقد و بررسی صرافی ارز دیجیتال Binance

علی‌رغم قدرتی که قیمت در این هفته از خود نشان داده بود، احتیاط بیشتری برای معامله مورد نیاز است زیرا خطوط روند مختلفی که قبلاً به عنوان حمایت عمل می‌کردند حالا بالاتر از قیمت اسپات قرار دارند.

منبع مانیتورینگ آنچین Material Indicators با اشاره به این وضعیت به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X گفته که مومنتوم گاوها را مورد سوال قرار دهند.

در بخشی از توضیحات این شرکت اینگونه آمده است:

نوشته های مشابه

  • اعلام نرخ بهره و قیمت بیت کوین چند ساعت تا اعلام نرخ بهره و سخنرانی رییس فدرال رزرو؛ نوسان قیمت بیت کوین در راه است؟ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
  • فدرال رزرو و بیت کوین بحران مالی فدرال رزرو خبر خوبی برای بیت کوین است؟ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

ما مقاومت تکنیکالی سنگین و سرباری را در میانگین‌های متحرک کلیدی داریم و در کف‌های پایین‌تر هم به حمایت رسیده‌ایم.

احتمال آن بسیار زیاد است که به این محدوده رفت و آمد داشته باشیم و در هر حالتی سطوح R/S به صورت معتبر تست خواهند شد که تا قبل از پایان هفته تا حدی در مورد مسیر حرکت بیت‌ کوین از اینجا شفافیت ایجاد خواهد کرد.

Material Indicators به تصمیم بانک مرکزی ایالات متحده در مورد نرخ بهره‌ اشاره کرده‌ که می‌تواند نوسانات ناگهانی و سیگنال‌های معاملاتی غیرقابل‌اعتمادی را در کوتاه مدت تولید کند.

بخوانید  ارز دیجیتال وی چین چیست؟ و آیا آینده دارد ؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۰ / ۵. مجموع امتیازها: ۰

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها