تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :خبری خوب برای تون کوین؛ کیف پول مبتنی بر TON به تلگرام اضافه شد

  • کد خبر : 2613450
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :خبری خوب برای تون کوین؛ کیف پول مبتنی بر TON به تلگرام اضافه شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

خبری خوب برای تون کوین؛ کیف پول مبتنی بر TON به تلگرام اضافه شد تلگرام کیف پول کریپتویی «TON Space» مبتنی بر شبکه TON را با پلتفرم خود یکپارچه کرده است. این کیف پول از ماه نوامبر در سراسر جهان عرضه خواهد شد. انتشار این خبر باعث افزایش ۱۰٪ قیمت تون کوین شد.
به گزارش والکس و به نقل از theblock، پیام‌رسان تلگرام یک کیف پول کریپتویی غیر امانی (self-custodial) مبتنی بر The Open Network را برای بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه خود یکپارچه کرده است. بنیاد The Open Network روز چهارشنبه گفت که این کیف پول TON Space نام دارد و از طریق تنظیمات تلگرام قابل دسترسی خواهد بود.
از امروز، همه کاربران کیف پول تلگرام (Telegram Wallet) می‌توانند به TON Space دسترسی داشته باشند. (کیف پول تلگرام یک ربات در داخل این اپلیکیشن است که به کاربران امکان خرید و فروش رمزارزهایی مانند بیت‌ کوین را می‌دهد و با آپدیت نرم افزار به آخرین نسخه، به منوی تلگرام اضافه خواهد شد). سپس، از ماه نوامبر به بعد، تمام کاربران جهانی تلگرام – به استثنای ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر – به این کیف پول خودامانی دسترسی ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

خبری خوب برای تون کوین؛ کیف پول مبتنی بر TON به تلگرام اضافه شد

تلگرام کیف پول کریپتویی «TON Space» مبتنی بر شبکه TON را با پلتفرم خود یکپارچه کرده است. این کیف پول از ماه نوامبر در سراسر جهان عرضه خواهد شد. انتشار این خبر باعث افزایش ۱۰٪ قیمت تون کوین شد.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، پیام‌رسان تلگرام یک کیف پول کریپتویی غیر امانی (self-custodial) مبتنی بر The Open Network را برای بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه خود یکپارچه کرده است. بنیاد The Open Network روز چهارشنبه گفت که این کیف پول TON Space نام دارد و از طریق تنظیمات تلگرام قابل دسترسی خواهد بود.

از امروز، همه کاربران کیف پول تلگرام (Telegram Wallet) می‌توانند به TON Space دسترسی داشته باشند. (کیف پول تلگرام یک ربات در داخل این اپلیکیشن است که به کاربران امکان خرید و فروش رمزارزهایی مانند بیت‌ کوین را می‌دهد و با آپدیت نرم افزار به آخرین نسخه، به منوی تلگرام اضافه خواهد شد). سپس، از ماه نوامبر به بعد، تمام کاربران جهانی تلگرام – به استثنای ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر – به این کیف پول خودامانی دسترسی خواهند داشت

بخوانید  افزایش زمزمه‌ها درباره یوروی دیجیتال؛ طرح بانک مرکزی اروپا برای ناشناسی تراکنش‌های ارز دیجیتال ملی

همکاری تلگرام با بنیاد TON، این پروژه را یک گام دیگر به سمت چشم‌انداز اولیه خود نزدیک‌تر می‌کند.

تحلیل تون کوین

در سال ۲۰۲۰، تلگرام پس از دو سال توسعه TON را ترک کرد، چرا که فعالیت آن در این پروژه به دلیل شکایتی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) متوقف شده بود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار در سال ۲۰۱۹ از تلگرام به دلیل جمع‌آوری ۱/۷ میلیارد دلار از طریق یک عرضه اولیه با استفاده از توکنی به نام Grams، که به ادعای آنها یک اوراق بهادار ثبت نشده محسوب می‌شود، شکایت کرده بود. برای حل این اختلاف، تلگرام با SEC به توافق رسید و مبلغی معادل ۱۸/۵ میلیون دلار جریمه پرداخت کرد. از سال ۲۰۲۰، TON به عنوان یک پروژه منبع باز تحت کنترل جامعه در حال فعالیت است.

کیف پول تون

کیف پول TON Space در حال حاضر به عنوان یک لایه زیرساخت جدید برای اکوسیستم TON عمل می‌کند. به گفته بنیاد TON، تلگرام به عنوان بخشی از راه‌اندازی این اکوسیستم، اولویت دسترسی به پروژه‌ها و شرکای TON به پلتفرم تبلیغات جهانی خود یعنی Telegram Ads را خواهد داد.

جان هایمن (John Hyman)، رئیس مدیریت سرمایه تلگرام، در بیانیه‌ای گفت:

ماموریت تلگرام همیشه تمکین آزادی بیان بوده است، اما این امر در عصر دیجیتال معنای بیشتری دارد. ما باور داریم که کاربران باید حق تملک هویت و دارایی‌های خود را داشته باشند. بواسطه TON Space، کاربران اکنون فناوری مناسبی را برای دستیابی به این مهم دارند.

بنیاد TON گفت:

با این همکاری، ما حقوق مالکیت دیجیتال را در دستان پایگاه کاربران خود قرار می‌دهیم. همچنین به پروژه‌های TON ابزارهایی را برای دسترسی به مخاطبان خود در بزرگ‌ترین همکاری Web3/Web2 که تا به حال وجود داشته است، ارائه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها