تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد!

  • کد خبر : 2625429
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
لورس :خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد! خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد! ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲ اوایل امروز، کوین تلگراف توییت کرد که ETF بیت کوین اسپات تایید شده است، اما بعداً این توییت را حذف کرد و بابت انتشار شایعات عذرخواهی کرد. بلومبرگ و فاکس بیزینس تایید کردند که این اطلاعات صحت ندارد. رول بیت، یک پلتفرم ارزهای دیجیتال، اسکرین شاتی را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کند کوین تلگراف موقعیت خرید ۵۰۰۰۰ دلاری بیت‌کوین را با قیمت ۲۷۷۷۴ دلار باز کرده، آن را با قیمت ۳۰۲۷۴ دلار بسته است و سودی معادل ۲۲۵۰۸۰۰ دلار کسب کرده است! مشخص نیست که آیا این اسکرین شات دقیق است یا Rollbit آن را به عنوان یک شوخی به اشتراک گذاشته است. در نتیجه این خبر، ۷۸ میلیون دلار موقعیت کوتاه و ۳۴ میلیون دلار موقعیت خرید بیت کوین در ۴ ساعت گذشته نقد شده است.
منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد! خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد! ۲۴ مهر ۱۴۰۲

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲

اوایل امروز، کوین تلگراف توییت کرد که ETF بیت کوین اسپات تایید شده است، اما بعداً این توییت را حذف کرد و بابت انتشار شایعات عذرخواهی کرد. بلومبرگ و فاکس بیزینس تایید کردند که این اطلاعات صحت ندارد. رول بیت، یک پلتفرم ارزهای دیجیتال، اسکرین شاتی را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کند کوین تلگراف موقعیت خرید ۵۰۰۰۰ دلاری بیت‌کوین را با قیمت ۲۷۷۷۴ دلار باز کرده، آن را با قیمت ۳۰۲۷۴ دلار بسته است و سودی معادل ۲۲۵۰۸۰۰ دلار کسب کرده است! مشخص نیست که آیا این اسکرین شات دقیق است یا Rollbit آن را به عنوان یک شوخی به اشتراک گذاشته است. در نتیجه این خبر، ۷۸ میلیون دلار موقعیت کوتاه و ۳۴ میلیون دلار موقعیت خرید بیت کوین در ۴ ساعت گذشته نقد شده است.

منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد امروز توکن های شیبا اینو تکانی به خودشان دادند! منتظر انفجار ۲۳۰۰ درصدی کاردانو باشیم؟! تحلیلگر کریپتو به این پرسش پاسخ می دهد کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! کاردانو پیشگامانه می تازد! آیا قیمت ADA به ۱۲ دلار می رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها