تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :خبر خوب برای بازار ارزهای دیجیتال، میکرواستراتژی بیش از ۵ هزار بیت کوین دیگر خریداری کرد!

  • کد خبر : 2619526
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
لورس :خبر خوب برای بازار ارزهای دیجیتال، میکرواستراتژی بیش از ۵ هزار بیت کوین دیگر خریداری کرد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهمیکرواستراتژی (MicroStrategy)، شرکت اطلاعاتی بلاکچین آمریکایی به رهبری مایکل سیلر، یک بار دیگر تعهد خود را به بیت کوین (BTC) نشان داد؛ و در آخرین اقدام خود ۵۴۴۵ بیت کوین را با میانگین قیمت ۲۷۰۵۳ دلار خریداری نمود. آخرین خرید میکرواستراتژی، سبد دارایی این شرکت را به رقم چشمگیر ۱۵۸۲۴۵ بیت کوین می‌‌رساند، که تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ به قیمت ۴.۶۸ میلیارد دلار با میانگین قیمت ۲۹۵۸۲ دلار به ازای هر بیت کوین قیمت‌گذاری شده است.
سرمایه‌گذاری‌های مداوم و قابل توجه میکرواستراتژی در بیت کوین، آن را به یکی از برجسته‌ترین حامیان نهادی این ارز دیجیتال تبدیل کرده است.
از ابتدای سال ۲۰۲۳، شرکت میکرواستراتژی ۱۲۸۰۰ بیت کوین را با میانگین قیمت ۲۸۲۳۳ دلار خریداری کرده است، که مجموع سرمایه‌گذاری این شرکت در بیت کوین را به رقم ۳۶۱.۴ میلیون دلار می‌رساند. قابل توجه است، در همین دوره، قیمت سهام میکرواستراتژی تا ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، که منعکس‌کننده تأثیر مثبت ذخایر بیت کوین بر ارزش‌گذاری کلی این شرکت است. علاوه بر این، فروش خدمات اصلی شرکت نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش را ثبت نمود، در حا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میکرواستراتژی (MicroStrategy)، شرکت اطلاعاتی بلاکچین آمریکایی به رهبری مایکل سیلر، یک بار دیگر تعهد خود را به بیت کوین (BTC) نشان داد؛ و در آخرین اقدام خود ۵۴۴۵ بیت کوین را با میانگین قیمت ۲۷۰۵۳ دلار خریداری نمود. آخرین خرید میکرواستراتژی، سبد دارایی این شرکت را به رقم چشمگیر ۱۵۸۲۴۵ بیت کوین می‌‌رساند، که تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ به قیمت ۴.۶۸ میلیارد دلار با میانگین قیمت ۲۹۵۸۲ دلار به ازای هر بیت کوین قیمت‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری‌های مداوم و قابل توجه میکرواستراتژی در بیت کوین، آن را به یکی از برجسته‌ترین حامیان نهادی این ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

از ابتدای سال ۲۰۲۳، شرکت میکرواستراتژی ۱۲۸۰۰ بیت کوین را با میانگین قیمت ۲۸۲۳۳ دلار خریداری کرده است، که مجموع سرمایه‌گذاری این شرکت در بیت کوین را به رقم ۳۶۱.۴ میلیون دلار می‌رساند. قابل توجه است، در همین دوره، قیمت سهام میکرواستراتژی تا ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، که منعکس‌کننده تأثیر مثبت ذخایر بیت کوین بر ارزش‌گذاری کلی این شرکت است. علاوه بر این، فروش خدمات اصلی شرکت نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش را ثبت نمود، در حالی که درآمد از اشتراک سالانه نیز ۴۲ درصد رشد داشته است.

مایکل سایلر، مدیر میکرواستراتژی، از بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش و یک دارایی محافظ در برابر تورم یاد کرده است. ورود این شرکت به دنیای بیت کوین در اوت ۲۰۲۰ آغاز شد. چشم‌انداز راهبردی سیلر نه تنها ذخیره بیت کوین قابل توجهی را برای میکرواستراتژی به ارمغان آورده است، بلکه الهام‌بخش دیگر شرکت‌ها و موسسات بزرگ است تا ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی‌های راهبردی در نظر بگیرند.

از آنجایی که شرکت‌ها و مؤسسات بیشتری از میکرواستراتژی پیروی می‌کنند، بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً افزایش نقدینگی را تجربه خواهد کرد. اعتقاد سرسخت سایلر به توان بلندمدت بیت کوین ثابت شده است؛ زیرا پذیرش و ارزش این ارز دیجیتال با وجود نوسانات گاه‌به‌گاه قیمت همچنان در حال افزایش است. تعهد مداوم میکرواستراتژی به بیت کوین نمونه‌ای شاخص از چشم‌انداز در حال تحول پذیرش نهادی ارزهای دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته خبر خوب برای بازار ارزهای دیجیتال، میکرواستراتژی بیش از ۵ هزار بیت کوین دیگر خریداری کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها