تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :خبر خوب برای Shiba Inu؛ افزایش ۳۰۰ درصدی حجم تراکنش‌ها

  • کد خبر : 2613545
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شیبا اینو به ۳٫۵۸ میلیون آدرس رسید و شاهد افزایش ۲۹۹ درصدی در حجم معاملات قابل توجه بود که نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی رو به رشد و پیشرفت‌های بزرگ است.
خلاصه‌ی خبر شیبا اینو به رکورد ۳٫۵۸ میلیون آدرس رسیده است. با انتقال ۳۶٫۲۶ میلیون دلاری در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات بزرگ ۲۹۹% افزایش یافت. تعداد ۶۹،۵۸۶،۴۳۴ ارز شیبا در ۱۹ تراکنش سوزانده شد. رکوردهای جدید شیبا اینو با افزایش ۲۹۹ درصدی حجم تراکنش، شیبا اینو در حال ثبت رکوردهای جدید است و توجه همه را به خود جلب کرده. رشد سریع اکوسیستم، کل آدرس‌های آن را به رقم بی‌سابقه‌ی ۳٫۵۸ میلیون رسانده است.
تحولات هیجان انگیز در افق Shiba Inu همچنان با پیشرفت‌های وسوسه‌انگیز آتی خود، از جمله ShibaSwap 2.0، نماد پاداش TREAT، Shiba Hub و Metaverse، به جذب تازه‌واردان ادامه می‌دهد. در ۱۱ سپتامبر، ۱۱۲۰ آدرس جدید به اکوسیستم شیبا اینو هجوم آوردند. این مساله می‌تواند نشان‌دهنده‌ی انتظارات پیرامون این پروژه‌های متحول‌کننده باشد.
افزایش عظیم ۲۹۹ درصدی شیبا اینو در معاملات با ارزش بالا حجم معاملات قابل توجه شیبا اینو، که شامل مبالغ بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌شود، به طو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شیبا اینو به ۳٫۵۸ میلیون آدرس رسید و شاهد افزایش ۲۹۹ درصدی در حجم معاملات قابل توجه بود که نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی رو به رشد و پیشرفت‌های بزرگ است.

خلاصه‌ی خبر

  • شیبا اینو به رکورد ۳٫۵۸ میلیون آدرس رسیده است.
  • با انتقال ۳۶٫۲۶ میلیون دلاری در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات بزرگ ۲۹۹% افزایش یافت.
  • تعداد ۶۹،۵۸۶،۴۳۴ ارز شیبا در ۱۹ تراکنش سوزانده شد.

رکوردهای جدید شیبا اینو

با افزایش ۲۹۹ درصدی حجم تراکنش، شیبا اینو در حال ثبت رکوردهای جدید است و توجه همه را به خود جلب کرده. رشد سریع اکوسیستم، کل آدرس‌های آن را به رقم بی‌سابقه‌ی ۳٫۵۸ میلیون رسانده است.

تحولات هیجان انگیز در افق

Shiba Inu همچنان با پیشرفت‌های وسوسه‌انگیز آتی خود، از جمله ShibaSwap 2.0، نماد پاداش TREAT، Shiba Hub و Metaverse، به جذب تازه‌واردان ادامه می‌دهد. در ۱۱ سپتامبر، ۱۱۲۰ آدرس جدید به اکوسیستم شیبا اینو هجوم آوردند. این مساله می‌تواند نشان‌دهنده‌ی انتظارات پیرامون این پروژه‌های متحول‌کننده باشد.

بخوانید  شیبا اینو از توسعه دهندگان برای کار روی شیباریوم استقبال می‌کند

افزایش عظیم ۲۹۹ درصدی شیبا اینو در معاملات با ارزش بالا

حجم معاملات قابل توجه شیبا اینو، که شامل مبالغ بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌شود، به طور چشمگیری تا ۲۹۹% افزایش یافته است. طی ۲۴ ساعت گذشته، با معامله ۵٫۱۵ تریلیون توکن SHIB ، حدود ۳۶٫۲۶ میلیون دلار از این تراکنش‌های پر ارزش انجام شد که رکورد هفت روزه را به ثبت رساند.

حرکت قیمت و توکن‌سوزی

در جدیدترین به روز رسانی، SHIB رشد ‌جزئی ۲٫۱۶ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرد و به ۰٫۰۰۰۰۷۲۷ دلار رسید. BONE، توکن اصلی Shibarium، شاهد افزایش چشمگیر ۳٫۰۶ درصدی بود و نسبت به ضررهای قبلی بهبود یافت. در همین مدت، ۶۹،۵۸۶،۴۳۴ توکن SHIB در ۱۹ تراکنش سوزانده شد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها