تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :خبر خوش کوینکس برای کاربران این پلتفرم!

  • کد خبر : 2617835
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
لورس :خبر خوش کوینکس برای کاربران این پلتفرم!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهپس از قربانی شدن در یک هک ۷۰ میلیون دلاری که به دلیل به خطر افتادن کلیدهای خصوصی کیف پول گرم آن رخ داد، صرافی ارزهای دیجیتال کوینکس (CoinEx) در حال آماده شدن برای از سرگیری خدمات واریز و برداشت خود است. این صرافی قبلاً تعهد خود را برای بازسازی و استقرار یک سیستم کیف پول جدید برای پشتیبانی از ۲۱۱ بلاکچین و ۷۳۷ توکن که قبل از نقض امنیتی باید ارائه می‌شد، تشریح کرده بود.
در آخرین اطلاعیه خود، کوینکس اعلام کرد که از ۲۱ سپتامبر خدمات واریز و برداشت را برای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، USDC و سایر توکن‌ها از ۲۱ سپتامبر مجدداً راه‌اندازی می‌کند. این صرافی آدرس‌های واریز به‌روز‌شده‌ای را برای این توکن‌ها ارائه می‌دهد و موارد جدیدی را برای کاربران خود ایجاد می‌‌کند. کوینکس اکیداً به مشتریان خود توصیه کرده است که وجوه را به آدرس‌های قدیمی پلتفرم واریز نکنند؛ زیرا انجام این کار می‌تواند منجر به از دست دادن دائمی دارایی‌ها شود. علاوه بر این، این صرافی هشدار داد که ممکن است در زمان از سرگیری فعالیت‌های خود، تعداد قابل توجهی برداشت‌های معلق وجود داشته باشد. کوینکس ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پس از قربانی شدن در یک هک ۷۰ میلیون دلاری که به دلیل به خطر افتادن کلیدهای خصوصی کیف پول گرم آن رخ داد، صرافی ارزهای دیجیتال کوینکس (CoinEx) در حال آماده شدن برای از سرگیری خدمات واریز و برداشت خود است. این صرافی قبلاً تعهد خود را برای بازسازی و استقرار یک سیستم کیف پول جدید برای پشتیبانی از ۲۱۱ بلاکچین و ۷۳۷ توکن که قبل از نقض امنیتی باید ارائه می‌شد، تشریح کرده بود.

در آخرین اطلاعیه خود، کوینکس اعلام کرد که از ۲۱ سپتامبر خدمات واریز و برداشت را برای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، USDC و سایر توکن‌ها از ۲۱ سپتامبر مجدداً راه‌اندازی می‌کند. این صرافی آدرس‌های واریز به‌روز‌شده‌ای را برای این توکن‌ها ارائه می‌دهد و موارد جدیدی را برای کاربران خود ایجاد می‌‌کند. کوینکس اکیداً به مشتریان خود توصیه کرده است که وجوه را به آدرس‌های قدیمی پلتفرم واریز نکنند؛ زیرا انجام این کار می‌تواند منجر به از دست دادن دائمی دارایی‌ها شود. علاوه بر این، این صرافی هشدار داد که ممکن است در زمان از سرگیری فعالیت‌های خود، تعداد قابل توجهی برداشت‌های معلق وجود داشته باشد. کوینکس بیان کرد که ما اطمینان می‌دهیم که سیستم جدید کیف پول پایدار است و به تدریج خدمات واریز و برداشت را برای تمام دارایی‌ها از سر خواهیم گرفت.

بخوانید  بررسی قیمت بیت کوین، S&P 500 و شاخص دلار آمریکا؛ ۷ شهریور ماه

برای افزایش امنیت کاربران، کوینکس یک سیاست ذخیره دارایی ۱۰۰ درصدی را برای محافظت در برابر تهدیدات امنیتی اجرا کرده است. این صرافی به طور مداوم به کاربران خود اطمینان داده است که دارایی‌های آنها در این هک به خطر نیفتاده و هرگونه ضرر مالی توسط بنیاد امنیت دارایی کاربران کوینکس پوشش داده می‌شود.

این حادثه امنیتی توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین الیپتیک (Elliptic) به هکرهای گروه لازاروس کره شمالی نسبت داده شد؛ اگرچه کوینکس اعلام کرد هنوز در حال بررسی هویت عاملان این اتفاق است. کوینکس همچنین جزئیات دارایی‌های به‌سرقت‌رفته در این هک را فاش کرد که شامل ۲۳۱ بیت کوین (۵.۷ میلیون دلار)، ۴۹۵۳ اتریوم (۸ میلیون دلار)، ۱۳۵.۶ سولانا (۲.۶ میلیون دلار) و ۱۳۷ میلیون ترون (۱۱ میلیون دلار) بود. این توکن‌ها جزو با ارزش‌ترین توکن‌هایی بودند که تحت تأثیر این هک قرار گرفتند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  ارزهای استارگیت فایننس STG و لورفای Lever در پینگی لیست شدند

نوشته خبر خوش کوینکس برای کاربران این پلتفرم! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها