تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :خداحافظی با بازار نزولی؟ نظر تحلیلگران درباره جهت‌گیری آینده بازار چیست؟

  • کد خبر : 2627803
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
لورس :خداحافظی با بازار نزولی؟ نظر تحلیلگران درباره جهت‌گیری آینده بازار چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

خداحافظی با بازار نزولی؟ نظر تحلیلگران درباره جهت‌گیری آینده بازار چیست؟ به گفته یکی از تحلیلگران مطرح حوزه ارزهای دیجیتال، معامله‌گرانی که از بازار نزولی جان سالم به در برده‌اند، سرانجام در طرف دیگر بازار ظاهر می‌شوند. اما از سوی دیگر پیتر برانت معتقد است که باید منتظر آغاز یک دوره نوسانی باشیم.
به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر حوزه کریپتو، به ۶۶۹،۲۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X تبریک گفته و معتقد است که بازار نزولی به پایان رسیده است.
او گفت:
تبریک می‌گویم، شما از بازار خرسی کریپتو جان سالم به در برده‌اید. به گفته ون دی پوپ، بازار کریپتو سیگنال‌هایی از آغاز یک چرخه صعودی صادر کرده‌اند.
او ادامه داد:
قیمت‌ها از هر سویی در حال شکستن محدوده‌های خود هستند و ممکن است به این فکر فرو روید که باید پوزیشن‌های جدیدی را باز کنید. شاید هم احساس کنید که همه این‌ها در واقع یک نوع رالی جعلی هستند. اما نه، چیزی که در حال حاضر وجود دارد سیگنالی برای آغاز یک بازار گاوی است. اصلاحات رخ می‌دهند. نقطه ورودهای جدید پدیدا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

خداحافظی با بازار نزولی؟ نظر تحلیلگران درباره جهت‌گیری آینده بازار چیست؟

به گفته یکی از تحلیلگران مطرح حوزه ارزهای دیجیتال، معامله‌گرانی که از بازار نزولی جان سالم به در برده‌اند، سرانجام در طرف دیگر بازار ظاهر می‌شوند. اما از سوی دیگر پیتر برانت معتقد است که باید منتظر آغاز یک دوره نوسانی باشیم.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر حوزه کریپتو، به ۶۶۹،۲۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X تبریک گفته و معتقد است که بازار نزولی به پایان رسیده است.

او گفت:

تبریک می‌گویم، شما از بازار خرسی کریپتو جان سالم به در برده‌اید.

به گفته ون دی پوپ، بازار کریپتو سیگنال‌هایی از آغاز یک چرخه صعودی صادر کرده‌اند.

او ادامه داد:

قیمت‌ها از هر سویی در حال شکستن محدوده‌های خود هستند و ممکن است به این فکر فرو روید که باید پوزیشن‌های جدیدی را باز کنید. شاید هم احساس کنید که همه این‌ها در واقع یک نوع رالی جعلی هستند. اما نه، چیزی که در حال حاضر وجود دارد سیگنالی برای آغاز یک بازار گاوی است. اصلاحات رخ می‌دهند. نقطه ورودهای جدید پدیدار می‌شوند. وقت آن فرا رسیده که صبور باشیم و به انتظار وقوع آنها بنشینیم.

در رابطه با بیت کوین، ون دی پوپ هشدار می‌دهد که در پس این روند صعودی قیمت بیت کوین، باید مراقب اصلاحات سریع هم باشیم.

او گفت:

هنوز هم باید قیمت بیت کوین را زیر نظر داشته باشید. قیمت با سطح ۳۴،۷۰۰ دلار به عنوان یکی از مقاومت‌های خود درگیر شده است. یک بریک اوت در این سطح باید به صعود بیت کوین تا ناحیه ۳۷ هزار دلار الی ۳۸ هزار دلار منجر شود. از سوی دیگر، اگر قیمت به محدوده بین ۳۲،۶۰۰ دلار تا ۳۳،۱۰۰ دلار برسد، نشان‌دهنده یک فرصت بالقوه برای خرید خواهد بود. اصلاحات در روندهای صعودی معمولاً بسیار سریع رخ می‌دهند.

نمودار اول ون دی پوپ

به گفته این تحلیلگر، بیت کوین ممکن است به ۳۷ هزار دلار هم برسد. با این حال، ون دی پوپ فکر می‌کند که دوره تثبیت بیت کوین برای بازار آلت کوین‌ها خوب خواهد بود.

او گفت:

بیت‌ کوین در حال به چالش کشیدن خود در سقف محدوده است. اگر یک بریک اوت به بالا رخ دهد، ما شاهد سطح ۳۷ هزار دلار خواهیم بود، اما برای آلت کوین‌ها ترجیح این است که یک دوره تثبیت و رنج داشته باشیم.

نمودار دوم ون دی پوپ

تحلیل بیت کوین

پیتر برانت: قیمت بیت‌ کوین به کف رسیده، برای آغاز نوسانات آماده شوید

به گفته پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر و تحلیلگر کهنه‌کار بازار، ممکن است بیت‌ کوین تا پایان سال آینده به سقف‌های قیمتی جدیدی برسد، اما سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال باید در این مدت خود را برای «دوره‌ای از نوسانات» آماده کنند.

او در پست تاریخ ۲۶ اکتبر خود در X گفت که احتمالاً بیت کوین در ماه نوامبر ۲۰۲۲ به پایین‌ترین سطح خود رسیده و در مسیر حرکت به سمت سقف‌های جدید قیمتی تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ قرار دارد.

توییت اول برانت

برانت با درج یک سلب مسئولیت در سخنان خود تا حدی احتیاط کرد و گفت که آینده هرگز قابل پیش‌بینی نیست و بازارها «همیشه» شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

او در پست بعدی خود اضافه کرد که نمودار مورد علاقه‌اش برای حرکت قیمت بیت کوین، نمودار هفتگی رنکو است، که از نظر او، بسیاری از «حرکات جعلی» را کاهش می‌دهد و در پنج سال گذشته تنها پنج بار اشتباه کرده است.

توییت دوم برانت

بیت کوین پس از ماه‌ها حرکات یک طرفه و تا حد زیادی رنج، اخیراً حرکت صعودی قابل‌توجهی را تجربه کرده است. بسیاری از افراد عملکرد قدرتمند بیت کوین در ماه‌های اخیر را به احتمال تایید صندوق ETF اسپات بیت کوین نسبت داده‌اند.

در تاریخ ۲۳ اکتبر، بیت کوین بزرگترین رالی یک روزه خود را در بیش از یک سال گذشته انجام داد و قیمت آن برای مدت کوتاهی از مرز ۳۵ هزار دلار عبور کرد، چرا که معامله‌گران از گزارشاتی مبنی بر لیست شدن iShares Bitcoin ETF بلک راک یعنی IBTC در وب سایت DTCC هیجان‌زده شده بودند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۱۱

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها