تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :خداحافظی رابرت کیوساکی از بیت‌ کوین و دلار آمریکا! جریان چیست؟

  • کد خبر : 2620364
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۴
لورس :خداحافظی رابرت کیوساکی از بیت‌ کوین و دلار آمریکا! جریان چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

خداحافظی رابرت کیوساکی از بیت‌ کوین و دلار آمریکا! جریان چیست؟ اگرچه رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) بیت‌ کوین را به عنوان یکی از بهترین دارایی‌ها برای سرمایه‌گذاری به منظور محافظت در برابر بحران مالی در آینده نزدیک ستایش کرده، اما حالا نسبت به آینده اولین ارز دیجیتال جهان پس از خبر ایجاد یک پروژه بلاک چینی جدید توسط سیتی‌بانک (Citibank) مردد به نظر می‌رسد.
به گزارش والکس و به نقل از finbold، نویسنده کتاب پرفروش مدیریت مالی فردی «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» در پست جدید خود در پلتفرم X مورخ ۲۶ سپتامبر در مورد توکنیزه‌سازی سپرده‌های مشتریان سیتی‌بانک در آینده به منظور انجام تراکنش‌های بین‌المللی سریع‌تر اظهار نظر کرده و برایش سوال شده که این تغییر و تحول برای بیت‌ کوین و دلار آمریکا چه مفهومی خواهد داشت.
کیوساکی نوشت
خداحافظی با بیت‌ کوین و دلار آمریکا؟ سیتی‌بانک امروز اعلام کرد که فناوری بلاک چین بانکی را به منظور تبدیل پس‌اندازهای نهادی به توکن‌های سیتی‌بانک ارائه می‌دهد که می‌تواند برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی (برون‌مرزی) سریع‌تر و ۲۴ ساعته مورد استفاده قرار گیرد. پروژه ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

خداحافظی رابرت کیوساکی از بیت‌ کوین و دلار آمریکا! جریان چیست؟

اگرچه رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) بیت‌ کوین را به عنوان یکی از بهترین دارایی‌ها برای سرمایه‌گذاری به منظور محافظت در برابر بحران مالی در آینده نزدیک ستایش کرده، اما حالا نسبت به آینده اولین ارز دیجیتال جهان پس از خبر ایجاد یک پروژه بلاک چینی جدید توسط سیتی‌بانک (Citibank) مردد به نظر می‌رسد.

به گزارش والکس و به نقل از finbold، نویسنده کتاب پرفروش مدیریت مالی فردی «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» در پست جدید خود در پلتفرم X مورخ ۲۶ سپتامبر در مورد توکنیزه‌سازی سپرده‌های مشتریان سیتی‌بانک در آینده به منظور انجام تراکنش‌های بین‌المللی سریع‌تر اظهار نظر کرده و برایش سوال شده که این تغییر و تحول برای بیت‌ کوین و دلار آمریکا چه مفهومی خواهد داشت.

کیوساکی نوشت

خداحافظی با بیت‌ کوین و دلار آمریکا؟ سیتی‌بانک امروز اعلام کرد که فناوری بلاک چین بانکی را به منظور تبدیل پس‌اندازهای نهادی به توکن‌های سیتی‌بانک ارائه می‌دهد که می‌تواند برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی (برون‌مرزی) سریع‌تر و ۲۴ ساعته مورد استفاده قرار گیرد.

توییت کیوساکی

پروژه توکنیزه‌سازی سیتی‌بانک

به گفته شهمیر خلیق (Shahmir Khaliq)، رئیس بخش خدمات جهانی سیتی، این بانک سرمایه‌گذاری برجسته و موفق در واقع یک طرح آزمایشی برای تبدیل سپرده‌های مشتریان به توکن‌های دیجیتال به منظور ارائه «نسل بعدی خدمات بانکداری لحظه‌ای و پیوسته» به مشتریان نهادی با استفاده از یک بلاک چین خصوصی ایجاد کرده است.

رایان راگ (Ryan Rugg)، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال سیتی توضیحات خود را در این باره ارائه داده است:

با این سرویس جدید، مثلاً اگر ساعت در ایالات متحده ۵ بعد از ظهر و در سنگاپور ۵ صبح باشد، اما شما می‌خواهید پول خود را در سنگاپور دریافت کنید، می‌توانید تراکنش و ارسال وجه را فوراً و در عرض چند ثانیه انجام دهید.

کیوساکی به این پرسش اشاره کرده که آیا این اقدام سیتی‌بانک می‌تواند جایگاه بیت‌ کوین به عنوان یک روش پرداخت سریع‌‌تر و راحت‌تر نسبت به بانکداری سنتی را تهدید کند یا خیر. با این حال، رابرت جی. سالوادور (Robert J. Salvador)، مدیر عامل DigiBuild، گفته که «این اقدام تغییری در بیت‌ کوین یا ارزش پیشنهادی آن ایجاد نمی‌کند. هر اتفاقی هم که رخ دهد باز هم بیت کوین به گسترش پذیرش خود و استفاده از رمزارزها ادامه می‌دهد.»

در همین حین، در آخر ماه آگوست، سیتی‌بانک نسخه جدیدی از وایت پیپر «تحول خدمات اوراق بهادار» را منتشر کرد که در آن عوامل مثبتی برای رشد بازار رمزارزها ذکر شده بود. از جمله این عوامل می‌توان به افزایش جذابیت فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) و ارائه دارایی دیجیتال و همچنین افزایش اعتماد به پول‌های دیجیتال، مانند ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و استیبل کوین‌ها اشاره کرد.

به نظر شما این پروژه می‌تواند زنگ خطری برای بیت کوین باشد؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۳.۷ / ۵. مجموع امتیازها: ۹۲

نوشته های مشابه

  • انواع بدهی‌های آمریکا بررسی انواع بدهی‌های آمریکا که می‌تواند اقتصاد و صنعت کریپتو را به چالش بکشد ۰۶ مهر ۱۴۰۲
  • صرافی بایننس در حال ذوب شدن است هشدار وال استریت ژورنال: بایننس، بزرگ‌ترین شرکت کریپتو جهان در حال ذوب شدن است ۰۵ مهر ۱۴۰۲

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها