تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :خروج ۳۸۰ میلیون دلاری اتریوم از CEX است.

  • کد خبر : 2607673
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
لورس :خروج ۳۸۰ میلیون دلاری اتریوم از CEX است.
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

خروج ۳۸۰ میلیون دلاری اتریوم از CEX است. به گزارش زوم ارز، در حالی که بیت کوین نشانه هایی از اعتماد سرمایه گذار با کاهش ذخیره در صرافی های متمرکز را نشان می دهد، اتریوم روایت پیچیده تری را ارائه می دهد. طبق پست IntoTheBlock X، تقریباً ۳۸۰ میلیون دلار ETH از صرافی‌های متمرکز (CEX) در این هفته و نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار در ماه گذشته خارج شده است.
این جریان عظیم با از دست دادن دستاوردهای اخیر اتریوم در پی پیروزی قانونی Grayscale در برابر SEC همزمان است. این دارایی اکنون در یک خط روند بحرانی قرار دارد و تحلیلگران بازار و سرمایه گذاران را به طور فزاینده ای نسبت به چشم انداز آن محتاط می کند.
یک موقعیت ضعیف برای اتریوم قیمت اتریوم در حال حاضر در ۱,۶۳۵.۹۹ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴.۳۳ میلیارد دلار معامله می شود. با وجود افزایش ۰.۸۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم تمام دستاوردهای خود را پس از برد قانونی Grayscale در برابر SEC پاک کرده است.
ارزش بازار فعلی ۱۹۶.۶۷ میلیارد دلار است، اما رنگ‌های نزولی در حال ظهور هستند و دارایی در نزدیکی یک خط روند تعیین‌کننده قرار دارد. عدم حفظ سطوح فعلی می..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

خروج ۳۸۰ میلیون دلاری اتریوم از CEX است.

به گزارش زوم ارز، در حالی که بیت کوین نشانه هایی از اعتماد سرمایه گذار با کاهش ذخیره در صرافی های متمرکز را نشان می دهد، اتریوم روایت پیچیده تری را ارائه می دهد. طبق پست IntoTheBlock X، تقریباً ۳۸۰ میلیون دلار ETH از صرافی‌های متمرکز (CEX) در این هفته و نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار در ماه گذشته خارج شده است.

این جریان عظیم با از دست دادن دستاوردهای اخیر اتریوم در پی پیروزی قانونی Grayscale در برابر SEC همزمان است. این دارایی اکنون در یک خط روند بحرانی قرار دارد و تحلیلگران بازار و سرمایه گذاران را به طور فزاینده ای نسبت به چشم انداز آن محتاط می کند.

یک موقعیت ضعیف برای اتریوم

قیمت اتریوم در حال حاضر در ۱,۶۳۵.۹۹ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴.۳۳ میلیارد دلار معامله می شود. با وجود افزایش ۰.۸۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم تمام دستاوردهای خود را پس از برد قانونی Grayscale در برابر SEC پاک کرده است.

بخوانید  وضعیت مصرف برق ماینرها بعد از قانونی شدن چگونه است؟

ارزش بازار فعلی ۱۹۶.۶۷ میلیارد دلار است، اما رنگ‌های نزولی در حال ظهور هستند و دارایی در نزدیکی یک خط روند تعیین‌کننده قرار دارد. عدم حفظ سطوح فعلی می‌تواند خطر کاهش قابل توجهی را در ماه‌های آینده افزایش دهد.

اعتماد آرام بیت کوین

بر خلاف اتریوم، به نظر می رسد بیت کوین از دوره افزایش اعتماد سرمایه گذاران لذت می برد. مقدار بیت کوین نگهداری شده در صرافی های متمرکز در این ماه ۴.۱ درصد کاهش یافته است و به پایین ترین سطح ذخیره خود از ژانویه ۲۰۱۸ رسیده است. بر اساس داده های CryptoQuant، صرافی های متمرکز در پایان ماه اوت ۲,۰۱۰,۳۴۶ بیت کوین در اختیار داشتند که در مقایسه با شروع ۸۶,۳۰۵ بیت کوین کاهش یافته است. ماه قیمت بیت کوین در ۲۵,۸۵۹.۷۷ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱۴.۵۷ میلیارد دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش ۰.۴۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

مسیرهای متفاوت بیت کوین و اتریوم نشان می دهد که معامله گران و سرمایه گذاران ممکن است استراتژی های مجزایی را برای هر دارایی اتخاذ کنند. در حالی که کاهش عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها ممکن است نشان‌دهنده خوش‌بینی بلندمدت سرمایه‌گذاران و احتمالاً رویکرد انتظار و نگاه در شرایط فعلی بازار باشد، خروجی‌های قابل توجه اتریوم به راحتی قابل تفسیر نیستند. برخی از تحلیلگران حدس می زنند که خروجی ها ممکن است نشان دهنده عدم اطمینان سرمایه گذار در مواجهه با به روز رسانی های آینده شبکه و عدم قطعیت های قانونی باشد.

بخوانید  مقایسه و تفاوت بازی‌های وب ۲ و وب ۳

منبع: coingape.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها