تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :خرید دوربین عکاسی و گیمبال دوربین در تهران فروشگاه دیدبرتر

  • کد خبر : 2598729
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

فروشگاه دیدبرتر ، یک مقصد برتر برای خرید دوربین‌ عکاسی و فیلمبرداری، گیمبال دوربین و پهپادهای فیلمبرداری است. با محصولات باکیفیت و خدمات مرتبط، یک منبع جامع برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداری است.

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر در دهه گذشته به بازار دوربین توجه کرده باشید، متوجه شده اید که دوربین های بدون آینه از DSLR ها به عنوان غالب ترین دسته در دوربین های با لنز قابل تعویض پیشی گرفته اند. در حالی که دوربین کانن ، دوربین نیکون و دوربین سونی هنوز تعداد زیادی دوربین DSLR را می فروشند، بیش از نیمی از شرکت ها از جمله کانن، سونی ، نیکون و – کاملاً به سیستم های بدون آینه خود متعهد هستند.

شاید تعجب کنید که چرا برخی از دوربین‌های رده بالا مانند Sony A1، Canon EOS R3 و Nikon Z9 در این لیست غایب هستند، در حالی که آشکارا متعلق به اینجا هستند. بیشتر به این دلیل است که به دلیل کمبود محصول در حال حاضر نمی توانید آنها را با هیچ اطمینانی خریداری کنید. مطمئن باشید، این دوربین‌ها در ادامه راه خواهند بود، زیرا همه آن‌ها فوق‌العاده هستند، اما اگر واقعاً نتوانید آن‌ها را تهیه کنید، در فهرستی مانند این کار چندان خوبی برای شما ندارند. ما همچنین در حال کار بر روی بررسی Sony A7 IV خود هستیم که به احتمال زیاد به زودی در این لیست قرار خواهد گرفت.

بخوانید  نظر خالق دوج کوین در مورد اینکه چرا کریپتو در حال حاضر سقوط می کند

بهترین با لرزشگیر تصویر دروبین :  Canon EOS R5و Canon EOS R6

دوربین کانن Canon EOS R5 تثبیت عالی را ارائه می‌کند—این اساساً نسخه دیجیتالی از سری دوربین‌های DSLR 5 بعدی کانن است و می‌تواند تقریباً هر کاری را که یک عکاس حرفه‌ای برای انجام آن نیاز داشته باشد در بدنه نسبتاً جمع و جور انجام دهد. اگر به رزولوشن ۴۵ مگاپیکسلی و ویدیوهای با وضوح فوق العاده بالا موجود در R5 نیاز ندارید، Canon EOS R6 بسیاری از موارد مشابه را از نظر فوکوس و تثبیت با وضوح ۲۰ مگاپیکسلی معقول تر و SD منطبق ارائه می دهد. اسلات حافظه کارت

بهترین برای عکاسی در نور کم: Nikon Z6 II

دوربین نیکون Z6 II به ویژگی‌های عکاسی و فیلمبرداری عالی مجهز شده است. قابلیت‌های نور کم آن از حداقل نویز تصویر در ISOهای بالا و بسیار مهم، فوکوس خودکار در نور کم بسیار عالی به عنوان یک امتیاز، نیکون Z6 II به یک حالت فوکوس خودکار ویژه در نور کم مجهز شده است که قابلیت های آن را دو توقف اضافی می گیرد و تعادل خوبی بین حداقل سطوح نویز تصویر و فوکوس خودکار موثر در نور بسیار کم فراهم می کند.

بخوانید  واچ لیست هفتگی ۲۷ شهریور؛ او ام پی فینکس

بهترین برای وبلاگ نویسی: Sony A7C

دوربین سونی الفا A7C یکی از جمع و جورترین دوربین های بدون آینه فول فریم موجود در بازار است. هر چیزی که یک وبلاگ نویس نیاز دارد، از جمله فیلمبرداری ۴K، صفحه نمایشی که به جلو می چرخد ​​تا بتوانید عکس خود را در زمان واقعی نظارت کنید، و جک میکروفون برای لوازم جانبی را دارد. شکل کوچک و مستطیل شکل، اتصال گیمبال‌ها و سایر تجهیزات فیلم‌سازی را آسان می‌کند که وقتی سعی می‌کنید ارزش تولید خود را به حداکثر برسانید و بینندگانی که دکمه‌های لایک و اشتراک در یوتیوب را می‌زنند، مفید است.

بهترین بودجه: Canon EOS M50 II

دوربین کانن Canon EOS M50 Mark II با استفاده از دوربین فشرده و متصل ۴K EOS M50 با یک بزرگنمایی بسیار همه کاره تثبیت شده تصویر Canon EF-M15-45mm f/3.5-6.3 IS STM Lens که به شما امکان می دهد همه چیز را از مناظر دراماتیک گرفته تا نمای نزدیک زیبا بگیرید، داستان های فراموش نشدنی را با کیفیت تصویر DSLR غنی بگویید. از جمله تثبیت‌کننده فیلم سینمایی ۴K و ۵ محوره، ترکیبی از سنسور CMOS 24.1 مگاپیکسلی DSLR با پردازش قدرتمند DIGIC 8 برای عملکرد فوق‌العاده در نور کم و کنترل عمق میدان.

بخوانید  ورق در بازار رمزارز برگشت/ بیت‌کوین سد مقاومت را می‌شکند؟

چرا دوربین های بدون آینه بهتر از دوربین های DSLR هستند؟

چند راه وجود دارد که در آنها دوربین های بدون آینه بهتر از دوربین های DSLR عمل می کنند. به طور کلی، دوربین‌های بدون آینه و لنزهای آن‌ها معمولاً کوچک‌تر و سبک‌تر هستند، البته فقط به این دلیل که برای بالا و پایین کردن نیازی به آینه ندارند. دوربین‌های بدون آینه دارای منظره‌یاب‌های الکترونیکی هستند که اطلاعات و تصویر مشابه LCD را نشان می‌دهند، بنابراین، به ندرت نیازی به جابجایی چشم از EVF به LCD وجود دارد – از جمله هنگام بازبینی تصاویر.

بهترین دوربین های کانن در سال ۲۰۲۳ برای خرید

•       دوربین کانن D4000

•       دوربین کانن D2000

•       دوربین کانن D250

•       دوربین کانن D80

•       دوربین کانن D90

•       دوربین کانن D850

•       دوربین کانن ۵D IV

•       دوربین کانن D Mark ll6

•       دوربین کانن M50

گیزموبازار مرکز خرید انواع لپ تاپ اکبند و استوک

بهترین دوربین سونی در سال ۲۰۲۳ برای خرید

•       دوربین سونی Sony ZV-1

•       دوربین سونی Sony a7 III

•       دوربین سونی Sony a7 IV

•       دوربین سونی Sony a7C

•       دوربین سونی Sony a6400

بخوانید  مدیر اوپن سی به زندان محکوم شد

•       دوربین سونی Sony a7S III

•       دوربین سونی  Sony a7R IV

•       دوربین سونی Sony a1

گیمبال دوربین عکاسی

برای اینکه با دوربینی که تهیه کردی فیلمبرداری نرم و بدون لرزشی داشته باشی نیاز به گیمبال دوربین داری اصلا گیمبال دوربین چی هست و چه مدلی الان در بازار جهانی ارزش خرید دارد.

گیمبال دوربین به عنوان استابلایزر دوربین نیز شناخته می‌شود و به شما کمک می کند تا بتوانید فیلمبرداری حرفه ای را انجام بدهید و به نوعی می توانند تکان های خیلی زیاد را نرم کنند و یک دستگاه جانبی محسوب می شود که تصویر ثابت با حرکت های پیوسته و نرمی را به وجود می‌آورد.

بی شک جذاب ترین وسیله برای ویدئو بلاگرها و تولید کنندگان محتوا گیمبال دوربین یا لرزشگیر است زیرا می توانند از زوایای هیجان انگیز و مختلف تصاویری بی نظیر و باور نکردنی ثبت کنند.

بهترین گیمبال دوربین در سال ۲۰۲۳

استابلایزر دوربین DJI RS 3 Stabilizer

استابلایزر دوربین DJI RSC 2 Stabilizer

بخوانید  تهدید گسترده به بمب‌گذاری در روسیه؛ درخواست باج به صورت بیت کوین!

استابلایزر دوربین DJI RS 2 Stabilizer

استابلایزر دوربین Zhiyun Tech WEEBILL 3 Combo

استابلایزر دوربین Zhiyun Tech WEEBILL 3S

فروشگاه دیدبرتر ، یک مقصد برتر برای خرید دوربین‌ عکاسی و فیلمبرداری، گیمبال دوربین و گیمبال موبایل است. با محصولات باکیفیت و خدمات مرتبط، یک منبع جامع برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداری است. ارایه خدمات پس از فروش قابل اعتماد است. در صورت نیاز به پشتیبانی، می‌توانید به راحتی با تیم پشتیبانی فروشگاه ۰۲۱۹۱۰۳۵۴۹۹ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها