تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان

  • کد خبر : 2626387
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :افراد زیادی در دنیا هستند که به بازی‌های رایانه‌ای و بازی با پلی استیشن علاقه مند هستند. هر فردی برای چیزهایی که به آن علاقه دارد، هزینه می‌کند. حال برخی از بازی‌هایی که با پلی استیشن بازی می‌کنید را باید خریداری کنید یا خرید درون بازی انجام دهید. […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

افراد زیادی در دنیا هستند که به بازی‌های رایانه‌ای و بازی با پلی استیشن علاقه مند هستند. هر فردی برای چیزهایی که به آن علاقه دارد، هزینه می‌کند. حال برخی از بازی‌هایی که با پلی استیشن بازی می‌کنید را باید خریداری کنید یا خرید درون بازی انجام دهید. برای اینکه بازی‌ها برای علاقه مندان در دسترس باشند و آن‌ها بتوانند به راحتی آن‌ها را دریافت کنند، شبکۀ PSN پلی استیشن به وجود آمده است. شما برای خرید بازی‌ و آیتم‌های درون پرداختی آن‌ها از این شبکه نیاز به خرید گیفت کارت دارید.

پلی استیشن ارزان

خرید بازی‌ های پلی استیشن با گیفت کارت پلی استیشن

اگر شما بخواهید در این شبکه از طریق ویزا کارت، مستر و پی پال پرداخت ارزی داشته باشید، علاوه بر اینکه با مشکلاتی مواجه می‌شوید، باید هزینۀ بالایی را نیز پرداخت کنید. بنابراین خرید گیفت کارت پلی استیشن از سایت خرید گیفت کارت آی گیم بهترین و ساده ترین راهکار است.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت همانطور که از اسمش پیداست، یک کارت هدیه است که شرکت سونی برای گیمرها و طرفداران پلی استیشن ۴ یا همان PS4 عرضه کرده است که در کنسول پلی استیشن استفاده می‌شود.

اصلی ترین و مهم ترین مزیت گیفت کارت پلی استیشن یا همان PSN (PlayStation Network Card) این است که با داشتن آن می‌توانید از تمام خدمات و بازی‌هایی که فروشگاه پلی استیشن ارائه کرده است، استفاده کنید. در واقع از گیفت کارت می‌توانید به جای کارت‌های اعتباری استفاده کرده و با آن خرید کنید.

معمولا تمام کاربران کنسول پلی استیشن ۴ و گیمرها این موضوع را می‌دانند که برای اینکه به صورت آنلاین بازی‌های خود را اجرا کنند یا از شبکۀ پلی استیشن یک بازی خریداری کنند، باید گیفت کارت پلی استیشن داشته باشند و آن را روی دستگاه پلی استیشن ۴ خود ردیم و تنظیم کنند تا بتوانند به امکانات آن دسترسی داشته و از خدماتش استفاده کنند. با این وجود می‌توان گفت خرید گیفت کارت پلی استیشن برای این افراد الزامی است.

گیفت کارتی که خریداری می‌کنید، یک کد ۱۲ رقمی دارد که مخصوص شارژ کردن حساب سونی است و شما با آن می‌توانید حساب پلی استیشن خود را شارژ کنید و سپس با آن اعتبار از فروشگاه پلی استیشن بسته‌های مورد نظرتان را بخرید.

در کشور ایران که هزینۀ پرداخت ارزی از طریق کارت‌های بین المللی مانند مستر کارت و ویزا کارت بسیار زیاد است، می‌توان از گیفت کارت به عنوان جایگزین این کارت‌ها استفاده کرد که راه حلی به صرفه می‌باشد. با پرداخت اعتبار گیفت کارت شما می‌توانید تنها با یک کد چند رقمی حساب پلی استیشن خود را شارژ کنید.

کاربرد های گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن کاربردهای فراوانی دارد و دسترسی به امکانات زیادی را در شبکۀ پلی استیشن برای شما راحت تر می‌کند. این کاربردها عبارتند از:

  • پیش خرید کردن یا به Pre-Order بازی‌ های پلی استیشن
  • خرید بازی‌های پلی استیشن
  • استفاده از تخفیفات بازی ها

اشتراک پلی استیشن

بازی‌ های رایگان ماهانه با اشتراک پلی استیشن

  • خرید تم‌های آنلاین
  • گرفتن موزیک از شرکت بزرگ سونی
  • خرید گیفت کارت پلاس برای آنلاین بازی کردن

مهم ترین مزیتی که این گیفت کارت به خصوص برای کاربران ایرانی دارد، این است که شما را از پرداخت هزینۀ سنگین بازی‌ها از طریق کارت‌های اعتباری بین المللی بی نیاز می‌کند. مزیت دیگر این است که اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده شما، علاقه به بازی با پلی استیشن دارد و از کاربران پلی استیشن ۴ است، می‌توانید به او گیفت کارت پلی استیشن هدیه دهید. علاوه بر اینها یک مزیت مهم دیگر آن این است که تاریخ انقضا ندارد و شما تا هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید. این مزیت، گیفت کارت پلی استیشن را به گزینۀ مناسب تری برای هدیه دادن تبدیل می‌کند.

نکتۀ قابل توجه این است که پس از اینکه با زدن کد گیفت کارت، اکانت پلی استیشن شما شارژ شد، امکان انتقال آن به یک حساب دیگر وجود ندارد. اما منقضی نشدن این اعتبار جای نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارد. زیرا در هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

ریجن‌ پلی استیشن

همانطور که در زمان اکانت و کنسولی که خریداری می‌کنید به ریجن آن دقت می‌کنید، در هنگام خرید گیفت کارت نیز باید به این مورد دقت کنید. در واقع گیفت کارت‌ها نیز ریجن بندی شده‌اند و شما باید کارتی با ریجن مختص خود خریداری کنید.

به طور کلی برای خرید هر محصول دیجیتالی، ریجن‌های مختلف تفاوت‌های زیادی با هم در آن محصول دارند. در گیفت کارت پلی استیشن، تفاوتی که ریجن‌ها ایجاد می‌کنند شامل این است که برخی از محتوای داخل بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها مختص کشور خاصی است که با ریجن آن کشور برای همان کشور نشان داده می‌شود. همچنین قیمت خرید آن گیفت کارت با ریجن یک کشور، با توجه به قیمت ارز همان کشور تعیین می‌شود.

بازی های پلی استیشن با کارت psn

پیش خرید بازی های پلی استیشن با کارت psn

ریجن‌های مختلف گیفت کارت‌ها شامل مناطقی مانند آمریکا، اروپا، انگلیس، ژاپن، امارت و چند کشور دیگر است و شما باید قبل از ایجاد اکانت هر یک از این ریجن‌ها را با دقت بررسی کرده و سپس بهترین مورد برای خود را انتخاب کنید. در واقع ریجن کشور‌های مختلف به این دلیل به وجود آمده است که برخی از محتوای بازی‌ها با قانون یک کشور تناقض دارد و با این کار به راحتی آن قسمت حذف شده و کابران آن کشور نیز می‌توانند این بازی را انجام دهند. همچنین برای زبان بازی‌ها نیز این ریجن کاربرد دارد.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان از سایت آی گیم

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت اعتباری است که برای خرید محتوای درون فروشگاه پلی استیشن استفاده می شود. با خرید گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت کارت PSN، امکان دسترسی به بهترین بازی‌ها را خواهید داشت. با استفاده از گیفت کارت PS4، می‌توانید به راحتی از فروشگاه PSN، بازی‌های جدید را خریداری کنید.

اگر قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان با روش قانونی و تحویل فوری را دارید، سایت خرید گیفت کارت، آی گیم، را انتخاب کنید. سایت آی گیم با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و پشتیبانی و پاسخگویی فعال، تضمین می‌کند که خرید شما با امنیت تمام انجام شود.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، سایت خرید گیفت کارت قانونی با ضمانت در لحظه

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها