تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :خرید ۱۰ تریلیون شیبا توسط نهنگ‌ها در ۲ روز! علت این انباشت سنگین چیست؟

  • کد خبر : 2633397
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
لورس :خرید ۱۰ تریلیون شیبا توسط نهنگ‌ها در ۲ روز! علت این انباشت سنگین چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبه گزارش تیم تحلیلی IntoTheBlock، در ۴۸ ساعت گذشته، رقم شگفت‌انگیز ۹٫۶ تریلیون شیبا اینو (SHIB) به کیف پول دارندگان بزرگ (نهنگ‌ها) ارسال شده است. این افشاگری خیره‌کننده باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های بسیاری در بین اعضای جامعه شده است.
برخلاف این انباشت قابل‌توجه، جریان‌ خروجی از این کیف پول‌های بزرگ رو به کاهش بوده که نشان‌دهنده تصمیم جمعی نهنگ‌ها برای انباشت و هولد کردن توکن‌های SHIB است.
اما چه چیزی این نهنگ‌ها را وادار‌ کرده تا در این مقطع خاص، روی افزایش ذخایر SHIB خود تمرکز کنند؟ پاسخ این سوال ممکن است در نمودار قیمت توکن شیبا اینو نهفته باشد که اخیراْ در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱ دلار در نوسان بوده است. با وجود نوسانات دوره‌ای، به نظر می‌رسد که قیمت شیبا اینو در این محدوده تثبیت شود.
تجزیه و تحلیل‌های بیشتر نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران بزرگ ممکن است این منطقه را به عنوان یک ریسک محاسبه‌شده در نظر گرفته و در نقش خریدار ظاهر شوند. ذکر این نکته ضروری است که این موضوع، افزایش قریب‌الوقوع قیمت SHIB را تضمین نمی‌کند، بلکه نشان‌دهنده درک متفاوت سرمایه‌گذاران در مورد ریسک و بازدهی ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش تیم تحلیلی IntoTheBlock، در ۴۸ ساعت گذشته، رقم شگفت‌انگیز ۹٫۶ تریلیون شیبا اینو (SHIB) به کیف پول دارندگان بزرگ (نهنگ‌ها) ارسال شده است. این افشاگری خیره‌کننده باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های بسیاری در بین اعضای جامعه شده است.

برخلاف این انباشت قابل‌توجه، جریان‌ خروجی از این کیف پول‌های بزرگ رو به کاهش بوده که نشان‌دهنده تصمیم جمعی نهنگ‌ها برای انباشت و هولد کردن توکن‌های SHIB است.
خرید ۱۰ تریلیون شیبا توسط نهنگ‌ها در ۲ روز! علت این انباشت سنگین چیست؟اما چه چیزی این نهنگ‌ها را وادار‌ کرده تا در این مقطع خاص، روی افزایش ذخایر SHIB خود تمرکز کنند؟ پاسخ این سوال ممکن است در نمودار قیمت توکن شیبا اینو نهفته باشد که اخیراْ در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱ دلار در نوسان بوده است. با وجود نوسانات دوره‌ای، به نظر می‌رسد که قیمت شیبا اینو در این محدوده تثبیت شود.
تجزیه و تحلیل‌های بیشتر نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران بزرگ ممکن است این منطقه را به عنوان یک ریسک محاسبه‌شده در نظر گرفته و در نقش خریدار ظاهر شوند. ذکر این نکته ضروری است که این موضوع، افزایش قریب‌الوقوع قیمت SHIB را تضمین نمی‌کند، بلکه نشان‌دهنده درک متفاوت سرمایه‌گذاران در مورد ریسک و بازدهی بالقوه خرید شیبا اینو در این محدوده قیمتی خاص است.
از آنجایی که بازار کریپتو به پویایی خود ادامه می‌دهد، حرکات استراتژیک این سرمایه‌گذاران بانفوذ، سوالات زیادی را در مورد مسیر آتی قیمت SHIB ایجاد می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته خرید ۱۰ تریلیون شیبا توسط نهنگ‌ها در ۲ روز! علت این انباشت سنگین چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها