تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :خرید ۱۰ میلیون دلار اتریوم توسط ۱inch

  • کد خبر : 2605863
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch در میان عدم اطمینان بازار، ۱۰ میلیون دلار اتریوم (ETH) خریداری می‌کند. تاریخچه‌ی معاملات فعال صندوق از جمله انباشت موفق و فروش ETH و سایر توکن‌ها مورد توجه قرار گرفته است.
خلاصه‌ی خبر در ۲۸ آگوست، یک کیف پول مرتبط با صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch از ۱۰ میلیون دلار برای معامله استفاده کرد. ۱inch هنوز دلیل این که اتریوم را در قیمت‌های پایین آن خریداری کرده، توضیح نداده است. روند نزولی قیمت‌ها می‌تواند ادامه یابد مگر اینکه تقاضای بالاتری وجود داشته باشد و اتریوم را از مرز ۱۹۰۰ دلار عبور دهد. سرمایه‌گذاری بزرگ در اتریوم در میان نوسانات بازار صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch، مرتبط با پروتکل صرافی غیرمتمرکز (DEX) شبکه‌ی ۱inch، در ۲۸ آگوست حرکت مهمی انجام داد. یک کیف پول مرتبط با این صندوق، ۶۰۸۸ اتریوم (ETH) را به ارزش ۱۰ میلیون دلار خریداری کرد. این تصمیم در بحبوحه‌ی ابهامات بازار پس از کاهش قابل توجه ارزش اتریوم اتخاذ شد. علیرغم فقدان توضیح برای این حرکت، سابقه‌ی فعالیت معاملاتی این صندوق نشان‌دهنده مشارکت آن در بازار ارزهای دیجیتال است.
معاملات فعال و ذخایر توکن پلتفرم تحلیل..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch در میان عدم اطمینان بازار، ۱۰ میلیون دلار اتریوم (ETH) خریداری می‌کند. تاریخچه‌ی معاملات فعال صندوق از جمله انباشت موفق و فروش ETH و سایر توکن‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

خلاصه‌ی خبر

  • در ۲۸ آگوست، یک کیف پول مرتبط با صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch از ۱۰ میلیون دلار برای معامله استفاده کرد.
  • ۱inch هنوز دلیل این که اتریوم را در قیمت‌های پایین آن خریداری کرده، توضیح نداده است.
  • روند نزولی قیمت‌ها می‌تواند ادامه یابد مگر اینکه تقاضای بالاتری وجود داشته باشد و اتریوم را از مرز ۱۹۰۰ دلار عبور دهد.

سرمایه‌گذاری بزرگ در اتریوم در میان نوسانات بازار

صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch، مرتبط با پروتکل صرافی غیرمتمرکز (DEX) شبکه‌ی ۱inch، در ۲۸ آگوست حرکت مهمی انجام داد. یک کیف پول مرتبط با این صندوق، ۶۰۸۸ اتریوم (ETH) را به ارزش ۱۰ میلیون دلار خریداری کرد. این تصمیم در بحبوحه‌ی ابهامات بازار پس از کاهش قابل توجه ارزش اتریوم اتخاذ شد. علیرغم فقدان توضیح برای این حرکت، سابقه‌ی فعالیت معاملاتی این صندوق نشان‌دهنده مشارکت آن در بازار ارزهای دیجیتال است.

بخوانید  مشاهده نشانه‌های صعودی در سه ارز دیجیتال مطرح بازار

معاملات فعال و ذخایر توکن

پلتفرم تحلیل بلاک‌چین، Lookonchain، به فعالیت‌های تجاری و دارایی‌های صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch پرداخته است. در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳، این صندوق ۱۷۰۰۰ ETH به ارزش ۲۶٫۸ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این صندوق پس از فروش سودآور بخشی از این دارایی، اکنون ۹۴۵۳ ETH به ارزش ۱۵٫۶۱ میلیون دلار در اختیار دارد. این صندوق دارای یک سبد متنوع با بیش از ۲۳ توکن دیگر است و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در UNI و USDT دارد. داده‌های Debank مالکیت این صندوق بر ۸۰٫۳ میلیون دلار دارایی‌های دیجیتالی را تأیید می‌کند.

چشم‌انداز بازار و تأثیر بالقوه

خرید اخیر اتریوم توسط صندوق سرمایه‌گذاری ۱inch نشانگر خوش‌بینی در مورد آینده‌ی بازار است، اما هنوز نتوانسته جرقه‌ی تقاضا و معکوس کردن روند نزولی را ایجاد کند. ارزش اتریوم ثابت مانده و در محدوده‌ی حرکت نزولی قیمت قبلی است. به نظر می‌رسد جهت فعلی به سمت پایین متمایل باشد مگر اینکه پویایی تقاضا تغییر کند و ارزش اتریوم را به بیش از ۱۹۰۰ دلار برساند.

بخوانید  احراز هویت مشتری (KYC) چیست؟
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها