تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :خرید ۱۱هزار بیت‌کوین توسط بلک‌راک

  • کد خبر : 2633715
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
لورس :خرید ۱۱هزار بیت‌کوین توسط بلک‌راک
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

خرید ۱۱هزار بیت‌کوین توسط بلک‌راک بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : تقریبا ۷۲ساعت از تایید ۱۱صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا (SEC) می‌گذرد و گزارش‌های موجود نشان می‌دهد شرکت بلک‌راک (BlackRock) اکنون حدود ۱۱هزار و ۴۰۰ BTC هولد می‌کند. ارزش فعلی ETF بیت‌کوین بلک‌راک به نقل از کوین‌ گیپ و نیوز بیت‌کوین، تا پایان اولین روز معاملاتیETFهای اسپات بیت‌کوین، حجم معاملات آنها به بیش‌ از ۴.۵میلیارد دلار رسیده است. صندوق گری‌اسکیل (Grayscale) با حجم معاملات ۱.۹میلیارد دلاری خود پیشتاز است و بخش کوچکی از بازار را برای بقیه ارائه‌دهندگانETFها باقی گذاشته است. با توجه به اینکه بلک‌راک بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه جهان است و شهرت زیادی دارد، بسیاری از تحلیلگران باور داشتند که صندوق «IBIT» آن جایگاه اول را به دست می‌آورد.
با این وجود، بلک‌راک در حال حاضر برای ETF اسپات خود فقط ۱۱۴۳۹ BTC به ارزش بیش‌ از ۴۹۷میلیون دلار دارد. البته این به آن معنا نیست که راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌کوین موفقیت‌آمیز نبوده است. این داده‌ها فقط نشان می‌دهند حجم ETF اسپات بلک‌راک با پیش‌..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

خرید ۱۱هزار بیت‌کوین توسط بلک‌راک بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : تقریبا ۷۲ساعت از تایید ۱۱صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا (SEC) می‌گذرد و گزارش‌های موجود نشان می‌دهد شرکت بلک‌راک (BlackRock) اکنون حدود ۱۱هزار و ۴۰۰ BTC هولد می‌کند.

ارزش فعلی ETF بیت‌کوین بلک‌راک

به نقل از کوین‌ گیپ و نیوز بیت‌کوین، تا پایان اولین روز معاملاتیETFهای اسپات بیت‌کوین، حجم معاملات آنها به بیش‌ از ۴.۵میلیارد دلار رسیده است. صندوق گری‌اسکیل (Grayscale) با حجم معاملات ۱.۹میلیارد دلاری خود پیشتاز است و بخش کوچکی از بازار را برای بقیه ارائه‌دهندگانETFها باقی گذاشته است. با توجه به اینکه بلک‌راک بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه جهان است و شهرت زیادی دارد، بسیاری از تحلیلگران باور داشتند که صندوق «IBIT» آن جایگاه اول را به دست می‌آورد.

با این وجود، بلک‌راک در حال حاضر برای ETF اسپات خود فقط ۱۱۴۳۹ BTC به ارزش بیش‌ از ۴۹۷میلیون دلار دارد. البته این به آن معنا نیست که راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌کوین موفقیت‌آمیز نبوده است. این داده‌ها فقط نشان می‌دهند حجم ETF اسپات بلک‌راک با پیش‌بینی‌های فعالان بازار کریپتو مطابقت نداشته است. اریک بالکوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ETF بلومبرگ، اظهار کرده است: جریان ورود سرمایه ۹ ETF جدید طی دو روز به ۱.۴میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، جریان خروجی صندوق GBTC هم ۵۷۹میلیون دلار بوده و خالص جریان ورودی آنها را به ۸۱۹میلیون دلار رسانده است. صندوق‌ IBIT (بلک‌راک) با نیم‌میلیارد دلار ذخایر پیشتاز است و صندوق شرکت فیدلیتی (Fidelity) در رتبه دوم قرار دارد. حجم معاملات این ۹صندوق هم ۳.۶میلیارد دلار است و تعداد معامله‌گران آن به ۵۰۰هزار نفر می‌رسد. این مقدار با در نظر گرفتن صندوق GBTC به ۱.۲میلیون معامله‌گر می‌رسد. میانگین پریمیوم (Premium) آنها هم ۰.۲درصد است.

معاملات ETFهای اسپات تاکنون با پیش‌بینی‌های جیمز سیفرت (James Seyffart)، یکی دیگر از تحلیلگرانETF بلومبرگ، مطابقت داشته است؛ چراکه به اعتقاد ویETF های بیت‌کوین در اولین سال راه‌اندازی خود ۱۰میلیارد دلار سرمایه را جذب می‌کنند. همان‌طور که پیش از این گزارش دادیم لری فینک (Larry Fink)، مدیرعامل بلک‌راک، از دستاوردهای شرکت خود در زمینه ETF اسپات بیت‌کوین اعلام رضایت کرده و حتی ممکن است به زودی وارد بازار ETF اتریوم شود.

تحلیلگری به اسم مارتی پارتی (Martyparty) در این‌باره افزود: دیروز گزارش دادم که بلک‌راک ۵۰درصد از ETF خود را به پول نقد تبدیل کرده است. گزارش آنها امروز به‌روزرسانی شد و همان‌طور که فکر می‌کردم این شرکت بیت‌کوین را در کف خریده است. تمام سرمایه صندوق‌ آنها در حال حاضر در قالب بیت‌کوین است. اما آنها از کجا می‌دانستند بیت‌کوین به کف خود رسیده است؟ فکر می‌کنم با مجموعه جدیدی از نهنگ‌ها مواجه شده‌ایم. شرکت‌های ارائه‌دهنده ETFها می‌توانند به صورت نقدی، غیرنقدی، هر نوع پول نقد، هر نوع ارز (از جمله فارکس) معامله کنند. آنها مجبور هم نیستند تمام سرمایه خود را در قالب بیت‌کوین نگه دارند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها