تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :داده های Glassnode قدرت بیت کوین را از رویدادهای کلیدی نشان می دهد

  • کد خبر : 2616245
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
لورس :داده های Glassnode قدرت بیت کوین را از رویدادهای کلیدی نشان می دهد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

داده های Glassnode قدرت بیت کوین را از رویدادهای کلیدی نشان می دهد به گزارش زوم ارز، جنبش قیمت بیت کوین (BTC) تا حد زیادی تحت سلطه حرکت جانبی در ۳۰ سال گذشته بود. روزها، علی‌رغم تحولات پیرامون ETF‌های بیت‌کوین و دعواهای کلیدی ارزهای دیجیتال مانند Grayscale. با این حال، داده های زنجیره ای نشان می دهد که الگوی معاملاتی فعلی BTC قدرت ذاتی را از نظر چرخه عمر معامله گر نشان می دهد.
در داده‌های زنجیره‌ای، معاملات فعال بیت‌کوین افزایش یافته است: قدرت یا ضعف؟ طبق داده‌های Glassnode، میزان عرضه آخرین فعال در محدوده ۶ ماهه تا ۱ سال گذشته بر اساس میانگین متحرک ۱ روزه در حال حاضر به بالاترین سطح ۶ ماهه رسیده است. جالب توجه است که افزایش آخرین عرضه فعال بیت کوین درست در زمانی شروع شد که Grayscale در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دعوی مبنی بر تبدیل Grayscale Bitcoin Trust به شناسایی ETF بیت کوین پیروز شد.

وقتی صحبت از آخرین عرضه بیت کوین بیش از ۶ ماه به میان می‌آید، اوج در این معیار معمولاً با افزایش حجم فعال در طی یکی از دو نوع رویداد، سناریوی بازار صعودی یا محیط فروش م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

داده های Glassnode قدرت بیت کوین را از رویدادهای کلیدی نشان می دهد

به گزارش زوم ارز، جنبش قیمت بیت کوین (BTC) تا حد زیادی تحت سلطه حرکت جانبی در ۳۰ سال گذشته بود. روزها، علی‌رغم تحولات پیرامون ETF‌های بیت‌کوین و دعواهای کلیدی ارزهای دیجیتال مانند Grayscale. با این حال، داده های زنجیره ای نشان می دهد که الگوی معاملاتی فعلی BTC قدرت ذاتی را از نظر چرخه عمر معامله گر نشان می دهد.

در داده‌های زنجیره‌ای، معاملات فعال بیت‌کوین افزایش یافته است: قدرت یا ضعف؟

طبق داده‌های Glassnode، میزان عرضه آخرین فعال در محدوده ۶ ماهه تا ۱ سال گذشته بر اساس میانگین متحرک ۱ روزه در حال حاضر به بالاترین سطح ۶ ماهه رسیده است. جالب توجه است که افزایش آخرین عرضه فعال بیت کوین درست در زمانی شروع شد که Grayscale در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دعوی مبنی بر تبدیل Grayscale Bitcoin Trust به شناسایی ETF بیت کوین پیروز شد.

بخوانید  سقوط بیت کوین به دنبال انتشار آمارهای بازار کار آمریکا؛ حرکت بعدی چیست؟

پیش بینی قیمت بیت کوین: داده های Glassnode قدرت را از رویدادهای کلیدی نشان می دهد

وقتی صحبت از آخرین عرضه بیت کوین بیش از ۶ ماه به میان می‌آید، اوج در این معیار معمولاً با افزایش حجم فعال در طی یکی از دو نوع رویداد، سناریوی بازار صعودی یا محیط فروش مرتبط است.

بعد برای قیمت BTC چیست؟

پیروزی دعوی Grayscale به دنبال قضاوتی تاریخی در فضای آلتکوین در قالب قضاوت خلاصه دادخواست XRP بود. این در شرایطی بود که موسسات مالی بزرگی مانند بلک راک به SEC ایالات متحده هجوم آوردند و به دنبال تایید برای ETF بیت کوین لحظه ای بودند. در حالی که این تحولات روحیه سرمایه گذاران را مثبت نگه داشت، باید دید که آیا محیط اقتصاد کلان ایالات متحده به ادامه حرکت کمک می کند یا خیر.

پیش از نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا (FOMC) که برای ۱۹ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود، پاسخ دهندگان در ابزار CME FedWatch 98 درصد احتمال اینکه فدرال رزرو نرخ های بهره را از نرخ بهره تغییر ندهد، ثبت کردند. نرخ هدف فعلی ۵۲۵-۵۵۰ bps. طی دو سال گذشته، اقدامات بانک مرکزی برای افزایش نرخ تهاجمی به این معنی بود که بیت کوین نوسانات بالایی را در مورد تصمیم FOMC نشان می داد. با این حال، این روند از ابتدای سال ۲۰۲۳ به دلیل خوش بینی در مورد کاهش سیاست پولی با کاهش یا توقف نرخ کاهش یافته است.

بخوانید  احراز هویت در صرافی بیت گت (Bitget) اجباری شد؛ شرایط برداشت دارایی چگونه است؟

منبع: coingape. com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها