تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :دارندگان کدام میم کوین‌ها در سود بیشتری هستند؟

  • کد خبر : 2610985
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۴۲% از دارندگان دوج‌کوین در سود هستند و این موضوع دوج‌کوین را به سودآورترین میم‌کوین تبدیل می‌کند. این عدد برای PEPE و Doge Killer حدود ۲۱٪ و ۱۹٪ است. ۱۱% از دارندگان شیبا اینو نیز در سود قرار دارند و همین مساله شیبا اینو را در جایگاه پنجم قرار می‌دهد.
خلاصه‌ی خبر ۴۲% از دارندگان میم‌کوین محبوب Dogecoin در سود هستند. نهنگ‌ها مالک ۴۴% توکن‌های DOGE هستند. برای PEPE، حدود ۲۱٪ از دارندگان در سود هستند و نهنگ‌ها ۴۹٪ از توکن‌ها را در اختیار دارند. برای شیبا اینو، ۱۱% از مالکان در سود هستند و ۶۳% از توکن‌های SHIB در اختیار نهنگ‌ها قرار دارد. شیبا اینو در این لیست در جایگاه پنجم قرار دارد. دوج‌کوین: سودآورترین میم‌کوین گزارش اخیر IntoTheBlock تسلط Dogecoin در دنیای میم‌کوین‌ها را نشان‌می‌دهد. بر اساس این گزارش، ۴۲% از دارندگان دوج‌کوین (DOGE) در حال حاضر از سود بهره‌مند هستند. این مطالعه، عملکرد شش میم‌کوین محبوب، یعنی Dogecoin (DOGE)، Pepe (PEPE)، Doge Killer (LEASH)، Dogelon Mars (ELON)، Shiba Inu (SHIB) و Floki (FLOKI) را با تمرکز بر روی سودآوری برای دارندگان و تجمع دارندگان بزرگ، مقایسه ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۴۲% از دارندگان دوج‌کوین در سود هستند و این موضوع دوج‌کوین را به سودآورترین میم‌کوین تبدیل می‌کند. این عدد برای PEPE و Doge Killer حدود ۲۱٪ و ۱۹٪ است. ۱۱% از دارندگان شیبا اینو نیز در سود قرار دارند و همین مساله شیبا اینو را در جایگاه پنجم قرار می‌دهد.

خلاصه‌ی خبر

  • ۴۲% از دارندگان میم‌کوین محبوب Dogecoin در سود هستند. نهنگ‌ها مالک ۴۴% توکن‌های DOGE هستند.
  • برای PEPE، حدود ۲۱٪ از دارندگان در سود هستند و نهنگ‌ها ۴۹٪ از توکن‌ها را در اختیار دارند.
  • برای شیبا اینو، ۱۱% از مالکان در سود هستند و ۶۳% از توکن‌های SHIB در اختیار نهنگ‌ها قرار دارد. شیبا اینو در این لیست در جایگاه پنجم قرار دارد.
بخوانید  بیش از ۱۰۰ میلیون شیبای دیگر راهی کوره‌های توکن‌سوزی شد! چرا قیمت SHIB رشد نمی‌کند؟

دوج‌کوین: سودآورترین میم‌کوین

گزارش اخیر IntoTheBlock تسلط Dogecoin در دنیای میم‌کوین‌ها را نشان‌می‌دهد. بر اساس این گزارش، ۴۲% از دارندگان دوج‌کوین (DOGE) در حال حاضر از سود بهره‌مند هستند. این مطالعه، عملکرد شش میم‌کوین محبوب، یعنی Dogecoin (DOGE)، Pepe (PEPE)، Doge Killer (LEASH)، Dogelon Mars (ELON)، Shiba Inu (SHIB) و Floki (FLOKI) را با تمرکز بر روی سودآوری برای دارندگان و تجمع دارندگان بزرگ، مقایسه کرده است.

دوج‌کوین: ۴۲% دارندگان در سود و ۴۴% توکن‌ها در اختیار نهنگ‌ها

۴۲% از دارندگان دوج‌کوین در حال حاضر در سود هستند. این در حالیست که ۴۴% از توکن‌های این ارز دیجیتال در اختیار نهنگ‌ها قرار دارد. علیرغم اینکه دوج‌کوین در رتبه‌ی هشتم ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد، حجم معاملات این میم‌کوین اخیراً ۱۵% کاهش یافته است. با این وجود، حجم معاملات دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰٫۳۸% افزایش یافته است.

پپه: ۲۱% دارندگان در سود و ۴۹% توکن‌ها در اختیار نهنگ‌ها

PEPE که دومین میم‌کوین در این گزارش است، آمار متفاوتی دارد. ۲۱% از دارندگان PEPE در حال حاضر در سود هستند و ۴۹% از توکن‌ها‌ی PEPE در اختیار نهنگ‌ها است. علیرغم اینکه در طی افت اخیر بازار کریپتو، با ضرر مواجه شده، PEPE انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان داده و در ۲۴ ساعت گذشته ۱% به ارزش خود افزوده است.

بخوانید  معرفی پوند کوین (PNDC) : رقیب جدید پپه

لیش: ۱۹% دارندگان در سود و ۴۲% توکن‌ها در اختیار نهنگ‌ها

در این گزارش آمده است که ۱۹% از دارندگان Doge Killer که با نام LEASH نیز شناخته می‌شود، در سود هستند و ۴۲٪ از توکن‌ها نیز متعلق به نهنگ‌ها است. متأسفانه LEASH در روزهای اخیر با کاهش قابل توجه ۷۷ درصدی حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته، زیان‌های سنگینی را تجربه کرده است.

شیبا اینو، Dogelon Mars و فلوکی

در دنیای میم‌کوین‌ها، شیبا اینو رتبه‌ی پنجم را به خود اختصاص داده است. ۱۱% از دارندگان این ارز دیجیتال در سود هستند و ۶۳% از توکن‌های SHIB در اختیار نهنگ‌ها است. Dogelon Mars با ۱۴% از سرمایه‌گذارانش در سود، در جایگاه چهارم قرار دارد. در همین حال، Floki گزارش می‌دهد که ۱۰٪ از دارندگانش در سود هستند و ۵۹٪ از توکن‌های آن توسط نهنگ‌ها نگهداری می‌شود. علی‌رغم تلاش‌های تیم شیبا اینو، SHIB در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۰٫۲۳% افزایش داشت، در حالی که FLOKI در مدت مشابه ۲٫۵۶% افزایش قابل توجهی داشت.

بخوانید  شیبا اینو از توسعه دهندگان برای کار روی شیباریوم استقبال می‌کند
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610985

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها