تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
0

لورس :داستان توکنی با ۴/۴ موجودی که به قیمت بیش از ۳ میلیون دلار معامله می‌شود

  • کد خبر : 2627209
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
لورس :داستان توکنی با ۴/۴ موجودی که به قیمت بیش از ۳ میلیون دلار معامله می‌شود
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

داستان توکنی با ۴/۴ موجودی که به قیمت بیش از ۳ میلیون دلار معامله می‌شود هیدن آدامز (Hayden Adams)، خالق یونی سواپ (Uniswap)، تمام توکن‌های HAY خود را در طی آخر هفته گذشته سوزاند و عملاً ۹۹/۹۹ درصد از عرضه موجود برای آن را از بین برد.
به گزارش والکس و به نقل از coindesk، اولین توکن‌هایی که به‌عنوان یک پروژه آزمایشی توسط خالق صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ عرضه شدند، این هفته با قیمت بیش از ۳ میلیون دلار به ازای هر توکن معامله می‌شدند (بله درست است ۳ میلیون دلار. این یک اشتباه تایپی نیست). عرضه HAY در حال حاضر تنها ۴/۴ توکن است.
اولین بخش از این توکن‌ها توسط هیدن آدامز، خالق یونی سواپ در سال ۲۰۱۹ و در زمانی که این صرافی در مراحل اولیه توسعه خود قرار داشت منتشر شدند. با وجود اینکه توکن‌های بذر شده و مبادله‌ شده روی این پلتفرم هرگز قرار نبود ارزشی داشته باشند و بخش بزرگی از عرضه آنها در مدت کوتاهی از بین رفت، اما گروهی از معامله‌گران ارزهای دیجیتال در اوایل این ماه به طور تصادفی برخی از توکن‌های باقیمانده را دریافت کردند. آنها توانستند تمام ۴/۴ توکن موجود در بازار را به دست آورند و..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

داستان توکنی با ۴/۴ موجودی که به قیمت بیش از ۳ میلیون دلار معامله می‌شود

هیدن آدامز (Hayden Adams)، خالق یونی سواپ (Uniswap)، تمام توکن‌های HAY خود را در طی آخر هفته گذشته سوزاند و عملاً ۹۹/۹۹ درصد از عرضه موجود برای آن را از بین برد.

به گزارش والکس و به نقل از coindesk، اولین توکن‌هایی که به‌عنوان یک پروژه آزمایشی توسط خالق صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ عرضه شدند، این هفته با قیمت بیش از ۳ میلیون دلار به ازای هر توکن معامله می‌شدند (بله درست است ۳ میلیون دلار. این یک اشتباه تایپی نیست). عرضه HAY در حال حاضر تنها ۴/۴ توکن است.

اولین بخش از این توکن‌ها توسط هیدن آدامز، خالق یونی سواپ در سال ۲۰۱۹ و در زمانی که این صرافی در مراحل اولیه توسعه خود قرار داشت منتشر شدند. با وجود اینکه توکن‌های بذر شده و مبادله‌ شده روی این پلتفرم هرگز قرار نبود ارزشی داشته باشند و بخش بزرگی از عرضه آنها در مدت کوتاهی از بین رفت، اما گروهی از معامله‌گران ارزهای دیجیتال در اوایل این ماه به طور تصادفی برخی از توکن‌های باقیمانده را دریافت کردند. آنها توانستند تمام ۴/۴ توکن موجود در بازار را به دست آورند و آن را HayCoin (HAY) نامیدند.

مابقی توکن‌ها نیز در کیف پولی متعلق به آدامز نگهداری می‌شدند. عرضه محدود این توکن‌های بازار آزاد به افزایش قیمت آن تا صدها هزار دلار در مدت کوتاهی پس از آغاز معاملات کمک کرد. این در حالی است که این توکن مارکت کپ زیر ۱۰ میلیون دلاری را به خود اختصاص داده بود.

با این حال، آدامز تمام دارایی‌های خود را در روز شنبه سوزاند و عملاً ۹۹/۹۹ درصد از کل عرضه این توکن را از بین برد. توکن‌سوزی راهی برای حذف دائمی توکن ها از عرضه در گردش است. این امر به واسطه ارسال آنها به آدرسی صورت می‌گیرد که توسط کسی کنترل نمی‌شود.

او در پستی در پلتفرم X گفت:

پنج سال پیش، قبل از راه‌اندازی Uniswap v1، توکنی به نام HayCoin را برای مقاصد آزمایشی استفاده کردم. در آن زمان گس فی به قدری ارزان بود که می‌شد از شبکه اصلی به عنوان یک شبکه آزمایشی استفاده کرد. پس از راه‌اندازی نسخه اول، یک استخر نقدینگی آزمایشی کوچک با بخش ناچیزی از کل عرضه ایجاد کردم و باقیمانده آنها را در کیف پولم قرار دادم. همچنین از این توکن‌ها برای آزمایش قرارداد انتقال از یونی سواپ نسخه ۱ به نسخه ۲ استفاده کردم.

او ادامه داد:

در طول این سال‌ها، تعداد کمی از مردم متوجه این توکن‌ها شدند و آنها را به عنوان شوخی یا برای هایپی که ایجاد شده بود خریداری کردند. حالا من از اینکه تقریباً کل عرضه (۹۹/۹۹ درصد) توکنی که مردم در حال میم کردن آن هستند و یا با مقاصد اشتباهی خریده‌اند، احساس خوبی ندارم.

کاری که آدام انجام داده به این معنی است که این ۴/۴ توکن تنها توکن‌هایی هستند که از اولین عرضه باقی مانده و برخی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال ممکن است به مانند یک یادگاری دیجیتال، ارزش نوستالژیکی برای آن قائل شوند. قیمت‌ این توکن در روز یکشنبه به ۴/۴ میلیون دلار افزایش یافت و سپس در روز دوشنبه به بالای ۳ میلیون دلار رسید.

نمودار هی کوین

معامله‌گران می توانند کسری از این توکن‌ها را مانند هر ارز دیجیتال دیگری خریداری کنند، اما آدامز به طور کلی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت است.

او نوشت:

بگذارید خیلی واضح بگویم، من هیچ دخالتی در آینده توکن HAY نخواهم داشت، تمام دارایی‌های خود در کیف پولم را سوزاندم و گمان می‌کنم که قمار کردن روی آن احمقانه است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها