تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :دامیننس بیت‌کوین به بالاترین حد ۳۰ ماه گذشته رسید

  • کد خبر : 2628272
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت‌کوین به لطف افزایش شدید در اکتبر و قبل از هوینگ سال ۲۰۲۴، اکنون ۵۴% سهم بازار دارد که بالاترین میزان در ۳۰ ماه گذشته است.
خلاصه‌ی خبر دامیننس بیت‌کوین در بازار اکنون به ۵۴% رسیده است. تنها در ماه اکتبر، بیت‌کوین نزدیک به ۳۰% افزایش قیمت را تجربه کرد و از ۲۷۰۰۰ دلار به ۳۵۰۰۰ دلار رسید. پیش‌بینی می‌شود که رویداد هاوینگ بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ تقاضا را افزایش دهد. دامیننس بیت‌کوین به بالاترین حد خود در ۳۰ ماه گذشته رسید تسلط بیت‌کوین در بازار، که نشان‌دهنده‌ی سهم آن از کل بازار ارزهای دیجیتال است، به ۵۴% رسیده است. این مقدار، بالاترین میزان در ۳۰ ماه گذشته به حساب می‌آید. شاخص‌های قدرتمند، مسیر امیدوارکننده‌ای را برای رویداد هاوینگ ۲۰۲۴ نشان می‌دهد.
تاریخچه‌ی دامیننس BTC دامیننس بیت‌کوین، که نشان‌دهنده‌ی قدرت آن در بازار کریپتو است، از اکتبر به طور پیوسته افزایش یافته است. این افزایش از ۴۹% شروع شد و به طور مداوم صعود کرده است. این افزایش با عملکرد چشمگیر اکتبر، که اغلب به عنوان “Uptober” شناخته می‌شود، مطابقت دارد. بیت‌کوین نزدیک به ۳۰% در طول اکتبر افزایش یافت و قیمت آن از ۲۷۰۰۰ دلار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت‌کوین به لطف افزایش شدید در اکتبر و قبل از هوینگ سال ۲۰۲۴، اکنون ۵۴% سهم بازار دارد که بالاترین میزان در ۳۰ ماه گذشته است.

خلاصه‌ی خبر

  • دامیننس بیت‌کوین در بازار اکنون به ۵۴% رسیده است.
  • تنها در ماه اکتبر، بیت‌کوین نزدیک به ۳۰% افزایش قیمت را تجربه کرد و از ۲۷۰۰۰ دلار به ۳۵۰۰۰ دلار رسید.
  • پیش‌بینی می‌شود که رویداد هاوینگ بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ تقاضا را افزایش دهد.

دامیننس بیت‌کوین به بالاترین حد خود در ۳۰ ماه گذشته رسید

تسلط بیت‌کوین در بازار، که نشان‌دهنده‌ی سهم آن از کل بازار ارزهای دیجیتال است، به ۵۴% رسیده است. این مقدار، بالاترین میزان در ۳۰ ماه گذشته به حساب می‌آید. شاخص‌های قدرتمند، مسیر امیدوارکننده‌ای را برای رویداد هاوینگ ۲۰۲۴ نشان می‌دهد.

تاریخچه‌ی دامیننس BTC

دامیننس بیت‌کوین، که نشان‌دهنده‌ی قدرت آن در بازار کریپتو است، از اکتبر به طور پیوسته افزایش یافته است. این افزایش از ۴۹% شروع شد و به طور مداوم صعود کرده است. این افزایش با عملکرد چشمگیر اکتبر، که اغلب به عنوان “Uptober” شناخته می‌شود، مطابقت دارد. بیت‌کوین نزدیک به ۳۰% در طول اکتبر افزایش یافت و قیمت آن از ۲۷۰۰۰ دلار به ۳۵۰۰۰ دلار رسید.

هاوینگ ۲۰۲۴

هر چهار سال یک بار رویداد مهمی به نام هاوینگ یا نصف شدن بیت‌کوین اتفاق می‌افتد. رویداد هاوینگ بعدی برای آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. در طی این رویداد، پاداش استخراج به ازای هر بلاک به نصف کاهش می‌یابد و در واقع عرضه‌ی بیت‌کوین را کاهش و تقاضای آن را افزایش می‌دهد. این روند تاریخی منجر به یک بازار صعودی می‌شود. هاوینگ آینده پاداش استخراج هر بلاک را از ۶٫۲۵ بیت‌کوین به ۳٫۱۲۵ بیت‌کوین کاهش می‌دهد. با سقف عرضه‌ی ثابت ۲۱ میلیون، هاوینگ، شکاف عرضه و تقاضای پایدار را تضمین می‌کند و به مقابله با تورم و حفظ کمیاب بودن بیت‌کوین کمک می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها