تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

لورس :درآمدزایی از طریق ریفرال در صرافی آبان تتر

  • کد خبر : 2628610
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
لورس :درآمدزایی از طریق ریفرال در صرافی آبان تتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هیچ‌کس را نمی‌توانید پیدا کنید که از درآمدزایی بدون سرمایه‌گذاری و هزینه بدش بیاید. دنیای رمزارزها یکی از جاهایی است که همچین فرصتی برای افراد فراهم است. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال برنامه‌های ریفرال مناسبی دارند که به شما این امکان را می‌دهد تا با دعوت از کاربران جدید برای پیوستن به پلتفرم جایزه کسب کنید. در ادمه با درآمدزایی از طریق ریفرال در صرافی آبان تتر آشنا خواهید شد.
روش‌های کسب درآمد از طریق ریفرال شاید جالب باشد بدانید این روش یک روش بین المللی است و افرادی هستند که کارشان همین است. آن‌ها بدون اینکه سرمایه‌ی خاصی را به کار بگیرند تنها با انتشار کد ریفرال درآمدهای بسیار بالایی دارند. آن‌ها به‌خوبی برنامه‌های زیرمجموعه گیری را پیدا می‌کنند و با بیشترین کارمزدها کار می‌کنند.
اگر در شبکه‌های اجتماعیی اینفلوئنسر هستید یا وبسایت ، وبلاگ و یا هر رسانه ی پر بازدیدی دارید این بهترین فرصت برای شماست که یک درآمد جانبی دلاری داشته باشید. کافی است لینک ریفرال خود را در اختیار مخاطبانتان بگذارید تا بتوانید درصد خوبی را به‌عنوان کمیسیون دریافت کنید. اگرکه به چنین شبکه‌ی بزرگی از مخاطب ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هیچ‌کس را نمی‌توانید پیدا کنید که از درآمدزایی بدون سرمایه‌گذاری و هزینه بدش بیاید. دنیای رمزارزها یکی از جاهایی است که همچین فرصتی برای افراد فراهم است. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال برنامه‌های ریفرال مناسبی دارند که به شما این امکان را می‌دهد تا با دعوت از کاربران جدید برای پیوستن به پلتفرم جایزه کسب کنید. در ادمه با درآمدزایی از طریق ریفرال در صرافی آبان تتر آشنا خواهید شد.

روش‌های کسب درآمد از طریق ریفرال

شاید جالب باشد بدانید این روش یک روش بین المللی است و افرادی هستند که کارشان همین است. آن‌ها بدون اینکه سرمایه‌ی خاصی را به کار بگیرند تنها با انتشار کد ریفرال درآمدهای بسیار بالایی دارند. آن‌ها به‌خوبی برنامه‌های زیرمجموعه گیری را پیدا می‌کنند و با بیشترین کارمزدها کار می‌کنند.
اگر در شبکه‌های اجتماعیی اینفلوئنسر هستید یا وبسایت ، وبلاگ و یا هر رسانه ی پر بازدیدی دارید این بهترین فرصت برای شماست که یک درآمد جانبی دلاری داشته باشید. کافی است لینک ریفرال خود را در اختیار مخاطبانتان بگذارید تا بتوانید درصد خوبی را به‌عنوان کمیسیون دریافت کنید. اگرکه به چنین شبکه‌ی بزرگی از مخاطب هم دسترسی ندارید نگران نباشید کد ریفرال خود را با دوستان و آشنایان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و از ثبت نام و تراکنش‌های آن‌ها کسب درآمد کنید.

صرافی‌های خارجی و کسب درآمد از طریق ریفرال

صرافی‌های خارجی زیادی وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها کسب درآمد کنید و شاید جالب باشد بدانید برنامه‌های زیرمجموعه‌گیری صرافی بزرگی بایننس امکان دریافت تا ۴۰ درصد کمیسیون کارمزد را برای کاربران فراهم کرده است.
صرافی بیتمکس یکی دیگر از صرافی‌هایی است که امکان دریافت کمیسیون از کارمزد را برای کاربران فراهم کرده است و هم به ارجاع دهنده و هم به کاربر جدید جایزه می‌دهد. همچنین صرافی کوین بیس این فرصت را فراهم کرده است که در مدت سه ماه تا ۵۰ درصد کارمزد معاملات ارجاع شوندگان را دریافت کنید.

دریافت ریفرال از صرافی‌های ایرانی

همه‌ی این‌ها فرصت‌های بزرگی برای کسب درآمد است؛ اما در ایران با محدودیت‌هایی از نظر جابه‌جایی پول مواجه است و به این راحتی نمی‌توانید پولتان را برداشت کنید.
صرافی‌های ایرانی مختلفی هم وجود دارد که این امکان را فراهم کرده‌اند و می‌توانید از آن‌ها درآمد داشته باشید. صرافی ما آبان تتر نیز یکی از صرافی‌هایی است که این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است. در ادامه درباره‌ی اینکه چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید صحبت خواهیم کرد.

ثبت‌نام در صرافی ایران تتر

برای این کار باید ابتدا وارد وبسایت آبان تتر شوید و گزینه‌ی ثبت‌نام را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید از بین ثبت‌نام با موبایل یا ثبت‌نام با ایمیل انتخاب کنید و ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس باید یک رمز عبور با ۸ کاراکتر که حداقل یک عدد داشته باشد و یک حرف بزرگ و یک حرف کوچک انگلیسی هم در آن باشد انتخاب کنید. در آخر گزینه قوانین و مقررات آبان تتر را خوانده و با آن موافقم را تیک بزنید و روی ثبت‌نام کلیک کنید. در این مرحله یک کد ۶ رقمی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را وارد کنید و ثبت‌نام را بزنید. به این صورت ثبت‌نام شما به پایان خواهد رسید.

احراز هویت در صرافی ایران تتر

پس از مرحله ثبت‌نام لازم است احراز هویت انجام دهید. احراز هویت در این صرافی به دو صورت احراز هویت سریع و معمولی انجام می‌شود که اولی تنها پنج دقیقه طول خواهد کشید. برای این کار به کارت ملی و کارت‌بانکی خود نیاز دارید. ابتدا باید شماره موبایل خود را وارد کنید، کد اعتبارسنجی برای شما ارسال خواهد شد و باید آن را وارد کنید. در مرحله بعد باید کد ملی و تاریخ تولد را وارد کنید و سپس اطلاعات را تأیید کنید.
در مرحله بعد باید شماره کارت‌بانکی‌ای که متعلق به خودتان است را وارد کنید، و بعد باید سریال پشت کارت ملی را وارد کنید. در مرحله بعد تعهدنامه‌ای ظاهر خواهد شد که باید تیک تأیید آن را بزنید. در مرحله بعد باید ویدئوی سلفی را ثبت کنید و در نهایت نتیجه احراز هویت پیامک خواهد شد. پس از پایان این مرحله کد ریفرال به شما داده خواهد شد.

دریافت کد ریفرال و درآمد زایی از این طریق

پس از انجام مراحل بالا، یک لینک ریفرال به شما داده خواهد شد که می‌توانید از آن استفاده کنید. این لینک را می‌توانید در اختیار دوستان و اعضای خانواده خود قرار دهید تا با کلیک روی آن در صرافی ثبت‌نام کنند و شما جایزه تعیین شده را دریافت کنید.البته باید بدانید برای تعیین مشوق های مختلف با کارکنان بخش مارکتینگ صرافی آبان تتر در ارتباط باشید. ما سعی میکنیم در کوتاه ترین زمان ممکن لینک ریفرال توافق شده از نظر مشوق ها و کارمزد ها را در اختیار شما قرار بدیم. در پایان این لینک یک کد ۴ رقمی وجود دارد که به‌عنوان کد ریفرال شناخته می‌شود و می‌توانید آن را در اختیار دیگران قرار دهید تا آن را در زمان ثبت‌نام وارد کنند.

همچنین اگر تمایل به دریافت کارمزد بیشتری دارید می‌توانید این لینک را در شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت خود قرار دهید تا مخاطبان شما روی آن کلیک کنند و شما در هر مرحله از ثبت‌نام و احراز هویت تا انجام تراکنش‌ها جایزه دریافت کنید.

لازم به ذکر است امکان عوض کردن این توافق و برگزاری کمپین های مختلف بعد از بازه زمانی مشخصی وجود دارد تا به این صورت بازده بهتری برای جذب صورت گیرد.

شما با قرار دادن لینک ریفرال خود در رسانه های مختلف میتوانید بصورت نامحدوده و بدون در نظر گرفتن بازه زمانی کسب درآمد کنید تا افراد دیگر نیز از خدمات صرافی آبان تتر بهره مند شوند و حتی خودشان نیز بتوانند کسب درآمد کنند.

از جمله این خدمات میتوان به خرید و فروش بیش از ۳۷۰ رمز ارز ، احراز هویت آسان و سریع، امکان درآمد تتری ،پرتفو حرفه ای ،پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته برای کابران ،امکان انجام معاملات حرفه ای با بالاترین سرعت و بدون محدودیت ،امکان دریافت وام ،امکان انتقال داخلی ارز دیجیتال،خرید و فروش تتر بدون کارمزد، امکان فعال کردن حد ضرر در معاملات و … اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها