تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :درآمد اتریوم سریع‌تر از فیس‌بوک و مایکروسافت به ۱۰ میلیارد دلار رسید

  • کد خبر : 2620466
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رشد سریع اتریوم از سال ۲۰۱۵ به درآمد انباشته‌ی ۱۰ میلیارد دلار رسیده است. این یعنی اتریوم در مدت زمان کمتری نسبت به فیس‌بوک و مایکروسافت به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری رسیده است. این دستاورد ناشی از کارمزد تراکنش‌ها و فعالیت‌های DeFi است.
خلاصه‌ی خبر اتریوم تنها در ۷٫۵ سال و سریع‌تر از فیس‌بوک و مایکروسافت به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری دست یافته است. این درآمد از طریق کارمزد تراکنش‌ها، برنامه‌های DeFi و NFTها و سایر منابع ایجاد می‌شود. VanEck می‌گوید درآمد فعلی اتریوم ۱٫۷ میلیارد دلار است اما می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۵۱ میلیارد دلار برسد. رکوردشکنی رشد اتریوم اتریوم، برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند، از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۱۵، از ۱۰ میلیارد دلار درآمد انباشته فراتر رفت. این دستاورد، جدول زمانی غول‌های فناوری مانند متا (فیسبوک سابق) که کمی بیش از ۷٫۵ سال طول کشید تا به همان نقطه برسد و مایکروسافت که به ۱۹ سال زمان نیاز داشت را تحت‌الشعاع قرار داد.
منابع متنوع: ترکیبی از کارمزد تراکنش‌ها، DeFi، NFT و موارد دیگر مسیر اتریوم به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری توسط کارمزد تراکنش‌ها و طیف گسترده‌ای ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رشد سریع اتریوم از سال ۲۰۱۵ به درآمد انباشته‌ی ۱۰ میلیارد دلار رسیده است. این یعنی اتریوم در مدت زمان کمتری نسبت به فیس‌بوک و مایکروسافت به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری رسیده است. این دستاورد ناشی از کارمزد تراکنش‌ها و فعالیت‌های DeFi است.

خلاصه‌ی خبر

  • اتریوم تنها در ۷٫۵ سال و سریع‌تر از فیس‌بوک و مایکروسافت به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری دست یافته است.
  • این درآمد از طریق کارمزد تراکنش‌ها، برنامه‌های DeFi و NFTها و سایر منابع ایجاد می‌شود.
  • VanEck می‌گوید درآمد فعلی اتریوم ۱٫۷ میلیارد دلار است اما می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۵۱ میلیارد دلار برسد.

رکوردشکنی رشد اتریوم

اتریوم، برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند، از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۱۵، از ۱۰ میلیارد دلار درآمد انباشته فراتر رفت. این دستاورد، جدول زمانی غول‌های فناوری مانند متا (فیسبوک سابق) که کمی بیش از ۷٫۵ سال طول کشید تا به همان نقطه برسد و مایکروسافت که به ۱۹ سال زمان نیاز داشت را تحت‌الشعاع قرار داد.

منابع متنوع: ترکیبی از کارمزد تراکنش‌ها، DeFi، NFT و موارد دیگر

مسیر اتریوم به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری توسط کارمزد تراکنش‌ها و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها در شبکه‌ی آن انجام می‌شود. این فعالیت‌ها استفاده از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز، ایجاد و تجارت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، پرداخت‌های ارز دیجیتال و موارد دیگر را شامل می‌شود.

چشم انداز حال و آینده

علیرغم موفقیت چشمگیر اتریوم، به دلیل رکود کلی بازار کریپتو در سال گذشته، درآمد آن بیش از ۷۷% کاهش یافته است. بر اساس داده‌های Token Terminal، این شبکه‌ی غیرمتمرکز در سال جاری تاکنون ۱.۷ میلیارد دلار درآمد داشته است. با این حال، ارزیابی توسط VanEck نشان می‌دهد که درآمد شبکه‌ی اتریوم می‌تواند از ۲٫۶ میلیارد دلار در سال به ۵۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ افزایش یابد، در صورتی که پذیرش در مسیر فعلی خود ادامه یابد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها