تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :درخواست گری‌ اسکیل برای ETF اسپات اتریوم

  • کد خبر : 2622750
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
لورس :درخواست گری‌ اسکیل برای ETF اسپات اتریوم
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

درخواست گری‌ اسکیل برای ETF اسپات اتریوم بزرگنمایی متن خبر میهن‌بلاک‌چین: شرکت گری‌اسکیل اینوستمنت (Grayscale Investments) قصد دارد صندوق گری‌اسکیل‌ اتریوم تراست (Grayscale Ethereum Trust) خود را به یک ETF اسپات اتر تبدیل کند. این صندوق بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم در جهان محسوب می‌شود. به نقل از کوین‌دسک، گری اسکیل اینوستمنت (Grayscale Investments) و اسپانسر آن یعنی NYSE Arca درخواست جدیدی را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت کردند تا صندوق گری‌اسکیل‌ اتریوم تراست را به یک ETF اسپات اتریوم تبدیل کنند. گری‌اسکیل اتریوم تراست بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم در جهان است که تقریبا ۵میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد. مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل گری‌اسکیل‌، در این باره گفته است: تعهد همیشگی ما در گری‌اسکیل این است که با استفاده از ساختارهای شناخته‌شدهِ محصولاتمان به سرمایه‌گذاران بازارهای مالی اجازه بدهیم به‌طور شفاف و قانونی به رمزارزها دسترسی داشته باشند. ما با ثبت درخواست خود برای تبدیل ETHE به ETF اسپات اتریوم و تکامل این محصول، لحظه م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

درخواست گری‌ اسکیل برای ETF اسپات اتریوم بزرگنمایی متن خبر میهن‌بلاک‌چین: شرکت گری‌اسکیل اینوستمنت (Grayscale Investments) قصد دارد صندوق گری‌اسکیل‌ اتریوم تراست (Grayscale Ethereum Trust) خود را به یک ETF اسپات اتر تبدیل کند.

این صندوق بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم در جهان محسوب می‌شود. به نقل از کوین‌دسک، گری اسکیل اینوستمنت (Grayscale Investments) و اسپانسر آن یعنی NYSE Arca درخواست جدیدی را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت کردند تا صندوق گری‌اسکیل‌ اتریوم تراست را به یک ETF اسپات اتریوم تبدیل کنند. گری‌اسکیل اتریوم تراست بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم در جهان است که تقریبا ۵میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد. مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل گری‌اسکیل‌، در این باره گفته است: تعهد همیشگی ما در گری‌اسکیل این است که با استفاده از ساختارهای شناخته‌شدهِ محصولاتمان به سرمایه‌گذاران بازارهای مالی اجازه بدهیم به‌طور شفاف و قانونی به رمزارزها دسترسی داشته باشند. ما با ثبت درخواست خود برای تبدیل ETHE به ETF اسپات اتریوم و تکامل این محصول، لحظه مهمی را رقم می‌زنیم تا اتریوم را بیشتر وارد محدوده نظارتی آمریکا کنیم.

گری‌اسکیل قبلا هم قصد داشت صندوق گری‌اسکیل‌ بیت کوین تراست (Grayscale Bitcoin Trust) یا GBTC خود را به ETF اسپات بیت‌کوین تبدیل کند؛ اما SEC با آن مخالف کرد. گری‌اسکیل سپس از SEC شکایت کرد و همان‌طور که پیش از این گزارش دادیم، توانست در این پرونده پیروز شود. این شرکت حالا منتظر است تا SEC بالاخره با درخواست آن موافقت کند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها