تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :دردسرهای مردی که در بین زباله‌ها به دنبال ۸ هزار بیت کوین خود می‌گردد!

  • کد خبر : 2614215
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
لورس :دردسرهای مردی که در بین زباله‌ها به دنبال ۸ هزار بیت کوین خود می‌گردد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهیکی از ساکنان نیوپورت به نام جیمز هاولز (James Howells) که در سال ۲۰۱۳، به طور تصادفی یک هارد دیسک حاوی ۸۰۰۰ بیت کوین (BTC) را دور انداخته بود، به دنبال شکایت علیه شورای محلی شهر به دلیل امتناع از پذیرش درخواست او برای حفاری یک محل دفن زباله برای گنجینه رمزارزی گمشده خود است. این سرمایه‌گذار به مدت یک دهه در تلاش بوده تا بیت کوین‌های خود را کشف کند، اما مقامات محلی معتقدند این اقدام به محیط زیست آسیب می‌رساند.
پس از اینکه شورای شهر نیوپورت چندین بار تلاش سرمایه‌گذار برای دسترسی به محل دفن زباله را رد کرد، هاولز برای دریافت بیت کوین گمشده خود به مسیر قانونی متوسل شد. هاولز از عدم تمایل شورای شهر برای گفتگو ابراز ناامیدی کرد و اظهار داشت که به نظر نمی‌رسد مقامات محلی علاقه‌ای به حل این موضوع بدون اقدام قانونی داشته باشند.
در سال ۲۰۱۳، هاولز به طور تصادفی یک هارد دیسک حاوی ۸۰۰۰ بیت کوین را دور انداخت که در سال ۲۰۰۹، زمانی که او در حال انجام یک فعالیت پاکسازی بود، استخراج شده بودند. از زمان این اشتباه پرهزینه، هاولز تلاش کرده تا گنجینه گمشده بیت کوینی خود را که ظاهراً د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از ساکنان نیوپورت به نام جیمز هاولز (James Howells) که در سال ۲۰۱۳، به طور تصادفی یک هارد دیسک حاوی ۸۰۰۰ بیت کوین (BTC) را دور انداخته بود، به دنبال شکایت علیه شورای محلی شهر به دلیل امتناع از پذیرش درخواست او برای حفاری یک محل دفن زباله برای گنجینه رمزارزی گمشده خود است. این سرمایه‌گذار به مدت یک دهه در تلاش بوده تا بیت کوین‌های خود را کشف کند، اما مقامات محلی معتقدند این اقدام به محیط زیست آسیب می‌رساند.
پس از اینکه شورای شهر نیوپورت چندین بار تلاش سرمایه‌گذار برای دسترسی به محل دفن زباله را رد کرد، هاولز برای دریافت بیت کوین گمشده خود به مسیر قانونی متوسل شد. هاولز از عدم تمایل شورای شهر برای گفتگو ابراز ناامیدی کرد و اظهار داشت که به نظر نمی‌رسد مقامات محلی علاقه‌ای به حل این موضوع بدون اقدام قانونی داشته باشند.
در سال ۲۰۱۳، هاولز به طور تصادفی یک هارد دیسک حاوی ۸۰۰۰ بیت کوین را دور انداخت که در سال ۲۰۰۹، زمانی که او در حال انجام یک فعالیت پاکسازی بود، استخراج شده بودند. از زمان این اشتباه پرهزینه، هاولز تلاش کرده تا گنجینه گمشده بیت کوینی خود را که ظاهراً در یک محل دفن زباله دفن شده بود، کشف کند.

بخوانید  تحلیل آنچین بیت کوین با بررسی عملکرد سابق قیمت؛ ۱ شهریور

با این حال، شورای شهر نیوپورت درخواست‌های وی را رد کرد و اظهار داشت که این اقدام حفاری می‌تواند به محیط زیست آسیب برساند. در سال ۲۰۲۲، هاولز جست‌وجوی ۱۱ میلیون دلاری را به مقامات محلی پیشنهاد کرد که تقریباً سه سال طول می‌کشد تا تکمیل شود.
طبق گزارش‌ها، بودجه پیشنهادی توسط هاولز قرار بود مواردی مانند هوش مصنوعی (AI)، سگ‌های رباتی و نیروی انسانی را پوشش دهد. مالک بیت کوین همچنین قول داده که ۶۰ درصد از بیت کوین‌های بازیابی شده را به افرادی بدهد که در مأموریت حفاری به او کمک می‌کنند، ۶۰ دلار بیت کوین را بین هر ساکن نیوپورت توزیع کند و فقط ۳۰ درصد از آن را برای خودش نگه دارد.
دارایی هاولز در نوامبر ۲۰۲۱ بیش از ۵۵۰ میلیون دلار ارزش داشت، زمانی که قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی تقریبا ۷۰۰۰۰ دلار رسید. در حال حاضر، ارزش گنجینه گمشده او تقریباً ۲۰۵ میلیون دلار است.
با این حال، مقامات نیوپورت یک دهه پس از این حادثه همچنان موضع خود را حفظ کردند و یک سخنگو اعلام کرده که حفاری تحت مجوز شورای شهر، غیرممکن است.

بخوانید  تلگرام پله صعود تن کوین شد؛ افزایش ۷ برابری آدرس‌های فعال TON!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دردسرهای مردی که در بین زباله‌ها به دنبال ۸ هزار بیت کوین خود می‌گردد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2614215

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها