تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست؟

  • کد خبر : 2604148
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :مقدمه با گسترش رمز ارزها و پذیرفته شدن آن‌ها در بین عموم مردم، بازرگانان و افراد فعال در حیطه‌ی اقتصادی به فکر استفاده از یک درگاه‌ پرداخت ارز دیجیتال برای سهولت در انجام معاملات تجاری خود می‌باشند. علاوه بر این سرعت بخشیدن به معاملات و تأمین امنیت تراکنش‌ها […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مقدمه

با گسترش رمز ارزها و پذیرفته شدن آن‌ها در بین عموم مردم، بازرگانان و افراد فعال در حیطه‌ی اقتصادی به فکر استفاده از یک درگاه‌ پرداخت ارز دیجیتال برای سهولت در انجام معاملات تجاری خود می‌باشند. علاوه بر این سرعت بخشیدن به معاملات و تأمین امنیت تراکنش‌ها موجب شد که استفاده از این درگاه‌ها جدی‌تر تلقی شوند و طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

در مقاله‌ی پیش رو شما در ابتدا با تعریف درگاه پرداخت کریپتو آشنا می‌شوید و در ادامه به اهمیت آن برای تجار امروزی پی می‌برید. در نهایت از مزایای آن مطلع می‌شوید و به یکی از بهترین و مطمئن‌ترین درگاه‌های موجود اشاره می‌شود.       

درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست؟

درگاه پرداخت ارز دیجیتال یک راه جدید برای خرید محصول در ازای پرداخت ارز دیجیتال است. در واقع این درگاه‌ها پردازشگرهایی برای پرداخت ارزهای دیجیتال می‌باشند که خرید و فروش از طریق رمز ارزها را آسان می‌کنند. به عبارت دیگر، درگاه‌‌های پرداخت بعنوان رابط اصلی بین خریدار و فروشنده  عمل می‌کنند و وظیفه‌ی انجام یک فرایند پرداخت یکپارچه و ایمن را به عهده دارند.  در عین حال  این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که پرداخت‌های بصورت ارز دیجیتال را بپذیرید و آن‌ را بلافصله در کیف پول خود تحویل بگیرید.

بخوانید  مسترکارت و بایننس به همکاری کارت های رمزنگاری در چهار کشور پایان دادند

تصور کنید می‌خواهید یک خرید اینترنتی انجام دهید. محصول مورد نظرتان را انتخاب و آن را به سبد خریدتان اضافه می‌کنید. حالا وقت پرداخت هزینه‌ی آن است. همانطور که می‌دانید مطمئن‌ترین راه موجود برای تسویه  حساب، پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی مثل زرین پال می‌باشد. درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال مانند سایر درگاه‌های پرداخت اینترنتی عمل می‌کنند با این تفاوت که برای خریدهایی استفاده می‌شوند که قرار است هزینه‌ی آن‌ها با ارز دیجیتال بجای پول فیات پرداخت شود.

چرا درگاه پرداخت ارز دیچیتال برای تاجران و وب‌سایت‌ها مهم است؟

استقبال زیاد از رمز ارزها و مهم‌تر از آن به رسمیت شناختن اینگونه ارزها در برخی از کشورهای پیشرفته؛ همچنین افزایش معاملات برون مرزی باعث شده که بازرگانان زیادی به فکر استفاده از درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال بیفتند.

علاوه بر این، ارزرهای رمزنگاری شده با هدف جایگزین شدن با پول‌های کاغذی و ارز فیات رواج پیدا کرده‌اند تا به معاملات و مبادلات شکل جدیدی بدهند. گذشته از آن ارزهای دیجیتال می‌خواهند وابستگی مردم و معاملات را به دولت‌های مرکزی کمتر کنند؛همچنین تراکنش‌ها با امنیت بیشتر و کارمزد کمتری صورت بگیرند. امنیت بالا در انجام معاملات در فضای کریپتو کارنسی و با ارزهای دیجیتال موجب افزایش اعتماد مشتریان شما و در نهایت منجر به بیشتر شدن مشتری‌ها و افزایش سودآوریتان می‌شود. در ادامه به مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم.

بخوانید  توکن TRYB با پشتوانه لیر به دومین استیبل کوین بدون دلار در جهان تبدیل شد

مزایای استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال

۱)امنیت درگاه پرداخت ارزی و تراکنش‌ها: پرداخت‌های ارزی در بستر بلاکچین و با ارزهای غیرقابل نفوذ رمزگداری شده صورت می‌گیرند. این پرداخت‌ها بصورت ناشناس و با حفظ حریم خصوصی فروشنده و خریدار (مشتری) انجام می‌شوند.

۲)افزایش مشتریان بین‌المللی و در نهایت سودآوری بیشتر: استفاده از درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال یک فرصت بینظیر برای ورود به بازارهای جهانی را برای شما تجار عزیز فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود تعداد مشتریان بیشتری را جذب و به تبع به درآمد و سود بیشتری دست پیدا کنید.

۳) تراکنش سریع و بدون واسطه: در معاملات با رمز ارزها هیچ واسطه‌ای وجود ندارد و تراکنش‌ها در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شوند. به همین دلیل پرداخت از طریق درگاه پرداخت ارز دیجیتال با سرعت خیلی بیشتری نسبت به روش‌های پرداخت بین‌المللی مرسوم مثل سوییفت انجام صورت می‌گیرد.

۴) کاهش تعداد معاملات رد شده: رد شدن معاملات یکی دیگر از مشکلات تجار است که هم می‌تواند پر هزینه باشد و هم باعث ناراحتی شود. اتفاق خوب این است که این مشکل با پیدایش معاملات از طریق ارزهای دیجیتال به حداقل رسیده‌اند. در واقع درگاه‌های پرداخت همان ابتدای کار بررسی می‌کنند که وجوه در زمانیکه اطلاعات بانکی وارد می‌شوند در دسترس هستند یا خیر. بنابراین در مراحل اولیه معامله تأیید یا رد می‌شود و نیازی به صرف وقت و هزینه برای پیگیری تراکنش‌های ناموفق نیست.            

بخوانید  آلت کوین چیست؟ معرفی بهترین‌ آلت کوین ها برای سرمایه‌گذاری

۵) افزایش جریان نقدی: چون در انجام تراکنش‌ها از طریق درگاه پرداخت ارز دیجیتال، تسویه تقریباً بصورت آنی صورت می‌گیرد، نیاز نیست که چند روز برای دریافت پولتان صبر کنید. بنابراین جریان نقدی حساب‌های شما افزایش میابد.  

  بهترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال کدام است؟

با توجه به استقبال زیاد از ارزهای دیجیتال و افزایش پرداخت‌ها از طریق رمز ارزها، تعداد زیادی درگاه پرداخت کریپتو وارد بازار شده‌اند. اما شما برای اینکه با خیال راحت، در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد، معاملات ارزی خود را انجام دهید باید از بهترین درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال استفاده کنید که در ادامه به معرفی یکی از آن‌ها می‌پردازیم‌.

با توجه به ویژگی‌های درگاه پرداخت کوینو لایو (coinoliveبی شک می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهترین و ایمن‌ترین درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال معرفی کرد. در ادامه با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شوید:

۱) سهولت در کار کردن با این درگاه بدون نیاز به احراز هویت و محدودیت

بخوانید  ارز دیجیتال چیست + آموزش مفاهیم پایه

۲)امکان پرداخت از طریق این درگاه برای تمام وب‌سایت‌های فروشگاهی و اینفلوینسرهایی که به تازگی لینک شخصی ساخته‌اند

۳) دریافت فقط ۱ درصد کارمزد از تراکنش

۴) ارز دریافت شده مستقیم به کیف پول شما واریز می‌شود

۴) امنیت بالای درگاه پرداخت ارزی کوینو لایو

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم اهمیت درگاه پرداخت ارز دیجیتال را برای کسب و کارهای مختلف توضیح دهیم و شما را با کاربردهای آن آشنا کنیم. همانطور که متوجه شدید این درگاه‌ها انواع مختلفی دارند که اینجا به یکی از بهترین و ایمن‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. اگر تجربه‌ای در استفاده از این روش معاملات دارید لطفاً با ما و علاقمندان به این حوزه به اشتراک بگذارید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها