تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :دریافت مجوز پرداخت‌های رمزارزی توسط X (توییتر)؛ دوج کوین پرواز کرد!

  • کد خبر : 2604606
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۶
لورس :دریافت مجوز پرداخت‌های رمزارزی توسط X (توییتر)؛ دوج کوین پرواز کرد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهطبق گزارش‌ها، پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) روز دوشنبه ۲۸ آگوست، مجوز انتقال ارز در ایالت رود آیلند آمریکا را دریافت کرده که گامی رو به جلو برای ورود این شرکت به بخش خدمات مالی است.
این تأییدیه که توسط سیستم صدور مجوز چند ایالتی سراسری (NMLS) داده شده، پس از آن صادر شد که X در تاریخ ۵ ژوئیه، مجوزهای انتقال پول را در ایالت‌های میشیگان، میسوری و نیوهمپشایر دریافت کرد.
در ایالات متحده، داشتن مجوز انتقال ارز برای شرکت‌هایی که فعالیت‌های مالی را از طرف کاربران انجام می‌دهند، از نظر قانونی الزامی است – تعریفی که هم شامل دارایی‌های فیات و هم شامل دارایی‌های رمزارزی می‌شود. به این ترتیب، دریافت این تأییدیه به X اجازه می‌دهد تا خدمات مرتبط با پرداخت‌های رمزارزی را ارائه دهد.داشتن این مجوز، یک گام مهم رو به جلو در راستای تلاش ایلان ماسک برای تبدیل X به یک برنامه همه‌جانبه است که شامل پرداخت‌های ارز دیجیتال و فیات می‌شود و در آن، کاربران می‌توانند کل امور مالی خود را انجام دهند.
در حالی که منابع گزارش کرده‌اند که ویژگی پرداخت در X در ابتدا فقط از ارزهای فیات پشتیبانی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طبق گزارش‌ها، پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) روز دوشنبه ۲۸ آگوست، مجوز انتقال ارز در ایالت رود آیلند آمریکا را دریافت کرده که گامی رو به جلو برای ورود این شرکت به بخش خدمات مالی است.

این تأییدیه که توسط سیستم صدور مجوز چند ایالتی سراسری (NMLS) داده شده، پس از آن صادر شد که X در تاریخ ۵ ژوئیه، مجوزهای انتقال پول را در ایالت‌های میشیگان، میسوری و نیوهمپشایر دریافت کرد.

در ایالات متحده، داشتن مجوز انتقال ارز برای شرکت‌هایی که فعالیت‌های مالی را از طرف کاربران انجام می‌دهند، از نظر قانونی الزامی است – تعریفی که هم شامل دارایی‌های فیات و هم شامل دارایی‌های رمزارزی می‌شود. به این ترتیب، دریافت این تأییدیه به X اجازه می‌دهد تا خدمات مرتبط با پرداخت‌های رمزارزی را ارائه دهد.x-twitter-crypto-payments-rhode-island-licenceداشتن این مجوز، یک گام مهم رو به جلو در راستای تلاش ایلان ماسک برای تبدیل X به یک برنامه همه‌جانبه است که شامل پرداخت‌های ارز دیجیتال و فیات می‌شود و در آن، کاربران می‌توانند کل امور مالی خود را انجام دهند.

بخوانید  بیدار شدن نهنگ خفته و جابه‌جایی هزاران اتریوم همزمان با افزایش قیمت ETH!

در حالی که منابع گزارش کرده‌اند که ویژگی پرداخت در X در ابتدا فقط از ارزهای فیات پشتیبانی خواهد کرد، دیگر گزارش‌ها حاکی از آنند که ماسک به توسعه‌دهندگان X دستور داده تا سیستم پرداخت این پلتفرم را به گونه‌ای بسازند که در آینده، از پرداخت‌های رمزارزی هم پشتیبانی کند.

به دنبال انتشار خبر مربوط به دریافت مجوز جدید، قیمت دوج کوین به ۰٫۰۶۵۷ دلار رسید که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۴ درصد رشد دارد. البته بخشی از رشد قیمتی دوج کوین را می‌توان به پیروزی شرکت گری‌اسکیل در پرونده‌اش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده هم نسبت داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دریافت مجوز پرداخت‌های رمزارزی توسط X (توییتر)؛ دوج کوین پرواز کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها