تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :در اولین ایمیل ساتوشی ناکاموتو چه چیزی نوشته شده است؟

  • کد خبر : 2621734
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
لورس :در اولین ایمیل ساتوشی ناکاموتو چه چیزی نوشته شده است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در اولین ایمیل ساتوشی ناکاموتو چه چیزی نوشته شده است؟ ایمیلی که توسط خالق ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، ارسال شده و فاش نشده بود، اکنون در دسترس عموم است. ایمیلی که برای دانشمند کامپیوتر Wei Dai ارسال شد، به ۲۲ آگوست ۲۰۰۸ برمی‌گردد و بینش‌های جالبی را در مورد مراحل اولیه توسعه بیت کوین، یک ارز دیجیتال که دنیای مالی را متحول می‌کند، ارائه می‌دهد.
در این ایمیل، ساتوشی علاقه عمیق خود را به صفحه B-money وی دای ابراز و برنامه‌های خود را برای انتشار مقاله‌ای که ایده‌های دای را توسعه می‌دهد، آشکار می‌کند.
ناکاموتو فاش کرد که آدام بک، رمزنگار پشت Hashcash، متوجه شباهت‌های بین کار دای و پروژه ساتوشی شده است، که باعث شد ساتوشی را به وب‌سایت وی دای هدایت کند.
محتویات ایمیل یکی از جنبه‌های کلیدی ایمیل، درخواست ساتوشی برای اطلاعات مربوط به سال انتشار صفحه B-money وی دای است. او به دنبال این اطلاعات برای استناد در مقاله آینده خود است.
بیشتر بخوانید: راستی‌آزمایی: آیا ساتوشی ناکاموتو تنها پیشگام فناوری بلاک چین بود؟ علاوه بر این، ساتوشی لینکی به پیش‌نویس مقاله خود با عنوان «نقد الکترونیکی بدو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در اولین ایمیل ساتوشی ناکاموتو چه چیزی نوشته شده است؟

ایمیلی که توسط خالق ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، ارسال شده و فاش نشده بود، اکنون در دسترس عموم است. ایمیلی که برای دانشمند کامپیوتر Wei Dai ارسال شد، به ۲۲ آگوست ۲۰۰۸ برمی‌گردد و بینش‌های جالبی را در مورد مراحل اولیه توسعه بیت کوین، یک ارز دیجیتال که دنیای مالی را متحول می‌کند، ارائه می‌دهد.

در این ایمیل، ساتوشی علاقه عمیق خود را به صفحه B-money وی دای ابراز و برنامه‌های خود را برای انتشار مقاله‌ای که ایده‌های دای را توسعه می‌دهد، آشکار می‌کند.

ناکاموتو فاش کرد که آدام بک، رمزنگار پشت Hashcash، متوجه شباهت‌های بین کار دای و پروژه ساتوشی شده است، که باعث شد ساتوشی را به وب‌سایت وی دای هدایت کند.

محتویات ایمیل

یکی از جنبه‌های کلیدی ایمیل، درخواست ساتوشی برای اطلاعات مربوط به سال انتشار صفحه B-money وی دای است. او به دنبال این اطلاعات برای استناد در مقاله آینده خود است.

بیشتر بخوانید: راستی‌آزمایی: آیا ساتوشی ناکاموتو تنها پیشگام فناوری بلاک چین بود؟

علاوه بر این، ساتوشی لینکی به پیش‌نویس مقاله خود با عنوان «نقد الکترونیکی بدون شخص ثالث قابل اعتماد» ارائه می‌کند. او دای را تشویق می‌کند که این پیش‌نویس را دانلود کند و آن را با هر کسی که ممکن است علاقه‌مند باشد، به اشتراک بگذارد.

چکیده مقاله ساتوشی مشکلی را نشان می‌دهد که او قصد داشت آن را حل کند:

نیاز به نسخه‌ای کاملاً همتا به همتا از پول نقد الکترونیکی که امکان پرداخت آنلاین مستقیماً از یک طرف به طرف دیگر را بدون واسطه مالی فراهم می‌کند. راه حل پیشنهادی ساتوشی شامل استفاده از امضای دیجیتال و شبکه همتا به همتا است.

امضای دیجیتال بخشی از راه حل را ارائه می‌دهد، اما اگر برای جلوگیری از هزینه‌های مضاعف همچنان به یک طرف قابل اعتماد نیاز باشد، مزایای اصلی این کار از بین می‌رود. ما راه‌حلی برای مشکل دوگانه خرج کردن با استفاده از شبکه همتا به همتا پیشنهاد می‌کنیم.

چشم‌انداز ساتوشی از یک سیستم ارز دیجیتال غیرمتمرکز و غیر قابل اعتماد، همانطور که در این ایمیل و وایت پیپر بعدی او ذکر شد، پایه و اساس توسعه بیت کوین را پایه‌گذاری کرد.

Newslatter Vector

مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت‌پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

تاثیر بیت کوین

این ایمیل یک قطعه جذاب به پازل ساتوشی اضافه می‌کند و بینش‌های تاریخی ارزشمندی را در مورد روزهای اولیه این رمزارز ارائه می‌دهد. با تکامل و گسترش ارزهای دیجیتال، کشف این موضوعات تاریخی، ریشه‌های این فناوری پیشگامانه و ذهن‌های نوآورانه‌ای را که به آن جان بخشیده‌اند، روشن می‌کند.

اگرچه هویت واقعی ساتوشی ممکن است یک راز باقی بماند، نقش اصلی او در دنیای مالی و فناوری همچنان پررنگ است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها