تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :در این موقعیت قیمت ریپل می تواند منفجر شود!

  • کد خبر : 2618923
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
لورس :در این موقعیت قیمت ریپل می تواند منفجر شود!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » در این موقعیت قیمت ریپل می تواند منفجر شود! در این موقعیت قیمت ریپل می تواند منفجر شود! ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۲ به گفته کالین براون، محقق بلاک چین، توکن بومی ریپل، XRP، در صورتی که شرکت برای عرضه اولیه (IPO) ثبت نام کند، احتمالاً ارزش آن از ۱۰ دلار فراتر می رود و روز بزرگ برای این حرکت می تواند در اوایل ۲۸ سپتامبر باشد. براون اذعان کرد که کارشناسان افزایش ۲۰ برابری قیمت XRP را در صورتی که Ripple این طرح را اجرا کند، پیش‌بینی می کنند. چندین معامله ‌گر و تحلیل ‌گر دیگر، از جمله KALEO و EGRAG CRYPTO، همچنین پیش ‌بینی کرده ‌اند که قیمت XRP در آینده به دلیل عوامل مختلف، مانند نبرد حقوقی ریپل با SEC ایالات متحده، افزایش می‌ یابد.
منبع:cryptopotato اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه توکن چ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » در این موقعیت قیمت ریپل می تواند منفجر شود! در این موقعیت قیمت ریپل می تواند منفجر شود! ۰۱ مهر ۱۴۰۲

  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲

به گفته کالین براون، محقق بلاک چین، توکن بومی ریپل، XRP، در صورتی که شرکت برای عرضه اولیه (IPO) ثبت نام کند، احتمالاً ارزش آن از ۱۰ دلار فراتر می رود و روز بزرگ برای این حرکت می تواند در اوایل ۲۸ سپتامبر باشد. براون اذعان کرد که کارشناسان افزایش ۲۰ برابری قیمت XRP را در صورتی که Ripple این طرح را اجرا کند، پیش‌بینی می کنند. چندین معامله ‌گر و تحلیل ‌گر دیگر، از جمله KALEO و EGRAG CRYPTO، همچنین پیش ‌بینی کرده ‌اند که قیمت XRP در آینده به دلیل عوامل مختلف، مانند نبرد حقوقی ریپل با SEC ایالات متحده، افزایش می‌ یابد.

منبع:cryptopotato اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه توکن چین لینک همچنان به رالی خود ادامه می دهد پلتفرم نانسن هم درگیر حملات سایبری شد! خداحافظی صرافی بای بیت از بازارهای ارز دیجیتال بریتانیا کاربر صرافی کراکن قربانی میلیون ها دلار کلاهبرداری فیشینگ شد! تتر قصد دارد در هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند انفجار توکن های شیبا اینو؛ نرخ توکن سوزی ۳۲۰٪ افزایش یافت!

بخوانید  ایپ کوین (Ape Coin) چیست؟ معرفی و بررسی توکن ape

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها