تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :در عرض ۲۴ ماه بیت کوین به بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار می رسد: این دلیل است

  • کد خبر : 2615281
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
لورس :در عرض ۲۴ ماه بیت کوین به بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار می رسد: این دلیل است
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین در عرض ۲۴ ماه به بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار می رسد: این دلیل است به گزارش زوم ارز،
بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات غریبه نیست، اما چندین دلیل قانع کننده برای این باور وجود دارد که بیت کوین می تواند در ۲۴ ماه آینده به ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار یا بیشتر برسد.
ETF پیش بینی شده Blackrock یکی از عوامل محرک، راه اندازی مورد انتظار Blackrock ETF است که می تواند حدود ۵ میلیارد دلار ارزش داشته باشد. بلک راک برای تسهیل این معامله باید مقدار قابل توجهی بیت کوین به دست آورد. فشار خرید تقریباً ۱ میلیارد دلاری قبلاً قیمت بیت کوین را حدود ۱۰٪ افزایش داده است. بنابراین، بلک راک به تنهایی می تواند دارایی را به حدود ۳۵-۴۰ هزار دلار برساند.
هایپ و تبلیغات هنگامی که ETF راه‌اندازی شود، توجه رسانه‌ها و هیاهوی بسیار زیادی به وجود خواهد آمد. این احتمالاً مورد انتظارترین ETF خواهد بود و تبلیغات گسترده ای را از بازار سهام به همراه خواهد داشت و باعث افزایش بیشتر قیمت بیت کوین می شود. هجوم توجه می تواند به راحتی به بیت کوین کمک کند تا به بالاترین رکورد قبلی خود برسد.
نصف کردن بیت کوین رویداد نصف شدن بعدی بیت کوین نی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین در عرض ۲۴ ماه به بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار می رسد: این دلیل است

به گزارش زوم ارز،

بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات غریبه نیست، اما چندین دلیل قانع کننده برای این باور وجود دارد که بیت کوین می تواند در ۲۴ ماه آینده به ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار یا بیشتر برسد.

ETF پیش بینی شده Blackrock

یکی از عوامل محرک، راه اندازی مورد انتظار Blackrock ETF است که می تواند حدود ۵ میلیارد دلار ارزش داشته باشد. بلک راک برای تسهیل این معامله باید مقدار قابل توجهی بیت کوین به دست آورد. فشار خرید تقریباً ۱ میلیارد دلاری قبلاً قیمت بیت کوین را حدود ۱۰٪ افزایش داده است. بنابراین، بلک راک به تنهایی می تواند دارایی را به حدود ۳۵-۴۰ هزار دلار برساند.

بخوانید  تحلیلگر معروف درباره قیمت بیت کوین هشدار داد

هایپ و تبلیغات

هنگامی که ETF راه‌اندازی شود، توجه رسانه‌ها و هیاهوی بسیار زیادی به وجود خواهد آمد. این احتمالاً مورد انتظارترین ETF خواهد بود و تبلیغات گسترده ای را از بازار سهام به همراه خواهد داشت و باعث افزایش بیشتر قیمت بیت کوین می شود. هجوم توجه می تواند به راحتی به بیت کوین کمک کند تا به بالاترین رکورد قبلی خود برسد.

نصف کردن بیت کوین

رویداد نصف شدن بعدی بیت کوین نیز در افق است. نصف کردن رویدادها به طور سنتی پاداش بلاک را برای ماینرها به نصف کاهش می دهد. برای حفظ سودآوری، قیمت دارایی معمولاً افزایش می یابد. از نظر محافظه کارانه، این رویداد به تنهایی می تواند قیمت بیت کوین را دو برابر کند و آن را به حدود ۱۴۰۰۰۰ دلار برساند.

سرمایه گذاری نهادی و VC

تا این زمان، بیت کوین شتاب قابل توجهی خواهد داشت و می توانیم منتظر موج جدیدی از سرمایه گذاری های مخاطره آمیز و نهادی باشیم. با توجه به این الگو، این به راحتی می تواند قیمت دارایی را ۲ برابر دیگر به حدود ۳۰۰,۰۰۰ دلار برساند.

بخوانید  صرافی Coins.ph پشتیبانی از دوج کوین را اضافه کرد

مدل سهام به جریان

مدل سهام به جریان، اوج قیمت بیت‌کوین را در حدود ۳۶۰۰۰۰ دلار پیش‌بینی می‌کند که اعتبار بیشتری به این پیش‌بینی می‌دهد. با ترکیب همه این عوامل، به نظر می رسد بازار صعودی بیت کوین به طرز چشمگیری بازگردد.

خلاصه:

چندین عامل، مانند ETF مورد انتظار ۵ میلیارد دلاری Blackrock، نصف شدن بیت کوین آینده، و افزایش سرمایه گذاری نهادی، در همسویی هستند که نشان می دهد بیت کوین می تواند به راحتی به قیمت ۲۵۰۰۰۰ دلار در ۲۴ ماه آینده برسد. آماده شدن؛ به نظر می رسد بازار صعودی آماده بازگشت است.

منبع: cryptonewsland.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615281

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها